بهترین جوانه های بوز به قیمت روز اول خود باز می گردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

دست هایی که هدفون را در دست گرفته اند

تخفیف 17 درصدی به اندازه برخی از هدفون های هدفون چشم نواز نیست، اما برای جوانه های Bose بسیار مهم است. به گفته ردیاب ما، در واقع، هدفون های با رتبه بالا هرگز کمتر از این قیمت کاهش پیدا نکرده اند. هر چهار رنگ هدفون در این تبلیغات موجود است، بنابراین شما می توانید جفتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با استایل شما باشد.

Bose QuietComfort Earbuds IIBose QuietComfort Earbuds II

Bose QuietComfort Earbuds II

Bose بهترین فناوری ANC خود را در این هدفون قرار داده است

Earbuds 2 QuietComfort دارای بهترین دانش صوتی Bose است. آنها کیفیت و جداسازی صدا را طوری تنظیم می کنند که هر بار که آنها را می پوشید، متناسب با گوش شما باشد. آنها همچنین دارای بلوتوث 5.3، شارژ USB-C هستند و می توانند 6 ساعت با شارژ دوام بیاورند (24 ساعت با قاب).

این هدفون‌های بلوتوث پیشرفته، همانطور که از نامشان پیداست، با در نظر گرفتن راحتی و ترجیحات شما طراحی شده‌اند. کیت Bose Fit شامل چندین نوک گوش و نوارهای پایداری است که از سیلیکون نرم ساخته شده‌اند، بنابراین می‌توانید جوانه‌ها را طوری تنظیم کنید که کاملاً جا بیفتند و جلسات گوش دادن طولانی‌تر را امکان‌پذیر کنید. حذف نویز هوشمند بسیار عالی است و برای کیفیت صدای فراگیر با محیط شما سازگار است. عمر باتری امکان پخش موسیقی تا شش ساعت را فراهم می کند و شارژ سریع 20 دقیقه ای دو ساعت دیگر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین یک رابط لمسی بی‌سیم دریافت می‌کنید که کنترل آسانی را بدون دست زدن به تلفن شما فراهم می‌کند.

ویجت بالا را بزنید تا درباره معامله Bose QuietComfort Earbuds II بیشتر بدانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BQhJlF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *