بهترین ساعت های گلف گارمین برای بهبود بازی شما

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

یک Garmin Epix Pro در میان چوب‌های گلف استراحت می‌کند.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

چه نقص شما تک رقمی باشد و چه در حال شکستن اولین جفت دستکش خود هستید، یک ساعت گلف اختصاصی راهی مفید برای بررسی آمار و بهبود بازی شما است. برای قدرتمندترین انتخاب ها، ما به یک برند قابل اعتماد روی می آوریم. قبل از اینکه باشگاه دیگری را بچرخانید، بهترین ساعت‌های گلف گارمین را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، بررسی کنید.

بهترین ساعت گلف گارمین

ساعت‌های گارمین جزو قابل‌اعتمادترین پوشیدنی‌های موجود هستند، مخصوصاً وقتی صحبت از ردیابی تناسب اندام و دقت GPS باشد. گارمین همچنین به دلیل دستگاه های اختصاصی خود که برای فعالیت های خاص مهندسی شده اند، شناخته شده است. در این مورد، ما بهترین ساعت های گارمین را برای گلف بازان جمع آوری می کنیم. هر یک از ساعت‌های گلف این شرکت در زیر دارای ابزار و ویژگی‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا از هر مزیتی استفاده کنید.

Garmin Approach S70: بهترین ساعت گلف گارمین

بهترین ساعت گلف گارمین Approach S70 است.

Garmin Approach S70 بهترین انتخاب از مجموعه Garmin’s Approach و احتمالاً یکی از بهترین ساعت‌های گلف موجود در هر مکانی است. با صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED، این پوشیدنی سبک وزن با بیش از 43000 زمین گلف از پیش بارگذاری شده و تمام ابزارهایی که برای همتراز کردن نیاز دارید عرضه می شود. این موارد شامل موارد دلخواه Garmin مانند Virtual Caddy و Green Contour، به‌علاوه همه چیز از نماهای خطر و نمایش‌هایی مانند داده گرفته تا ردیابی سلامت و فعالیت 24 ساعته در خارج از کلوپ است. در واقع، این اولین دستگاه Approach گارمین است که دارای مجموعه تقریباً کاملی از ابزارهای ردیابی سلامتی این شرکت است. با توجه به اینکه برای استفاده در تمام روز ساخته شده است، ما همچنین از مشاهده مشخصات باتری قابل توجه تا 16 روز در حالت ساعت هوشمند سپاسگزاریم. در آن قسمت، دستگاه از ویژگی‌های هوشمندی مانند اعلان‌ها، حافظه داخلی موسیقی و Garmin Pay پشتیبانی می‌کند.

Garmin Marq (Gen 2): بهترین ساعت گارمین لوکس برای گلف بازان

Marq Golf Gen 2 گارمین بهترین ساعت گلف لوکس موجود است.

نسل دوم Garmin Marq معیارهای پیشرفته ردیابی گلف را در یک ساعت لوکس برای قرار گرفتن در باشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پیشرفته قرار می‌دهد. در مقایسه با خط تولید Approach، ارتقاء ساخت شامل یک قاب تیتانیومی، یک کریستال یاقوت کبود گنبدی روی صفحه نمایش، و یک نوار نایلونی ژاکارد سبز مناسب است. این یک لوازم جانبی واقعاً بالا است (با برچسب قیمت بالا برای مطابقت). Marq دارای تمام ابزارها و ویژگی‌های موجود در Approach S70 به‌علاوه ردیابی دقیق برای حالت‌های ورزشی بیشتر، ابزارهای سطح بالای Garmin مانند Real Time Stamina، ویژگی‌های ناوبری پیشرفته، و چند جزئیات بیشتر سلامت محور است. این ساعت از بهترین ساعت گلف گارمین است. متأسفانه، این ارتقاء برای شما 2300 دلار هزینه دارد.

Garmin Approach S62: بهترین چیز بعدی

Garmin Approach S62 اکنون نسبت به S70 پیشی گرفته است، اما همچنان یک خرید عالی است.

در مرحله پایداری رویکرد، تعدادی دستگاه با قیمت معقول تری نسبت به مجموعه لوکس Marq گارمین وجود دارد. اگرچه اکنون با Approach S70 پیشی گرفته است، S62 هنوز هم یک ساعت جی پی اس گلف فوق العاده است. این صفحه نمایش تمام رنگی، 41000 نقشه از پیش بارگذاری شده، و بسیاری از ابزارهای پیشرفته برای تجزیه و تحلیل ضربه و بازی از جمله فاصله یاب و Virtual Caddie گارمین را در خود جای داده است. پشتیبانی از چند باند GNSS یا تک تک ویژگی‌های رویکرد گران‌تر را ارائه نمی‌دهد، اما بیش از اندازه کافی برای مطلع نگه داشتن گلف بازان معمولی در اختیار دارد. همچنین در کیف پول 499 دلاری آسان‌تر است، اگرچه به اندازه S42 یا S12 ارزان قیمت نیست.

Garmin Approach S42: گزینه ای مقرون به صرفه تر

Garmin Approach S42 یک گزینه قدرتمند مقرون به صرفه برای بازیکنان معمولی است که به دنبال صرفه جویی در پول هستند.

Garmin Approach S42 یک ساعت گلف جفت شده و سطح متوسط ​​است که دارای عناصر کلیدی S62 گران‌تر گارمین است. به عبارت دیگر، آمار اولیه ای را که بیشتر گلف بازان به دنبال آن هستند را با قیمت بهتر ارائه می دهد. همچنان دوره های از پیش بارگذاری شده، نمای سبز و تعدادی ویژگی هوشمند را دریافت خواهید کرد. حالت‌های ورزشی اضافی، ردیابی سلامت، Swing Tempo یا Virtual Caddie را پیدا نخواهید کرد. همچنین، قاب به جای سرامیک از فلز ساخته شده است و صفحه نمایش مشخصات دوام شیشه Corning Gorilla را ارائه نمی دهد. برای یک بازیکن معمولی، این حذفیات نباید خیلی مهم باشد. Garmin Approach S42 با قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

Garmin Epix Pro: بهترین ساعت گارمین چند اسپورت

Garmin Epix Pro Golf Green

Kaitlyn Cimino / Android Authority

اگر گلف تنها بازی شما نیست، ممکن است به ساعت چند ورزشی برتر گارمین، Garmin Epix Pro علاقه داشته باشید. مدل پرو که جانشین نیم مرحله ای Epix Gen 2 است، دارای چراغ قوه داخلی، قدرتمندترین حسگر ضربان قلب Garmin، GNSS چند باندی و تمامی ابزارهای آموزشی پیشرفته این شرکت است. برای گلف بازان، 43000 نقشه CourseView تمام رنگی از پیش بارگذاری شده و مجموعه کامل دوره ها و ویژگی های تجزیه و تحلیل بازی را ارائه می دهد. این باعث می شود دستگاه یکی از بهترین ساعت های گلف گارمین باشد که می توانید خریداری کنید. Epix Gen 2 همچنین در سه مدل سایز موجود است تا گلف بازان در هر اندازه بتوانند مناسب ترین حالت را پیدا کنند. کوچکترین مدل ها از 899 دلار شروع می شود.

اپل واچ در مقابل ساعت گلف گارمین: آیا آنها با هم مقایسه می شوند؟

در تجربه ما، رقابت با گارمین در مورد معیارهای پیشرفته تناسب اندام یا تمرین سخت است. بهترین ساعت های گلف گارمین از برترین ابزارهای موجود هستند. آنها و توسط بسیاری از حرفه ای ها پوشیده می شوند. از سوی دیگر، صفحه نمایش اپل به خصوص در اپل واچ اولترا بی بدیل است. اگرچه ویژگی‌های گلف بومی اپل محدود است، اما به لطف اپ استور، یافتن مجموعه‌ای از برنامه‌های قدرتمند گلف برای کاربران اپل واچ آسان است. این امر زمین بازی را کمی هموار می کند و اپل واچ را به رقیبی بادوام تر تبدیل می کند. هر کاربر آی او اس در ابتدا به دنبال بهترین تجربه ساعت هوشمند و در مرحله دوم یک همراه گلف خوب است، بهتر است از یک ساعت اپل استفاده کند.


سوالات متداول

انواع ساعت‌های گارمین دارای زمین‌های گلف از جمله Epix، Fenix، Approach و Marq هستند.

بیشتر ساعت‌های گلف گارمین می‌توانند حداقل درجاتی از داده‌های تمرین دویدن را ردیابی کنند. با این حال، قابلیت های دستگاه ها بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، Approach S42 و S62 هر کدام می توانند اصول اولیه مانند مسافت، زمان و سرعت را ردیابی کنند. در همین حال، Marq و Epix Pro همه چیز را از پویایی اجرا گرفته تا Garmin PacePro ارائه می دهند. اگر به دنبال بینش‌های پیشرفته و ابزارهای آموزشی هستید، باید ساعتی گران‌تر پیدا کنید.

آره! بسیاری از ساعت های گارمین دارای نقشه های از پیش بارگذاری شده برای زمین های گلف در سراسر جهان هستند.

بله، تمام ساعت‌های گلف گارمین در این لیست، شمارش گام‌ها را ارائه می‌کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aYEYec
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *