بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای Anime Online کدامند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای Anime Online کدامند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Kissanime برای طرفداران انیمه نعمت بوده است. این امکان را به کاربران می دهد تا انیمیشن هایی را از مجموعه عظیم خود تماشا کنند. با این حال، سایت گاهی اوقات رفتار عجیبی داشته است و مدتی است که از کار افتاده است. به همین دلیل است که ما برخی از بهترین جایگزین های آن را فهرست کرده ایم. در این پست خواهیم دید بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای انیمه آنلاین.

بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای Anime Online کدامند

بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای انیمه آنلاین

در زیر بهترین گزینه های Kissanime برای تماشای Anime Online آورده شده است.

  1. کرانچی رول
  2. انیمه-سیاره
  3. RetroCrush
  4. AnimeDao
  5. سرزمین انیمه

اجازه دهید در مورد آنها با جزئیات صحبت کنیم.

1]کرانچی رول

اجازه دهید ابتدا با یکی از معروف ترین وب سایت های تماشای انیمه شروع کنیم. کرانچی رول یکی از بهترین جایگزین‌های کیسانیم است، نه فقط به دلیل کتابخانه وسیع و ویژگی‌های عالی آن. کرانچی رول دارای گزینه پولی است که می توانید محتوای خود را با کیفیت HD تماشا کنید، با این حال، یک گزینه رایگان نیز دارد که به شما امکان می دهد انیمه تماشا کنید، فقط آنقدر واضح نخواهد بود و تبلیغات زیادی دریافت می کند. همه چیز با کرانچی رول عالی نیست، یکی از اخطارها در مورد آن این است که نسخه رایگان به شما اجازه نمی دهد آخرین قسمت را تماشا کنید، باید منتظر بمانید تا کمی قدیمی شود و فقط شما می توانید آن را رایگان تماشا کنید. اگر می‌خواهید از آخرین محتوا لذت ببرید، در لحظه انتشار آن، به جای آن به سراغ نسخه پولی بروید. برای اطلاعات بیشتر به crunchyroll.com بروید.

خواندن: کرانچی رول روی مرورگرها کار نمی کند

2]Anime-Planet

در مرحله بعد، Anime-Planet را داریم، پورتال دیگری که در آن می توانید جدیدترین انیمه ها و برخی آثار کلاسیک را با بالاترین کیفیت تماشا کنید. در خود صفحه اصلی، عناوین چند انیمه دریافت می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه کلیک کنید و بلافاصله به صفحه آن هدایت می شوید. فقط روی قسمتی که می خواهید تماشا کنید کلیک کنید و لذت ببرید. یکی از چیزهایی که مخالف Anime-Planet است این است که تبلیغات و پاپ آپ های زیادی دارد. اگر می توانید با آن کنار بیایید، به anime-planet.com بروید و چیزی از مجموعه عظیم آن را تماشا کنید.

3]RetroCrush

همانطور که از نامش پیداست، RetroCrush یک پلتفرم برای تماشای انیمه های کلاسیک است. یکی از بهترین چیزها در مورد RetroCrush این است که فقط نمایش های آن یکپارچهسازی با سیستمعامل است و رابط کاربری آن به همان اندازه مدرن است. ساختار کاملاً مدیریت شده، منطق طراحی و پیاده سازی شده، تجربه را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند.

این دارای یک کتابخانه عظیم از نمایش ها و مزایای مختلف دیگر است. یکی از مزایای آن رایگان بودن آن است. اگر مطمئن نیستید چه چیزی را تماشا کنید، دکمه‌ای به نام تصادفی وجود دارد که نمایشی را از شما انتخاب می‌کند. با این حال، چند اخطار در اینجا وجود دارد، یکی از آنها کاملاً آشکار است، محتوای جدید زیادی را میزبانی نمی کند، یکی دیگر از مواردی که مخالف این وب سایت است این است که در همه کشورها در دسترس نیست. تعداد کمی از کشورهای در حال توسعه از این تجمل محروم هستند. اگر بخواهید می توانید به VPN متصل شوید، اما تجربه می تواند کمی کند باشد. با تمام کاستی‌هایش، همچنان یکی از بهترین جایگزین‌های Kissanime خواهد بود و حداقل برای نگاهی به رابط کاربری آن‌ها باید به www.retrocrush.tv مراجعه کنید.

خواندن: چی شد Zoro.to؟

4]انیمه دائو

در مرحله بعد، AnimeDao.to را داریم. این یک وب سایت تمیز و ساده است که می توانید از آن برای تماشای انیمه مورد علاقه خود استفاده کنید. اگرچه انیمه دائو مملو از برخی از محبوب‌ترین نمایش‌های انیمه است، اما مدتی است که انیمه دائو مورد توجه قرار گرفته است. این طعنه آمیز است زیرا نمایش های عالی دارد و رایگان است. همچنین در کیفیت ویدیو کوتاهی نکردند.

5]سرزمین انیمیشن

آخرین و احتمالا کمترین توصیه شده Anime Land است. بله، کتابخانه بزرگی از نمایش های انیمه دارد، اما تبلیغات و پاپ آپ ها استفاده از آن را دشوار می کند. Anime Land TV بهترین رابط کاربری را ندارد، فقط به نظر می رسد که سایت با استفاده از HTML، جاوا اسکریپت و فقط یک لمس CSS ساخته شده است. یک کلیک ساده بر روی وب سایت می تواند شما را به تبلیغات بی شماری هدایت کند. به w5.animeland.tv مراجعه کنید تا ببینید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

اینها برخی از بهترین جایگزین‌های کیسانیم در بازار بودند. شما همچنین باید برخی از بهترین وب سایت های پخش انیمیشن را بخوانید.

چه وب سایتی بهتر از KissAnime است؟

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که بهتر یا همتراز با KissAnime هستند، کرانچی رول احتمالاً معروف‌ترین وب‌سایت است و ترافیک زیادی را در اینترنت جذب می‌کند. اگر از آشفتگی‌هایی که وب‌سایت KissAnime تجربه می‌کند ناراحت هستید، فهرستی را که در اینجا ذکر شده است را مرور کنید و انیمه‌ای را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌تواند تشنگی شما را برای محتوای باکیفیت انیمه رفع کند.

خواندن: بهترین وب سایت های پخش انیمیشن برای پخش برنامه های انیمیشن مورد علاقه شما

از کجا می توانم انیمه آنلاین را به صورت رایگان تماشا کنم؟

چندین وب سایت برای تماشای انیمه آنلاین به صورت رایگان وجود دارد. برخی از معروف ترین وب سایت ها، محتوای رایگان را میزبانی می کنند. شما فقط باید کمی بررسی کنید یا لیست ما را بررسی کنید. ما کاملا مطمئن هستیم که شما به یک وب سایت خوب برای تماشای انیمه بدون پرداخت یک پنی برخورد خواهید کرد.

خواندن: چگونه خطای 500 سرور 9anime را برطرف کنیم؟

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xCfYLR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *