ما تصاویری از دستگاه های Galaxy Tab S9 FE درز کرده ایم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمتر از دو هفته تا رویداد بعدی Samsung Unpacked باقی مانده است و همه ما هیجان زده هستیم. انتظار داریم در این رویداد شاهد حضور گلکسی تب اس 9 باشیم. قبل از این رویداد، تصاویر لو رفته از Galaxy Tab S9 FE و همچنین نوع “+” را داریم.

بله، اگر شایعات درست باشند، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه پنج تبلت در طول این رویداد است. ما Galaxy Tab S9، Tab S9+، Tab S9 Ultra، Tab S9 FE و Tab S9 FE+ را داریم. این تعداد زیادی تبلت است، اما به این معنی است که سامسونگ به دنبال پوشش گسترده ای از قیمت ها با این عرضه است.

با سری گلکسی تب اس 8 سال گذشته، ارزان ترین مدل هنوز کمی گران بود. با این حال، امسال رقابت بیشتری در محدوده قیمت پایین تر وجود دارد. ما تبلت های زیر 500 دلار مانند تبلت گوگل پیکسل و وان پلاس پد در میان سایرین داریم. راه اندازی تبلت های ارزان تر ایده خوبی است.

تصاویری از سری گلکسی تب اس 9 FE به بیرون درز کرده است

تصاویر Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ به ترتیب از MediaPeanut و WolfOfTablet (از طریق Techradar) تهیه شده اند. این تصاویر دو دستگاه مشابه را به ما نشان می دهند.

Galaxy Tab S9 FE را در رنگ نقره ای می بینیم. ظاهری مات خواهد داشت، اما با نگاهی به رندرها، ممکن است تا حدودی بازتابنده باشد. خطوط آنتن در نزدیکی لبه های بالا و پایین قرار می گیرند و با گوشه دستگاه منحنی می شوند. یک دوربین منفرد در گوشه سمت چپ بالا با نوار مغناطیسی برای ذخیره و شارژ S Pen وجود دارد.

ما تفاوت زیادی با مدل “+” نمی بینیم. در تصویر، این رنگ خاکستری تیره است. تنها تفاوت عمده این دو مدل دوربین اضافی در پشت است. به غیر از این، هر دو دستگاه یکسان به نظر می رسند.

با توجه به افشای اطلاعات، تفاوت اندازه بین این تبلت ها وجود خواهد داشت. ما انتظار داریم Galaxy Tab S9 FE صفحه نمایش 10.9 اینچی و 6.7 میلی متر ضخامت داشته باشد. گلکسی تب اس 9 پلاس می تواند صفحه نمایش 12.4 اینچی بزرگتر داشته باشد و کمی نازکتر و 6.54 میلی متر باشد.

ما مشخصات زیادی روی این دستگاه ها نداریم. تنها اطلاعاتی که در اختیار داریم چند مشخصات شایعه شده در مورد مدل “+” است. انتظار می رود که آن یکی از Exynos 1380 SoC استفاده کند. این می تواند با 8 گیگابایت رم پشتیبان گیری شود. به نظر می رسد که برای یک تبلت میان رده مناسب است.

با نزدیک شدن به رویداد Unpacked، اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت ها ظاهر می شود. تقویم های خود را برای 26 جولای علامت گذاری کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EJisAg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *