بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار برای جولای 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار برای جولای 2023
همراه ما باشید

هدست‌های مخصوص بازی می‌توانند یک لوازم جانبی ضروری باشند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند قیمت کمی داشته باشند، اما خبر خوب این است که تعداد کمی از آن‌ها با قیمت کمتر از 100 دلار قابل خرید هستند و برخی از بهترین‌ها در این محدوده قیمتی قرار دارند. در حالی که بهترین ها به طور کلی می توانند هزینه بیشتری داشته باشند، ما با چندین گزینه عالی با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه روبرو شده ایم.

این برای هدست های بازی در کنسول و رایانه شخصی، با گزینه های متعدد با قیمت زیر 100 دلار در هر دو سیستم عامل صدق می کند. اگر به دنبال خرج کردن پول زیاد نیستید، قطعاً عکسبرداری را برای هدست بازی که کمتر از این قیمت خواهد بود، توصیه می کنیم. اما با وجود همه گزینه‌های موجود، متوجه می‌شویم که تصمیم گرفتن از کجا شروع کنیم دشوار است. بنابراین، اگر به دنبال بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار هستید، این راهنما به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.

بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار

Razer Blackshark V2 X

Razer Blackshark V2 X

  • قیمت: از 49.99 دلار
  • کجا بخریم: بهترین خرید

هدست Blackshark Razer یکی از بهترین هدست‌های بازی است که در مجموع وجود دارد، و Blackshark V2 X بسیاری از این ویژگی‌های دوست‌داشتنی را دارد و آن‌ها را در یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌تر به کار می‌برد. این یک هدست سیمی است که بلافاصله به کاهش قیمت کمک می کند. فراتر از آن، صدای مجازی 7.1 برای تجربه بازی همهجانبه‌تر دارد.

همچنین با وزن 240 گرم بسیار سبک است. بنابراین می توانید ساعت ها بدون نگرانی در مورد اینکه هدست شما را خسته می کند یا ناراحت می شود، بازی کنید. در نهایت، مانند اکثر یا همه هدست های موجود در این لیست، Blackshark V2 X چند پلتفرم است. می‌توانید از آن با رایانه‌های شخصی، PS4، Xbox One، Nintendo Switch، دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کنید و باید بتوانید آن را با PS5 و Xbox Series X|S نیز استفاده کنید.

این به طور معمول با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد، اما در حال حاضر آمازون آن را با قیمت 49.99 دلار به فروش می رساند. تبدیل آن به یکی از بهترین هدست های بازی زیر 100 دلار که در حال حاضر می توانید بخرید.

Razer Blackshark V2 X

HyperX Cloud II

HyperX Cloud II

  • قیمت: از 59.99 دلار
  • کجا بخریم: بهترین خرید

Cloud II یکی از محبوب ترین هدست های بازی HyperX است، به همین دلیل مجبور شدیم آن را برای این لیست انتخاب کنیم. نه تنها مورد پسند خریداران است، بلکه 99.99 دلار با قیمت معمولی آن است که قیمت آن را کمتر از 100 دلار می کند. در حال حاضر می توانید آن را از آمازون فقط با 68.99 دلار خریداری کنید که حتی ارزان تر از حد معمول است.

با این قیمت، صدای مجازی 7.1 برای بازی همه جانبه، گوش گیر بسیار راحت و ساخت کلی راحت دریافت می کنید. ما همچنین دوست داریم که دارای یک میکروفون جداشدنی باشد، بنابراین مجبور نیستید همیشه آن را به برق متصل کنید. و اگر مانند ما هستید، اگر هدست را در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید روی صفحه نمایش نگه دارید، این امکان را به شما می‌دهد تا ظاهری تمیزتر داشته باشید.

HyperX Cloud II

لاجیتک G435 Lightspeed

لاجیتک G435 Lightspeed

  • قیمت: از 49.99
  • کجا بخریم: بهترین خرید

برای یک هدست بی سیم، نمی توانید با لایت اسپید لاجیتک G435 اشتباه کنید. فناوری لایت اسپید بی سیم لاجیتک یکی از بهترین هایی است که ما در مورد هدست های بی سیم آزمایش کرده ایم. از نظر برد و قابلیت اطمینان کلی اتصال عالی است.

این به شما کمک می‌کند که در حال انجام بازی با افراد دیگر باشید، زیرا می‌توانید مطمئن باشید که با قطع صدا مشکلی ندارید. و چیزی که این را حتی بهتر می کند این است که این هدست معمولاً 80 دلاری با قیمت 60 دلار به فروش می رسد.

لاجیتک G435 Lightspeed را در چندین رنگ نیز ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید اولویت خود را انتخاب کنید. یک نقطه ضعف واقعاً این است که به جای میکروفون بوم از میکروفون های داخلی استفاده می کند. که ممکن است برخی افراد ترجیح ندهند. به غیر از این، اگر به دنبال چیزی با کیفیت مناسب هستید که هزینه یک دست و پا را نداشته باشد، این یک گزینه هدست بازی قوی است.

این نیز یکی از سبک ترین هدست هاست که تنها 165 گرم وزن دارد. عمر باتری نیز تا 18 ساعت دوام می آورد. بنابراین باید بتوانید چند روز قبل از نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. البته بسته به مدت زمانی که هر روز بازی می کنید.

لاجیتک G435 Lightspeed

Razer Kaira برای پلی استیشن

Razer Kaira برای پلی استیشن

  • قیمت: از 83.99 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

ما در اینجا گزینه دیگری از Razer داریم و این بار به طور انحصاری برای پلی استیشن طراحی شده است. مخصوصا PS5. اگرچه می توانید آن را با PS4 نیز استفاده کنید. هدست بازی Razer Kaira For PlayStation بی سیم است بنابراین با استفاده از دانگل بی سیم به کنسول متصل می شود. این کمک می کند تا اتصالی به کنسول ایجاد شود که تاخیر کم خواهد داشت.

پس از استفاده از این هدست، متوجه شدیم که برای جلسات بازی کوتاه‌تر و طولانی‌تر، بسیار راحت است. تنها چیزی که ما تغییر می دهیم عدم وجود یک میکروفون جداشدنی است. اگر این شما را آزار نمی دهد، اگر به دنبال چیزی زیر 100 دلار هستید، این یک هدست عالی برای PS4 و PS5 است.

Razer می گوید عمر باتری تا 30 ساعت رتبه بندی می شود و ما متوجه شدیم که این مورد بیشتر دقیق است. به علاوه، از طریق USB-C شارژ می‌شود، بنابراین وقتی عمر باتری تمام شد، باید نسبتاً سریع شارژ شود. همچنین قابل ذکر است که دانگل مورد استفاده برای اتصال USB-C است. این بدان معناست که اگر رایانه شخصی با پورت USB-C دارید، باید بتوانید آن را با نینتندو سوییچ و حتی رایانه شخصی استفاده کنید.

Razer Kaira برای پلی استیشن

SteelSeries Arctis Nova 1

SteelSeries Arctis Nova 1

  • قیمت: از 52.97 دلار
  • کجا بخریم: بهترین خرید

دلیل اینکه ما این هدست را دوست داریم این است که برای یک هدست مقرون به صرفه است و به‌روزرسانی‌های طراحی زیادی که با Arctis Nova Pro آغاز شده است ارائه می‌شود. مانند سیستم هدبند بازطراحی شده و گوش‌های قابل افزایش، بنابراین می‌تواند راحت‌تر برای افراد با اندازه‌های مختلف سر مناسب باشد. همچنین دارای یک میکروفون حذف نویز جمع‌شونده است، در دو رنگ (سیاه و سفید) ارائه می‌شود و از نرم‌افزار سونار هنگام استفاده در رایانه شخصی برای ویژگی‌های صوتی پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

اما لازم نیست از آن در رایانه شخصی استفاده کنید. با هر پلتفرمی که با جک 3.5 میلی متری صدا سازگار باشد کار می کند. در نهایت فقط 236 گرم وزن دارد و از فوم حافظه قابل تنفس AirWeave برای راحتی در طول جلسات طولانی بازی استفاده می کند.

SteelSeries Arctis Nova 1

Beyerdynamic MMX 100

Beyerdynamic MMX 100 1

این هدست از Beyerdynamic یکی از بهترین هدست هایی است که می توانید با قیمتی در حدود قیمت آن تهیه کنید. که برای MMX 100 99.99 دلار است. ما می دانیم که مناسب است.

این دستگاه دارای میکروفون خازنی کاردیوئید META Voice قابل جدا شدن برای وضوح صدا، و همچنین امپدانس 32 اهم، کلیدهای تنظیم صدا برای تنظیم دقیق صدا و موارد دیگر است.

این یک هدست سیمی است، بنابراین در اینجا آزادی گزینه بی سیم را نخواهید داشت. اما راحتی و کیفیت صدا عالی است و هدست نسبتاً مقرون به صرفه است. شما همچنین می توانید آن را در رنگ سیاه یا سفید دریافت کنید.

Beyerdynamic MMX 100

SteelSeries Arctis 1 Wireless

SteelSeries Arctis 1 Wireless

  • قیمت: 64.80 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این در اصل مشابه مدل سیمی است اما می توانید با استفاده از دانگل از آن به صورت بی سیم استفاده کنید. بنابراین هنگام بازی هیچ سیمی در راه شما قرار نمی گیرد. این همچنین باعث می شود تا کمی همه کاره تر شود زیرا می توانید از آن به صورت بی سیم با دستگاه ها استفاده کنید. آن را به گزینه ای بهتر برای چیزی مانند سوئیچ یا دستگاه های تلفن همراه با درگاه USB-C تبدیل می کند.

همچنین می توان از آن با رایانه شخصی و همچنین کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن استفاده کرد.

SteelSeries Arctis 1 Wireless

EPOS GSP 300

هدست گیمینگ سیمی EPOS Sennheiser GSP 300

  • قیمت: از 38.29 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

ما تقریباً از هر چیزی که EPOS می سازد و دلایل خوبی دارد، طرفداران بزرگی هستیم. هدست‌های آن که ما آزمایش کرده‌ایم، همواره هدست‌های بازی با بهترین عملکرد برای ما بوده‌اند. GSP 300 به هیچ وجه یک گزینه مطرح نیست. اما این موضوع کیفیت صدای خوب با قیمت مناسب را از بین نمی برد.

برخی از بهترین ویژگی‌های آن عبارتند از میکروفون حذف کننده نویز، پدهای گوش فوق‌العاده نرم، بالشتک زیاد در هدبند، و ساخت آکوستیک بسته برای تجربه‌ی بازی همه‌جانبه‌تر.

EPOS GSP 300

Razer Kraken V3 X

Razer Kraken V3 X

  • قیمت: از 34.98 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

تکمیل کننده این لیست Razer Kraken V3 X است. که آمازون در حال حاضر با قیمت فروش 34.98 دلار در حال حاضر با قیمت 69.99 دلار به فروش می رسد. این هدست از درایورهای 40 میلی متری TriForce Razer استفاده می کند و برای اتصال از USB استفاده می کند. بنابراین برای رایانه شخصی مناسب است، اما می توانید از آن با کنسول هایی که دارای پورت USB هستند نیز استفاده کنید.

این هدست همچنین می‌تواند صدای فراگیر مجازی 7.1 را ارائه دهد و همچنین دارای میکروفون HyperClear Cardioid است. کنترل‌های صوتی نیز روی گوش قرار دارند، بنابراین لازم نیست با مجموعه‌ای از دکمه‌های جداگانه روی سیم کار کنید.

Razer Kraken V3 X

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lxdBLn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *