این ایرپادهای 3 با بهترین خرید و بازسازی تنها 109.99 دلار به سرقت می‌روند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قاب باز اپل AirPods (نسل سوم) هدفون ها را نگه می دارد و روی یک سطح چوبی قرار می گیرد.

آستین کواک / Android Authority

هدفون های بی سیم واقعی برای بسیاری از خریداران، به ویژه آنهایی که در حال حاضر در اکوسیستم اپل هستند، انتخابی واضح است. طراحی زیبا و نمادین جوانه‌ها دارای ساقه‌های کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند، که باعث می‌شود کمتر به ماسک‌ها یا اشیاء دیگر گیر بیفتند و عمر باتری بهبود یافته و با یک بار شارژ بیش از شش ساعت دوام می‌آورد. آنها دارای مقاومت در برابر تعریق و آب هستند که آنها را برای تمرینات سبک مناسب می کند و تراشه H1 سوئیچ بدون درز بین دستگاه های اپل را امکان پذیر می کند. تقریباً می توان گفت که کیفیت صدا به طور طبیعی چشمگیر است و پاسخ فرکانسی متعادلی دارد.

ممکن است به محصولاتی که کاملاً جدید نیستند مشکوک باشید، اما بازسازی‌های Geek Squad به این معنی است که بوفین‌های داخلی در Best Buy، هدفون‌های هدفون را به‌طور کامل آزمایش کرده‌اند تا مطمئن شوند که آنها به‌عنوان جدید کار می‌کنند و شما امتیاز 90 را دریافت خواهید کرد. ضمانت یک روزه برای پشتیبان گیری از آن ادعا.

همچنین می‌توانید چند اشتراک رایگان مانند Apple TV Plus به مدت سه ماه و Apple Music به مدت چهار ماه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید.

این معامله AirPods 3 بدون شک در معرض سطح موجودی است، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چقدر دوام خواهد داشت. ویجت بالا را بزنید تا خودتان آن را بررسی کنید.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چطور با خرید خانه زیر ۴۰۰ هزار دلار اقامت ترکیه بگیریم؟

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xhR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *