به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی جدید گلکسی واچ 5 باعث ایجاد مشکل بیدار شدن صفحه نمایش شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد به دنبال آخرین به روز رسانی، گلکسی واچ 5 با مشکلی با نمایشگر مواجه شده است. به طور خاص، ژست بلند کردن برای بیداری. به گفته 9To5Google، کاربران در Reddit شروع به ثبت مشکل گلکسی واچ 5 و عملکرد بیدار شدن صفحه نمایش آن کرده اند که زمانی که ساعت را از سمت خود بلند می کنید، اتفاق می افتد. گفته می شود این مشکل بیش از چند کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد. اگرچه به نظر نمی رسد مشکلی باشد که همه را تحت تأثیر قرار دهد.

طبق گزارش ها، سامسونگ تاکنون در مورد این موضوع سکوت کرده است. که اگرچه مایه تاسف است، اما ممکن است نشان دهد که این شرکت در حال تلاش برای حل مشکل قبل از پرداختن به مردم است. باور این موضوع چندان سخت نیست، اگرچه ممکن است لزوما بهترین تصمیم نباشد. از آنجایی که کاربرانی که این مشکل را تجربه می کنند ابراز نگرانی می کنند و خواهان راه حل هستند. و گاهی اوقات به سادگی اذعان به مشکل راه درازی دارد.

مشکل بیدار شدن صفحه نمایش فقط در گلکسی واچ 5 اتفاق نمی افتد

این مشکل در Galaxy Watch 5 ظاهر شده است، اما پست اولیه Reddit نشان می دهد که آن را در Galaxy Watch 4 ظاهر می کند. بنابراین اگر ساعت مدل قدیمی تر دارید، ممکن است بخواهید مراقب آن باشید. اگر ساعت را به جدیدترین نسخه نرم افزاری آن به روز کردید. اساساً چیزی که اتفاق می‌افتد این است که ژست بیداری فعال می‌شود و صفحه نمایش روشن می‌شود. همانطور که باید. اما بلافاصله دوباره به خواب می رود. در عوض، باید حداقل برای چند ثانیه بیدار بماند.

همچنین شایان ذکر است که پوستر اولیه می‌گوید که این موضوع «در مواردی» ظاهر می‌شود. بنابراین به نظر می رسد که ممکن است همیشه اتفاق نیفتد. اما اغلب به اندازه ای است که یک مشکل آزاردهنده باشد. اگر ساعت خود را به‌روزرسانی نکنید، می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید. اما ممکن است شما را از هرگونه اصلاح یا بهبودی که بخشی از به‌روزرسانی بوده است، قفل کند. امیدواریم که سامسونگ به زودی به طور رسمی به این مشکل رسیدگی کند و برای کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، راه حلی را برطرف کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dAi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *