با Better Stack آسیب و خرابی سرور را به حداقل برسانید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک با Better Stack آ و خرابی سرور را به حداقل برسانید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در حالی که بقیه فکر می کنیم “روز برفی!” هنگامی که برنامه چت تیمی ما قطع می شود، خرابی سرور می تواند به طور جدی به یک تجارت آسیب برساند.

پشته بهتر به تیم های مهندسی کمک می کند زیرساخت های حیاتی را زیر نظر داشته باشید، از پوشش در حین تماس اطمینان حاصل کنید، و به راحتی حوادث را قبل از تشدید، ارتباط و حل و فصل کنید.

متأسفانه، حوادث سرور منتظر لحظه ای عالی نیستند، بنابراین باید سریع به تیم ها هشدار دهید تا بتوانند وارد عمل شوند. خوشبختانه، مهندسان شما برای اطمینان از واکنش سریع نیازی به چسباندن به صفحه نمایش خود ندارند.

می‌توانید یک Zap ساده (کلمه ما برای گردش‌های کاری خودکار) ایجاد کنید که به‌طور خودکار یک پیام کانال Discord را هر زمان که یک رویداد جدید یا به‌روزرسانی در Better Stack رخ دهد، ارسال می‌کند. می توانید افراد مناسب را در مورد حوادث جدید آگاه کنید و به روز رسانی های مداوم را تا زمانی که همه چیز حل شود ارائه دهید.

از چپ به راست: یک اتفاق جدید Better Stack باعث ایجاد یک Zap می شود که به طور خودکار یک پیام کانال Discord ارسال می کند.

چالش: حوادث سرور غیرقابل پیش‌بینی هستند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که مشکلات زودهنگام گرفته می‌شوند، قبل از تشدید آنها.

راه حل: تیم خود را در هر کجا که هستند مطلع کنید. هر زمان که یک حادثه جدید یا به روز در Better Stack رخ داد، به طور خودکار هشدارها را در کانال Discord ارسال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین لوازم جانبی اپل ویژن پرو

آماده اید خودتان آن را امتحان کنید؟ برای شروع کار با یک الگوی Zap – گردش‌های کاری از پیش ساخته شده ما – فقط روی آن کلیک کنید و ما شما را از طریق فرآیند راه‌اندازی راهنمایی می‌کنیم. تنها چند دقیقه طول می کشد.

سختی زاپ: مبتدی

نکته برتر: آیا از Discord برای برقراری ارتباط با تیم خود استفاده نمی کنید؟ مشکلی نیست! Better Stack با سایر ابزارهای چت تیمی و مدیریت پروژه از طریق Zapier، بنابراین شما هرگز یک حادثه را از دست ندهید.

این فقط شروع تمام کارهایی است که می توانید با آن انجام دهید Stack و Zapier بهتر است. Zapier از هزاران برنامه پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید تقریباً هر کاری را در محل کار خودکار کنید. اکنون ساخت Zap خود را شروع کنید با Better Stack، و ببینید چه چیزی می توانید ایجاد کنید.

تازه به Zapier؟ این ابزاری است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون هیچ کد پیچیده. ثبت نام رایگان.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jSGALX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *