اکنون می توانید عکس ها را در بینگ چت آپلود کنید. در اینجا آمده است که چگونه این ویژگی می تواند به شما کمک کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون می توانید عکس ها را در بینگ چت کنید. در اینجا آمده است که چگونه این ویژگی می تواند به شما کمک کند
همراه ما باشید

ویژگی جدید ورودی عکس Bing Chat

 

اسکرین شات توسط سابرینا اورتیز/مجله هشت پیک

چت ربات‌های هوش مصنوعی به ابزارهای ارزشمندی برای کمک به افراد برای رفع نیازهای متنی خود مانند نوشتن، کدنویسی، تحقیق و غیره تبدیل شده‌اند. با این حال، تا زمانی که اخیراً به سمت ورودی‌های چندوجهی تغییر کرده است، آنها معمولاً به متن محدود می‌شوند و بینگ چت اکنون به این روند می‌پیوندد.

همچنین: نحوه استفاده از Bing Chat (و تفاوت آن با ChatGPT)

روز سه شنبه، مایکروسافت اعلام کرد که بینگ چت اکنون تصاویر را در ورودی های سریع خود می پذیرد. این به کاربران امکان می‌دهد تصاویری را که می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها داشته باشند یا به نحوی با درخواست مرتبط هستند، آپلود کنند.

به عنوان مثال، اگر کاربران یک نقاشی را ببینند و به این فکر کنند که چه کسی آن را نقاشی کرده است، می توانند به سادگی یک عکس آپلود کنند و از بینگ چت بپرسند که نقاش کیست، و بینگ چت اکنون می تواند تصویر را تفسیر کند و با استفاده از GPT-4 به سوال پاسخ دهد.

همچنین: این ترند ویروسی هوش مصنوعی TikTok می تواند یک هد شات رایگان برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چگونگی آن است

هنگامی که GPT-4 برای اولین بار در ماه مارس راه اندازی شد، یکی از بزرگترین پیشرفت های مدل، توانایی آن در پردازش اعلان های چندوجهی، به ویژه تصاویر و متون بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معرفی بهترین سایت آپلود عکس و آپلود فایل رایگان در ایران

این ادغام Bing Chat اولین باری است که توانایی های چندوجهی GPT-4 در یک ربات چت ادغام می شود زیرا حتی کاربران ChatGPT Plus هنوز به این ویژگی دسترسی ندارند.

مایکروسافت کاربردهای سرگرم کننده دیگری را برای این ویژگی پیشنهاد کرد، از جمله ی از محتویات داخل یخچال و درخواست ایده ناهار یا پرسیدن در مورد معماری ساختمان ها در یک شهر جدید.

همچنین: راه حل سازمانی بینگ چت اینجاست. این چیزی است که می تواند به کسب و کار شما ارائه دهد

این ویژگی از امروز در دسکتاپ و برنامه تلفن همراه برای کاربران آغاز شده است. این ویژگی قبلاً برای من عرضه شده بود، بنابراین آن را آزمایش کردم.

من تصویری از توله سگم آپلود کردم و از بینگ چت پرسیدم که چه نژادی است. در عرض چند ثانیه بینگ چت پاسخی را منتشر کرد که دقیقاً همانطور که در تصویر بالای مقاله مشاهده می شود.

این نسخه به دنبال افزودن ورودی‌های تصویر توسط Google به چت ربات Google Bard در هفته گذشته از طریق ادغام با Google Lens است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jcmuwZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *