اکثر کارگران می خواهند از هوش مصنوعی مولد برای پیشرفت شغلی خود استفاده کنند اما نمی دانند چگونه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک اکثر کارگران می خواهند از مولد برای پیشرفت شغلی خود استفاده کنند اما نمی دانند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شخصی که از هوش مصنوعی استفاده می کند

تیرا کوناکان/ گتی ایماژ

هوش مصنوعی مولد دارای برنامه های بسیار متنوعی است که می تواند به افراد در پیشرفت شغلی از جمله کدنویسی، نوشتن، کمک به رزومه و موارد دیگر کمک کند.

با این حال، برای استفاده از این کمک، ابتدا باید نحوه استفاده از آن را بدانید که برای بسیاری مانع است.

همچنین: هوش مصنوعی مولد برای کار شما می آید. در اینجا 4 دلیل برای هیجان زده شدن آورده شده است

Salesforce از 4000 کارمند میز در مورد احساسات آنها نسبت به هوش مصنوعی نظرسنجی کرد و نتایج بسیار مثبت بود.

از میان پاسخ دهندگان در نظرسنجی، 54 درصد از کارگران معتقدند هوش مصنوعی مولد باعث پیشرفت شغلی آنها می شود. 65 درصد معتقدند که هوش مصنوعی مولد به آنها اجازه می دهد تا روی کارهای استراتژیک تری تمرکز کنند.

علیرغم نگاه خوش بینانه، کارگران احساس می کردند که مهارت مناسبی برای استفاده درست از هوش مصنوعی مولد یا استفاده کامل از فناوری جدید ندارند.

همچنین: نحوه استفاده از : همه چیزهایی که باید بدانید

62 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مهارت لازم برای استفاده موثر و ایمن از هوش مصنوعی مولد را ندارند. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (53٪) همچنین گفتند که نمی دانند چگونه از هوش مصنوعی مولد بیشترین ارزش را ببرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این ابزار جدید هوش مصنوعی ابله های شما را به تصاویر باکیفیت تبدیل می کند

به ویژه، 43 درصد از پاسخ دهندگان احساس کردند که نمی دانند چگونه از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و در عین حال داده های شخص اول را ایمن نگه دارند.

نمودار مطالعه نیروی فروش

نیروی فروش

این یک نگرانی رایج در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد در محل کار است زیرا مدل‌های هوش مصنوعی مولد معمولاً از داده‌ها و ورودی‌های کاربر برای آموزش بیشتر مدل‌های خود استفاده می‌کنند که امنیت داده‌هایی را که وارد می‌کنید زیر سوال می‌برد.

اکثر رهبران کسب و کار (70%) که معتقدند تیم‌هایشان مهارت‌های لازم برای استفاده ایمن از هوش مصنوعی مولد را ندارند، احساس فقدان مهارت‌های مناسب را نیز دارند. با این حال، رهبران کسب و کار می توانند در عدم آمادگی اعضای تیم مقصر باشند.

همچنین: 5 راه برای کشف استفاده از هوش مصنوعی مولد در محل کار

دو سوم از کارکنان میز مورد بررسی گفتند که از کارفرمایانشان انتظار دارند فرصت های یادگیری را فراهم کنند، اما کارفرمایان آنها در مورد این فناوری آموزشی ارائه نکرده اند.

با درک و استفاده مناسب، کارگران و کسب و کارها می توانند بهره وری خود را افزایش دهند و در رسیدن به اهداف نهایی خود کمک بگیرند. با این حال، این نیاز به آموزش و آموزش در مورد موضوع دارد.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yJSIor
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *