بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول

زمان مطالعه: 4 دقیقه

C:\Users\woc\Desktop\14 فروردین\بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول\Untitled-1.jpg

بهترین منطقه برای استانبول

بهترین منطقه‌ای که می‌توان در استانبول اقامت داشت را می‌شناسید؟ اگر برای اولین بار است که به این شهر توریستی سفر می‌کنید و به دنبال منطقه‌ای خوش و آب‌وهوا و درعین‌حال با امنیت بالا هستید. به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید. قرار است پیرامون اقامتگاه‌ها و هتل‌های مناسبی که در این شهر برای شما تدارک دیده‌شده است مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. با ما همراه شوید تا محل‌های قدیم و جدید و با امنیت بالای ترکیه را به شما معرفی کنیم. برای خرید بلیط لحظه اخری تهران استانبول که قیمت مناسبی را در پیش روی شما قرار می‌دهد هم می‌توانید به وب‌سایت علی بابا در این راستا سری بزنید.

آشنایی با منطقه‌های خوب استانبول برای اقامت

به لحاظ تاریخی شهر استانبول قدمتی دیرینه دارد. از همین رو نه منظر طبیعت‌گردی و بازار گردی که از حیث آشنایی با فرنگ و تاریخی مردم این کشور سفر به آن دیدنی‌های خاص خود را برای شما فراهم می‌کند. به‌شرط آن‌که با اقامت در یک منطقه توریستی مطمئن خیالتان از بابت وسایلتان راحت باشد تا با خیالی آسوده بتوانید به گشت‌وگذار بپردازید. برخی از منطقه‌های شناخته‌شده شهر استانبول را به شما معرفی می‌کنیم تا در طی این سفر اقامتی شیرین‌تر در پیش روی شما باشد.

C:\Users\woc\Desktop\14 فروردین\بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول\WERW454.jpg

منطقه سلطان احمد

یکی از منطقه‌های خوش آب‌وهوا و بکر استانبول سلطان احمد است. این بخش از استانبول نه‌تنها برای کسانی که تمایل دارند با جاذبه‌های فرهنگی این کشور آشنا شوند بسیار حائز اهمیت است؛ که از منظر جاذبه‌های گردشگری نیز در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده است. می‌توان با خرید بلیط لحظه اخری تهران استانبول با قیمتی مناسب به این بخش شهر سرزد و لذت گشت‌وگذار در آنجا را تجربه کرد. موزه و مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و باسیلیکا سیسترن در این بخش از استانبول واقع‌شده است. دسترسی به بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه فروشان نیز از مزیت‌های دیگر اقامت در این منطقه به شمار می‌آید. کسانی که بیشتر به دنبال امنیت شبانه هستند باید بگویم غروب که می‌شود این بخش به خواب عمیقی فرو می‌رود و دیگر خبری از جشن‌های شبانه استانبول در آن نیست. از همین رو دیگر نگرانی به جهت امنیت شبانه به‌قصد اقامت در هتل‌های لوکس سلطان احمد در پیش رویتان نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گردشگران به کدام مراکز خرید استانبول می روند؟

بهترین هتل‌های سلطان احمد

  • هتل وایت هاوس استانبول (White House Hotel Istanbul)
  • هتل آمیرا استانبول (Hotel Amira Istanbul)
  • هتل سلین استانبول (Celine Hotel)
  • هتل باسیلوس استانبول (Basileus Hotel)

منطقه گرند بازار استانبول

افرادی که به‌قصد خرید به استانبول سفر می‌کنند. نیاز است در نزدیکی بازارهای محبوب و مشهور این شهر البته به‌شرط داشتن امنیت کافی اقامت داشته باشند. یکی از این منطقه‌های شناخته‌شده گرند بازار استانبول است که تجربه خوبی از خرید در استانبول را به لطف پاساژها و بازارهای بسیار خوش قیمتش برای شما فراهم می‌سازد. دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی در کنار بازارهای خوش قیمت استانبول در این منطقه دو مزیتی است که با اقامت در آن در پیش رویتان قرار داده می‌شود.

بهترین هتل‌های گرند بازار

  • هتل سورا دیزاین استانبول (Sura Design Hotel & Suites)
  • هتل آنتیک استانبول (Antik Hotel Istanbul)
  • هتل پریمرو استانبول (Primero Hotel)
  • هتل آرت سیتی استانبول (Art City)
  • هتل ددم استانبول (Istanbul Dedem)

منطقه گالاتا استانبول

یکی از منطقه‌های بسیار مناسب در ترکیه برای گردشگرانی که با خرید بلیط لحظه اخری تهران استانبول به ترکیه سفر می‌کنند، جایی است با نام بی‌اوئلو که خود به چند بخش کوچک‌تر دسته‌بندی می‌شود. یکی از بخش‌های کوچک این منطقه گالاتا است که ازنظر گردشگران بسیار محبوب واقع‌شده است. گاتالا منطقه‌ای که در یک خیابان سنگ‌فرش شده با ساختمان‌های زیبا واقع‌شده است. از هر منظر که به این منطقه گردشگری در ترکیه نظر کنید یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود؛ مثلاً شما شب‌ها می‌توانید در کلوپ‌های شبانه و جشن‌های خیابانی حضور پیدا کنید و لذت سفر خود را چند برابر کنید. یا نزدیکی به مغازه‌های نظر آبمیوه فروشی، کباب فروشی و شیرینی فروشی در این منطقه تجربه خوبی از خریدهای آسان و ارزان را برای شما به همراه می‌آورد. به‌سادگی در کسری از زمان می‌توانید در طی روز به بخش‌های توریستی و گردشگری استانبول از طریق اقامت در این منطقه دسترسی پیدا کنید. درنهایت لذت خرید از بازارهای محبوب ترکیه و پاساژهای لوکس آن امر دیگری است که برای این بخش تدارک دیده‌شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جاهای دیدنی آبادان، شهر مردمان خونگرم

C:\Users\woc\Desktop\14 فروردین\بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول\3.jpg

بهترین هتل‌ها گاتالا

  • هتل اینکلوسیف گالاتا استانبول (Mansion Gorki)
  • هتل دکاموندو استانبول (Hotel DeCamondo)
  • هتل پرا پالاس استانبول (Pera Palace Hotel)
  • هتل مستو گالاتا استانبول (Mesto Galata)

منطقه کاراکوری برای اقامت مسافران

یکی دیگر از منطقه‌های بکر استانبول که برای امنیت بالاتر مسافران به آن‌ها توصیه می‌شود کاراکوی است. کاراکوی درست در همسایگی بی‌اوئلو واقع‌شده است. کافه‌ها، تراس‌های روباز و مغازه‌های کوچک جذابیت این منطقه را چندین برابر کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید در بندری که در این منطقه واقع‌شده است به کشتی سواری بپردازید. وجود رستوران‌های متعدد ترکی و بین‌المللی در این بخش برای کسانی که به‌قصد تفریح به استانبول سفرکرده‌اند بسیار حائز اهمیت است. اقامت در هتل‌های خوش قیمت و نزدیکی به مراکز تفریحی و گردشگری از مزیت‌های بارز این بخش برای مهمان‌ها و گردشگران شهر استانبول محسوب می‌شود.

بهترین هتل‌ها منطقه کاراکوری

  • هاوس والوت کاراکوی استانبول (The House Vault Karaköy)
  • هتل وینگز استانبول (The Wings Hotel Istanbul)
  • هتل رویال توپخانه استانبول (Royal Tophane)
  • هتل آدا کاراکوی استانبول (Ada Karaköy)

کلام آخر پیرامون بهترین منطقه‌ها برای اقامت در ترکیه

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای اقامت در ترکیه بخش‌های محبوبیت بیشتری را از منظر توریست‌ها و گردشگران به خود اختصاص داده است. دلیل این امر هم چیزی نیست مگر امنیت بالا، دسترسی آسان به مراکز خرید، وجود مکان‌های گردشگری و ارائه خدمات ارزان‌قیمت و خوش قیمت به مسافران ‌که سبب برگزیده شدن آن‌ها شده است. امید است مطالب ارائه شده توانسته باشد نظر شمارا در راستای سفر به این کشور و اقامت در این مناطق جلب کرده باشد و بهترین‌ها را برایتان فراهم ساخته باشد.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fyj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *