بهترین هدفون بلوتوثی که می توانید بخرید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین هدفون بلوتوثی که می توانید بخرید
همراه ما باشید

ما می دانیم که جک هدفون تقریباً در تلفن ها منقرض شده است و به احتمال زیاد شما به زندگی هدفون بلوتوث رفته اید. تعداد زیادی پیشنهاد قانع کننده از منابع مختلف وجود دارد، بنابراین مطمئناً می دانید که انتخاب خود را دارید. با این حال، بهترین هدفون بلوتوث موجود چیست؟

این همان چیزی است که ما قصد داریم به آن پاسخ دهیم! ما فهرستی از بهترین هدفون‌های بلوتوثی را داریم که می‌توانید آن‌ها را در اختیار داشته باشید. اینها شامل گزینه های مقرون به صرفه به همراه گزینه های مجلل تر و پریمیوم می شود. اگر به دنبال هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستید، می‌توانید بهترین هدفون/ایرباد زیر 100 دلار ما را بررسی کنید.

بهترین هدفون بلوتوثی که می توانید بخرید – جولای 2023

در زیر، خلاصه‌ای از دستگاه‌های موجود در این لیست را داریم. اگر فقط می‌خواهید نگاهی گذرا به مواردی که قرار است ارائه کنیم داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را ببینید، به قیمت آن‌ها نگاه کنید و به صفحه آن‌ها بروید. اگر توضیح عمیق تری می خواهید، می توانید نمودار زیر را بخوانید.

تولید – محصول قیمت از کجا بخریم
هدفون های روزانه Raycon 99.99 دلار آمازون
House of Marley Positive Vibration XL 110.97 دلار آمازون
JBL – Tune 510BT 49.99 دلار بهترین خرید
Bose – هدفون 700 379 دلار بهترین خرید
AirPods Max 499.99 دلار بهترین خرید
سنهایزر HD 560S 229 دلار آمازون
Edifier STAX Spirit S3 399.99 دلار آمازون
سونی WH-1000XM4 499 دلار سونی

هدفون های روزانه Raycon

هدفون روزانه Raycon

اکثر مردم در صنعت صوتی با Raycon آشنا هستند، این یک برند مصرف کننده واقعاً بزرگ است که ارزش زیادی برای محصولات خود ارائه می دهد. هدفون EVERYDAY، همانطور که از نام آن پیداست، هدفون هایی برای زندگی روزمره شما هستند. آنها قادر به تولید صدای Hi-Fi هستند، بنابراین تجربه گوش دادن با کیفیت بالا را نیز ایجاد می کنند.

این هدفون دارای مجموعه ای از درایورهای قدرتمند 40 میلی متری است که صدایی کامل و فراگیر را ارائه می دهد. اگر به هدفون هایی علاقه مند هستید که باس قدرتمندی دارند، اینها برای شما مناسب خواهند بود. آنها نه تنها قدرتمند هستند، بلکه صدای متعادلی تولید می کنند.

این هدفون دارای شش میکروفون است که از آنها برای حذف نویز فعال درجه یک استفاده می کنند. همچنین، تضمین می‌شود که با یک بار شارژ تا 38 ساعت عمر باتری داشته باشید. اینها با توجه به هزینه، تجربه فوق العاده ای را ایجاد می کنند.

Raycon THE EVERYDAY Headphones – Amazon

House of Marley Positive Vibration XL

House of Marley Positive Vibration XL

این ممکن است برای شرکتی مانند بوز یا سونی شناخته شده نباشد، اما House of Marley هدفون های شگفت انگیزی را تولید می کند. Positive Vibration XL مجموعه‌ای از هدفون‌های درجه یک با طراحی باکلاس و شیک است. فنجان ها دارای بافت مشکی مات با آرم چوبی منبت کاری شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس بخش شانزدهم از فصل دوم : پنجره پروژه ها

اینها فقط ظاهر خوبی ندارند. Positive Vibration XL با مجموعه ای از درایورهای قدرتمند 40 میلی متری ارائه می شود تا صدایی قدرتمند و با کیفیت بالا ارائه دهد. آنها نه تنها می توانند باس عمیق و گرم ارائه دهند، بلکه به طور کلی به صدایی شفاف و شفاف دست می یابند.

لازم نیست نگران عمر باتری با هدفون باشید. اینها به گونه ای طراحی شده اند که با یک بار شارژ، 24 ساعت کامل پخش را به شما ارائه می دهند. این برای کار یا یک سفر طولانی بیش از حد کافی است. اگر به دنبال چیز جدیدی هستید، اینها یک جفت عالی هستند که باید به آنها نگاه کنید.

House of Marley Positive Vibration XL – آمازون

JBL – Tune 510BT

JBL Tune 510BT

اگر مقرون به صرفه بودن اولویت است، پس باید به این هدفون نگاه کنید. JBL استاد ساخت محصولات صوتی مقرون به صرفه است که کیفیت بالایی نیز دارند. JBL – Tune 510BT با مجموعه ای از درایورهای قدرتمند خود به شما امتیاز خوبی می دهد. آنها صدای باکیفیت قابل احترامی با باس خوب به شما می دهند. می تواند موسیقی مدرن تری را عالی بسازد.

اگر مجبور هستید این هدفون را در یک سفر طولانی یا برای کار با خود ببرید، عمر باتری مشکلی نخواهد داشت. شما فقط باید آنها را شارژ کنید و تا 40 ساعت پخش خوبی دارید. با گوش‌کاپ‌های راحت، هیچ مشکلی در استفاده از آن‌ها برای این مدت طولانی نخواهید داشت.

JBL – Tune 510BT – Best Buy

Bose – هدفون 700

هدفون Bose 700

Bose نام بزرگی در فضای صوتی است و هدفون های سری 700 به خوبی با نام این برند مطابقت دارند. این هدفون در رنگ های نقره ای یا مشکی عرضه می شود و هر دو ظاهری شگفت انگیز دارند. نکته جالب در مورد آنها این است که می توانید از این هدفون برای احضار دستیارهای دیجیتالی مانند Amazon Alexa، Google Assistant و Siri استفاده کنید.

با عمر باتری 20 ساعته، می توانید از این هدفون برای انجام کارهای روزانه خود استفاده کنید. همچنین دارای گوش کاپ های بسیار بزرگ و راحت هستند تا بتوانید برای مدت طولانی بدون خستگی به آنها گوش دهید. این قطعا برای افرادی است که می خواهند بازی صوتی خود را به سطح بالاتری ببرند.

Bose – Headphones 700 – Best Buy

Apple AirPods Max

Apple AirPods Max رندر 1

مردم منتظر بودند تا اپل برند هدفون های بدون گوشی خود را به بازار بیاورد و AirPods Max همان چیزی است که ما به دست آوردیم. این شرکت به خط طولانی دستگاه های باکیفیت خود با این هدفون ادامه می دهد. آنها در سه رنگ مختلف هستند: نقره ای، قرمز و سبز.

همانطور که می توانید از یک محصول اپل انتظار داشته باشید، آنها بسیار با کیفیت هستند. شما دو درایور بزرگ دارید که قادر به تولید صدایی شاداب و باکیفیت هستند. همچنین، با این هدفون بهترین حذف نویز را خواهید یافت. همانطور که می توانید حدس بزنید، آنها به طور یکپارچه با همه محصولات اپل شما کار می کنند، بنابراین لازم نیست نگران مشکلات اتصال باشید.

آنها با یک بار شارژ عمر باتری 20 ساعته قابل توجهی را به شما می دهند و می توان آنها را با استفاده از کابل لایتنینگ شارژ کرد. همچنین، در صورت نیاز به دستیار صوتی، می‌توانید از این هدفون با سیری استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین iPad برای خرید در سال 2023

AirPods Max – بهترین خرید

سنهایزر HD 560S

سنهایزر HD 560S

هیچ لیستی از بهترین هدفون ها بدون ورود Sennheiser کامل نمی شود. در حالی که این شرکت به تولید محصولات نسبتاً مجلل و گران‌قیمت معروف است، کسانی که از قیمت آگاه‌تر هستند می‌خواهند HD 560S را بررسی کنند. اگرچه اینها مقرون به صرفه تر هستند، اما همچنان یک تجربه صوتی با کیفیت بالا را به شما می دهند.

این هدفون با مجموعه ای از درایورهای سنهایزر با کیفیت بالا عرضه می شود که صدایی با کیفیت بالا و بی عیب و نقص را به شما می دهد. آنها برای افرادی در زمینه حرفه ای تر طراحی شده اند، زیرا هدفون هایی با پشت باز هستند. از آنجایی که آنها پشت باز هستند، صدای بسیار بازتری به شما می دهند. بنابراین، اگر در استودیو ضبط می کنید یا فقط در خانه استراحت می کنید، امتحان کردن آنها فوق العاده خواهد بود. آنها برای استفاده با بلوتوث عالی هستند، با این حال، گزینه ای برای استفاده از سیم 3.5 میلی متری AUX نیز وجود دارد.

سنهایزر HD 560S

Edifier STAX Spirit S3

Edifier STAX Spirit S3

اگر به دنبال یک جفت هدفون برتر Edifier هستید، ممکن است بخواهید به سراغ Edifier STAX S3 بروید. اینها برای افرادی است که در مورد موسیقی خود بسیار جدی هستند. آنها با مجموعه ای بسیار قدرتمند از درایورهای با کیفیت بالا ارائه می شوند و قادر به تولید صدای 24 بیتی/96 کیلوهرتز بدون اتلاف هستند. نه تنها این، بلکه این هدفون از فناوری صدای قدرتمند اسنپدراگون بهره می برد. آنها می توانند طیف گسترده ای از فرکانس ها را از 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز تولید کنند.

با استفاده از EQ داخلی در برنامه Edifier Connect، می توانید صدا را به طور خاص مطابق میل خود تنظیم کنید. همچنین، آنها دارای فناوری حذف نویز درجه یک Edifier هستند. به دلیل کیفیت صدا، دوست دارید برای مدت طولانی به اینها گوش دهید. همچنین با یک بار شارژ، عمر باتری 80 ساعته دارید. فقط 10 دقیقه شارژ می تواند تا 11 ساعت زمان پخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

Edifier STAX Spirit S3

سونی Sony WH 1000XM4 برای بهترین حذف نویز هدفون

این هدفون برای افرادی است که واقعاً خواهان یک تجربه صوتی دوست هستند. هدفون شیک سونی WH1000XM4 دارای طراحی زیبا با میکروفون های برجسته است. همانطور که می توانید از محصولات سونی انتظار داشته باشید، آنها همچنین از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند.

آنها کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند و با کدک صوتی LDAC سازگار هستند. این هدفون می تواند صدا را با نرخ نمونه برداری 96 کیلوهرتز پخش کند، بنابراین شما می توانید با این هدفون به صدای باکیفیت گوش دهید. آنها یک باتری قابل توجه 30 ساعت با حذف نویز روشن و 38 ساعت با آن خاموش دارند. اگر قصد دارید از آنها برای یک روز کاری کامل استفاده کنید، عالی است. اگر از طرفداران سونی و طرفدار صدا هستید، این یک جفت هدفون عالی است.

Sony WH-1000XM4 – سونی

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RgIEie
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *