این دستگاه لیزر به طرز جادویی خطوط سبز را بر روی صفحه نمایش تلفن های OLED رفع می کند –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • اکنون یک دستگاه لیزر وجود دارد که می تواند خطوط سبز مزاحم را روی نمایشگرهای OLED بدون نیاز به قطعات جایگزین برطرف کند.
  • این ابزار مانند جادو عمل می کند و در عرض چند ثانیه خطوط سبز را از OLED ها حذف می کند.
  • این فناوری ردهای شکسته را در پنل های OLED به همان شیوه ای که در ابتدا در کارخانه ساخته شده بود، بازسازی می کند.

خطوط سبز روی نمایشگرهای OLED یک اتفاق نسبتاً رایج است. معمولاً اگر صفحه نمایش OLED گوشی شما یک خط سبز ایجاد کند، برای رفع مشکل به قطعات جایگزین نیاز دارید. اما متخصصان تعمیر اکنون لیزری ایجاد کرده‌اند که می‌تواند خطوط سبز را در عرض چند ثانیه از روی OLED پاک کند، بدون نیاز به خاموش کردن نمایشگر.

کانال YouTube StrangeParts ویدیویی از این لیزر در حال کار بر روی صفحه نمایش OLED آیفون (از طریق WCCftech). این کلیپ نشان می دهد که دستگاه در حال ترمیم ردپاهای داخلی شکسته پنل OLED است که یکی از مواردی است که می تواند باعث ظاهر شدن یک خط سبز روی صفحه شود. این ردپاها سیگنال های الکتریکی را در سراسر صفحه نمایش منتقل می کنند. هنگامی که آنها شکسته می شوند، کاربران اغلب متوجه خطوط قابل مشاهده روی صفحه می شوند.

دستگاه لیزر ردهای شکسته را در یک پنل OLED به همان روشی که در ابتدا در کارخانه ساخته شده بود، بازسازی می کند. در طول فرآیند تعمیر نیازی به جدا کردن صفحه نمایش یا حتی خاموش کردن آن نیست. در واقع نور نمایشگر به تعمیرکار این امکان را می دهد که آثار شکسته را شناسایی کرده و با لیزر آنها را ترمیم کند.

در این ویدئو، خط سبز رنگ روی پنل OLED آیفون لحظاتی پس از شروع فرآیند تعمیر محو می شود. ماشینی مانند این می تواند یک تغییر بازی برای صنعت تعمیرات و مصرف کنندگان باشد. کاربران را از پرداخت هزینه برای تعویض صفحه نمایش در امان می‌گذارد و به مراکز تعمیر اجازه می‌دهد تا روی نمایشگرهایی با آثار داخلی آسیب دیده کارآمدتر کار کنند.

لیزر در حال عمل را در ویدیوی بالا بررسی کنید. همچنین یک تماس ایمیل مفید در توضیحات ویدیو برای متخصصان تعمیر که علاقه مند به خرید دستگاه هستند وجود دارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UcKDyC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *