کارمندان توییتر که ماسک اخراج شدند پس از راه اندازی Threads صحبت کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زمانی که ایلان ماسک را خرید، حدود 80 درصد از نیروی کار را اخراج کرد (یا اخراج کرد). توییتر بسیار پف کرده بود، بنابراین ماسک این تغییر را انجام داد. او از شر هزاران مهندس خلاص شد که متا بسیاری از آنها را برای کار روی Threads استخدام کرد.

اکنون که Threads راه اندازی شده است، برخی از این کارمندان سابق توییتر شروع به صحبت کردن کرده اند. البته، آنها فعلاً ناشناس می مانند، اما یکی از آنها اظهار داشت که “این زمان مانند زمان انتقام است.” آنها ادامه دادند که “هر چیزی بهتر از توییتری است که اکنون داریم.”

ملیسا اینگل، یکی دیگر از دانشمندان سابق داده توییتر، گفت که “این چیز یک هیولا خواهد بود.” با این حال، او هنوز به طور کامل در Threads قانع نشده است، زیرا پست هایی از افرادی را به شما نشان می دهد که هنوز آنها را دنبال نمی کنید.

یکی دیگر از کارمندان سابق، مانو کورنت، سخنان قوی تری در مورد Threads داشت و در مورد آن چندان هیجان زده نیست. با بیان اینکه “Threads تا جایی که من دیدم چیز جدیدی معرفی نمی کند”. در حالی که یکی دیگر از کارمندان سابق توییتر ناشناس گفت که “من اساساً وجود آن را در بازار درک نمی کنم. دیدن آن به عنوان یک توئیتر مانند رافت منطقی است، اما به نظر می‌رسد مشکلاتی که در حال حاضر با تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا و آن و عدم هدف آن به وجود آمده است، نشان می‌دهد که ادامه ندارد.»

با وجود این، Threads در کمتر از 48 ساعت از 70 میلیون ثبت نام عبور می کند

علیرغم تردید برخی از کارمندان سابق توییتر در مورد Threads، کاربران به سمت آن هجوم آورده‌اند. به دست آوردن 70 میلیون ثبت نام در کمتر از 48 ساعت جای شرمندگی ندارد. حتی اگر دلیل اصلی آن باشد. Mastodon از زمانی که ماسک در اکتبر به قدرت رسید به عنوان «جایگزین توییتر» شناخته شد و تنها حدود 13 میلیون حساب کاربری جمع آوری کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Threads چیست؟ هر آنچه که باید در مورد کلون توییتر اینستاگرام بدانید

سوال واقعی در اینجا این است که چند نفر در اطراف هستند. همانطور که در Mastodon و Bluesky دیده‌ایم، افراد زیادی ثبت‌نام می‌کنند، اما تعداد زیادی پست یا پست نمی‌گذارند. باعث می‌شود بیشتر شبیه شهر ارواح باشد. که بازگشتی به +Google است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/znL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *