بهترین مقالات لینکدین + بینش کارشناسان

زمان مطالعه: 8 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین مقالات + بینش کارشناسان همراه ما باشید

با توقف فعالیت LinkedIn Pulse، یافتن بهترین مقالات در این پلتفرم اکنون که دیگر در یک مکان در دسترس نیستند دشوار است.

مقالات لینکدین پالس: تصویر شخصی را در حال تایپ کردن در رایانه و نماد لینکدین در نزدیکی نشان می دهد


با این حال، هنوز محتوای عالی زیادی در لینکدین وجود دارد که توسط برخی از کارشناسان برتر در زمینه های خود نوشته شده است. در زیر ما فهرستی از مقالات مورد علاقه خود در لینکدین از گذشته تا حال و همچنین برخی از بینش های نویسندگان مورد علاقه خود را برای الهام بخشیدن به مقالات خود گردآوری کرده ایم.

فهرست مطالب این مقاله

بهترین مقالات لینکدین برای خواندن

1. چگونه بازی را در سال 2023 تغییر می دهد، گری واینرچوک

گری واینرچوک، کارآفرین، مدیر عامل، نویسنده و غول رسانه ای با استقبال از فناوری غریبه نیست. استفاده از اینترنت در اوایل کار و تبدیل کسب و کار شراب خانواده اش به یکی از اولین سایت های تجارت الکترونیکی الکل در کشور، او را به موفقیت رساند. او همیشه در لبه برش چیزهای جدید در فناوری و نحوه استقبال کاربران از آن است. در اینجا، او برداشتی مشابه در مورد دارد.

گزیده

“شما می توانید هر نظری را که می خواهید در مورد هوش مصنوعی داشته باشید، اما حقیقت این است: فناوری به نظر شما اهمیتی نمی دهد. پیشرفت آن متوقف نمی شود. بنابراین، اگر کاری را انجام می دهید که هوش مصنوعی به زودی قادر به انجام آن است، زمان آن فرا رسیده است. فکر کردن در مورد آن و آماده سازی خود برای تغییر و/یا استفاده از آن به عنوان یک ابزار… به این معنی، بسیاری از افرادی که از دست دادن شغل خود می ترسند، کپی می کنند یا کارهای طراحی انجام می دهند، در واقع نمی دانند که «معمار» «AI» input” برای ایجاد کپی یا طراحی در شرف تبدیل شدن به یک کار جدید است – کاری که حتی ممکن است به شما پول بیشتری بدهد. از ابزار استفاده کنید، از ابزار نترسید.”

 

2. اکنون زمان ساختن محل کار آینده است، آریانا هافینگتون

بنیانگذار Thrive Global و سردبیر سابق هافینگتون پست، آریانا هافینگتون اطلاعات زیادی درباره اداره یک شرکت دارد. در مقاله زیر، او تعادل ظریف بازگرداندن کارمندان به دفتر را مورد بحث قرار می‌دهد و در عین حال انعطاف‌پذیری را برای کار از خانه ارائه می‌دهد.

گزیده

“در حالی که آنهایی از ما که به اندازه کافی خوش شانس هستند و حتی گزینه کار در خانه را داریم برای انعطاف پذیری ارزش قائل هستیم، اکنون به اندازه کافی در این آزمایش جهانی عمیق هستیم تا بتوانیم ببینیم که بدون هزینه انجام نمی شود. به عنوان مثال، هر کسی که خرج کرده است. زمان در جلسات مجازی دیوار به دیوار با خستگی مجازی آشناست. تحقیقات آزمایشگاه فاکتورهای انسانی مایکروسافت نشان داد که حدود 30 دقیقه پس از یک جلسه شروع به تنظیم می کند. اکثر اوقات کاری آنها در جلسات و ایمیل‌ها. زمانی که همه در تمام ساعات شبانه روز در دسترس بودند، بار همکاری بدتر می‌شد.»

بقیه را اینجا بخوانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  OpenAI یک ابزار آشکارساز هوش مصنوعی را برای مقابله با متن ایجاد شده توسط ChatGPT راه اندازی می کند

3. 17 مورد از بهترین ابزارها برای هر کارآفرینی که به دنبال گسترش تجارت خود است، مورگان دیباون

مدیر عامل Blavity Inc و بنیانگذار AfroTech Morgan DeBaun بهترین نکات خود را برای کار هوشمندانه ارائه می دهد و برخی از ابزارهای بهره وری مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد.

گزیده

یکی از مهم‌ترین چیزها در مورد هوشمندانه کار کردن، یادگیری نحوه خودکارسازی و تفویض اختیار برای افزایش کارایی است.

انتخاب ابزارها و برنامه‌های مناسب می‌تواند برای افزایش مقیاس تیم شما و صرفه‌جویی در وقت شما حیاتی باشد.”

بقیه را اینجا بخوانید.

4. 20 درس مدیر عامل در HubSpot در سفر از 0 تا 20 میلیارد دلار، برایان هالیگان

برایان هالیگان، بنیانگذار HubSpot، درس های مهمی را که در طول سفر خود با HubSpot آموخته به اشتراک می گذارد.

گزیده

“بزرگترین نقطه قوت شما به بزرگترین ضعف شما تبدیل می شود: مانند بسیاری از بنیانگذاران/مدیر عاملان، من دوست دارم تصمیم بگیرم و چیزها را کنترل کنم. این گرایش زمانی که 10 نفر هستید عالی عمل می کند و می توانید تا 50 نفر کار کنید، اما بعد از آن به یک فاجعه بزرگ برای سازمان شما و خودتان تبدیل می شود. هر سال شما نیاز دارید که بیشتر و بیشتر تفویض اختیار کنید – این برای من بسیار غیرطبیعی بود و من برای بسیاری از مدیران اجرایی در حال تغییر شک دارم. … این فقدان هیئت در بررسی‌های سالانه‌ای که قبلاً ذکر شد، مایل‌های فراوانی را به دنبال داشت.»

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

5. سندرم ایمپوستور – شیوع آن در زنان حرفه ای و نحوه غلبه بر آن، کتی کاپرینو

کتی کاپرینو، MA یک مربی بین المللی حرفه ای و رهبری، نویسنده، سخنران و مربی اجرایی است که به زنان حرفه ای کمک می کند تا شغل خود را پیش ببرند. او در مقاله زیر به بررسی سندرم ایمپوستر، علل آن و چگونگی غلبه بر آن توسط زنان می پردازد.

گزیده

“مطالعه ما نشان داد که 75٪ از زنان اجرایی تشخیص داده اند که سندرم فریبکار را در مراحل مختلف شغلی خود تجربه کرده اند – و 85٪ معتقدند که معمولاً توسط زنان در سراسر آمریکا تجربه می شود. زنان می توانند سندروم فریبنده را در لحظات کلیدی یک نقش موجود یا در نقاط عطف خاص مانند تغییر شغل یا ارتقاء تجربه کنند.

بقیه را اینجا بخوانید.

وقتی صحبت از نوشتن محتوای جذاب می شود، کاپرینو توصیه می کند که همیشه در خدمت باشید. کاپرینو در مقاله‌اش چگونه مقاله‌هایی بنویسیم که در زمینه شما محبوب‌ترین می‌شوند، می‌گوید: «بخشنده‌ای سخاوتمند باشید و مقالاتی را با دست‌هایتان منتشر نکنید و بپرسید «این برای من چیست؟» آنچه جامعه شما به آن اهمیت می دهد را دنبال کنید و اطلاعات قوی به آنها بدهید که آنها را به جلو حرکت می دهد. روش‌های جدیدی را برای کمک به افراد در جهت رشد، رشد، لذت بردن از زندگی، کسب درآمد بیشتر، ایجاد عادات سالم‌تر – هر چیزی که می‌خواهید به آن کمک کنید، بیاندیشید.»

6. حقیقت در مورد بازاریابی فراگیر معتبر و چگونگی تحقق آن، لولا باکاره

نویسنده و بنیانگذار be/co Lola Bakare مدیران بازاریابی را قادر می سازد تا بهترین کار خود را انجام دهند و بیشترین تأثیر را داشته باشند. در اینجا، او توضیح می دهد که چگونه جامعیت معتبر و بازاریابی هدفمند نتیجه می دهد.

گزیده

«بازاریابی اصیل و فراگیر ارزش را در تقاطع تأثیر اجتماعی قابل اندازه‌گیری و مهم‌ترین کارهای هر بازاریاب که باید انجام شود، به حداکثر می‌رساند: ارتقای شهرت برند و دستیابی به اهداف تجاری. بیایید به این سه نوع ارزش به عنوان “خط بالای سه گانه” بازاریابی اشاره کنیم.

بقیه را اینجا بخوانید.

7. 10 روشی که افراد باهوش افراد سمی را خنثی می کنند، دکتر تراویس برادبری

دکتر تراویس بردبری، نویسنده کتاب عادات هوش عاطفی، توضیح می دهد که مدیریت احساسات کلید یک زندگی لذت بخش تر است. در مقاله زیر نحوه خنثی کردن اثرات افراد سمی و کاهش استرس را توضیح می دهد.

گزیده

«مطالعات مدت‌ها نشان داده‌اند که استرس می‌تواند تأثیر منفی و پایداری بر مغز داشته باشد. قرار گرفتن در معرض حتی چند روز استرس، اثربخشی نورون‌های هیپوکامپ را به خطر می‌اندازد، ناحیه‌ای از مغز که مسئول استدلال و حافظه است. هفته‌ها استرس باعث آسیب برگشت‌پذیر به دندریت‌های عصبی می‌شود (“بازوهای” کوچکی که سلول‌های مغز برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند)، و ماه‌ها استرس می‌تواند به طور دائمی نورون‌ها را از بین ببرد. استرس یک تهدید بزرگ برای موفقیت شماست – وقتی استرس از کنترل خارج می شود، مغز و عملکرد شما آسیب می بینند.

بقیه را اینجا بخوانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون 15 می تواند هوش مصنوعی ترین آیفونی باشد که اپل تاکنون عرضه کرده است

هنگامی که صحبت از نوشتن و تحقیق در مورد موضوعات می شود، دکتر بردبری توصیه می کند که “مطالعه زیاد انجام دهید تا ببینید مردم به چه موضوعاتی بیشتر علاقه مند هستند. هنگامی که مقاله های اطلاعاتی می نویسید، باید موضوعاتی را که مردم به دنبال آن هستند پوشش دهید. “

8. «3 حقیقت» نسل ایده، تاد کاپلان

تاد کاپلان، مدیر ارشد بازاریابی پپسی، این مقاله را در توضیح چارچوب “3 حقیقت” خود برای ایجاد کمپین #BetterWithPepsi و نحوه اعمال این چارچوب در پروژه های خود توسط بازاریابان نوشت.

گزیده

خلاقیت خوب فقط از “الهام الهی” ناشی نمی شود، بلکه خروجی فرآیندی است که با مختصری از یک مشکل یا فرصت خاص شروع می شود. اما اغلب اوقات، مشتریان و آژانس‌ها به طور یکسان برای شناسایی واقعی بینش‌های درست که غنی‌ترین تنش خلاقانه را ایجاد می‌کنند، وقت نمی‌گذارند. ایده بزرگ باید از تلاقی رفتارهای مصرف کننده واقعی، حقایق در مورد برند یا محصول و زمینه فرهنگی که همه آن را احاطه کرده است، متولد شود.

 

موارد دلخواه پالس لینکدین که هنوز طنین انداز هستند

1. سه چیزی که از وارن بافت، بیل گیتس یاد گرفتم

گزیده

او می گوید یک سهامدار باید طوری رفتار کند که گویی مالک کل تجارت است، به جریان سود آینده نگاه کند و تصمیم بگیرد که ارزش آن چیست. و شما باید تمایل داشته باشید که بازار را نادیده بگیرید نه اینکه از آن پیروی کنید، زیرا می خواهید از اشتباهات بازار – شرکت هایی که قیمت پایین تری داشته اند – استفاده کنید.

بقیه را اینجا بخوانید.

2. 9 ویژگی افراد با اعتماد به نفس واقعی، دارمش شاه

گزیده

اولاً: اعتماد به نفس جسارت یا فحش دادن یا تظاهر آشکار شجاعت نیست. اعتماد به نفس نوعی خودباوری جسورانه یا گستاخانه نیست که متوجه دیگران شود. اعتماد به نفس ساکت است: این بیان طبیعی توانایی، تخصص و احترام به خود است.

 

3. اشتباه شماره 1 شغلی افراد توانمند، گرگ مک کیون

گزیده

افراد توانمند بسیاری از پروژه‌ها را به خوبی انجام می‌دهند، اما حواسشان از چیزی که در غیر این صورت بالاترین نقطه مشارکت آنها خواهد بود، پرت می‌شوند، که من آن را به عنوان نقطه تلاقی استعداد، اشتیاق و بازار تعریف می‌کنم (بیشتر در این مورد در مقاله بررسی کسب و کار هاروارد “The Disciplined” مراجعه کنید. تعقیب کمتر”). سپس، هم شرکت و هم کارمند ضرر می کنند.»

 

4. 11 مفهوم ساده برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر، دیو کرپن

گزیده

«دنیا پیچیده‌تر از همیشه است، و با این حال آنچه مشتریان اغلب به بهترین شکل پاسخ می‌دهند سادگی است – در طراحی، فرم و عملکرد. در نظر گرفتن پروژه‌ها، چالش‌ها و ایده‌های پیچیده و تقطیر آن‌ها به ساده‌ترین اجزای آن‌ها به مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان اجازه می‌دهد تا دیدگاه شما را بهتر درک کنند و به آن بپردازند. همه ما انسان ها خواهان سادگی هستیم، بنابراین رهبر امروز باید تمرکز داشته باشد و سادگی را ارائه دهد.»

بقیه را اینجا بخوانید.

5. 10 کاری که هر روز کاری باید انجام دهید، JT O’Donnell

گزیده

“شما برای انجام کار منتظر نمی مانید تا شغل رویایی را بدست آورید – شما کار را انجام می دهید تا به شغل رویایی برسید.”

 

6. تنها کاری که افراد موفق هرگز انجام نمی دهند، برنارد مار

گزیده

می‌توانید استدلال کنید که هر تجربه‌ای از شکست، میل به موفقیت را افزایش می‌دهد. موفق‌های واقعی شکست نخواهند خورد – آنها مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرند، از آن درس می‌گیرند و همه چیز را از یک موقعیت قوی‌تر شروع می‌کنند.»

 

7. استفاده از این 16 اصطلاح برای توصیف خود را متوقف کنید، جف هادن

گزیده

«آیا خودتان را به گونه‌ای متفاوت توصیف می‌کنید – در وب‌سایت، مطالب تبلیغاتی، یا به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی – با آنچه که شخصاً انجام می‌دهید؟ آیا شما از کلیشه های جذاب و کلمات فوق العاده و صفت های نفس گیر استفاده می کنید؟ آیا چیزهایی در مورد خود می نویسی که هرگز هوس گفتن آنها را نخواهی داشت؟»

بقیه را اینجا بخوانید.

8. 8 کاری که افراد سازنده در طول روز انجام می دهند، ایلیا پوزین

گزیده

“در حالی که هیچ کس دوست ندارد آن را بپذیرد، تنبلی محض عامل شماره 1 کاهش بهره وری است. در واقع، تعدادی از روش‌های صرفه‌جویی در زمان – به عنوان مثال، جلسات و ایمیل‌ها را در نظر بگیرید – در واقع تنها راه‌هایی برای رهایی از انجام کار واقعی هستند.

 

9. چگونه استخدام می کنم: تمرکز بر شخصیت، ریچارد برانسون

گزیده

«برخی از مدیران به صلاحیت ها معطل می شوند. من فقط بعد از همه چیز به آنها نگاه می کنم. اگر فردی دارای پنج درجه و نمرات A بیشتر از حد شما در یک طرف کاغذ باشد، لزوماً به این معنی نیست که او فرد مناسبی برای این کار است. نمرات عالی اگر با تجربیات گسترده و شخصیتی برنده همراه نباشند هیچ ارزشی ندارند.

 

10. 3 سوالی که مردم همیشه فراموش می کنند در مصاحبه بپرسند، جیمز کان

گزیده

مهم است که به هر کارمند احتمالی نشان دهید که شما از آن دسته افرادی هستید که جاه طلب هستند و به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی روبرو شود که از ساحل راضی است و شما باید نشان دهید که فقط برای یک سواری آسان به آنجا نمی‌آیید. هر شرکت جاه طلب و آینده نگر به دنبال افراد همفکر خواهد بود.”

 

 

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/armxQG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *