بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای سئو در سال 2023

زمان مطالعه: 13 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای در سال 2023 همراه ما باشید

ابزارهای بهینه‌سازی محتوا به شناسایی و افزودن مرتبط، بهبود خوانایی، تمرکز بر کیفیت، به‌روزرسانی اطلاعات متا و پیوند به منابع خارجی و داخلی کمک می‌کنند تا بتوانید محتوایی با رتبه بالا و جستجو پسند ایجاد کنید.

اگر به دنبال یک ابزار بهینه‌سازی محتوای مبتنی بر هستید تا به شما کمک کند محتوایی ایجاد کنید که به بهترین وجه به سؤالات موتور جستجو پاسخ دهد – یا محتوای موجود شما را به سطح بعدی برساند – به جای درستی آمده‌اید. من ده ها برنامه را در نظر گرفتم و تحقیق کردم و آزمایش های عمیقی را روی 20 رقیب برتر انجام دادم تا آن را به این شش ابزار بهینه سازی محتوای SEO محدود کنم.

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا

بهترین نرم افزار بهینه سازی محتوا چیست؟

چگونه برنامه ها را ارزیابی و آزمایش می کنیم

همه بهترین جمع‌بندی برنامه‌های ما توسط انسان‌هایی نوشته شده‌اند که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را با استفاده، آزمایش و نوشتن در مورد نرم‌افزار گذرانده‌اند. ما ده‌ها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش برنامه‌ها می‌کنیم، از هر برنامه همانطور که برای استفاده در نظر گرفته شده است استفاده می‌کنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای دسته تعیین می‌کنیم ارزیابی می‌کنیم. ما هرگز برای قرار دادن در مقاله‌های خود از هیچ برنامه‌ای یا برای پیوند به هیچ سایتی پولی دریافت نمی‌کنیم—ما برای ارائه ارزیابی‌های معتبر از دسته‌ها و برنامه‌هایی که بررسی می‌کنیم، به اعتمادی که خوانندگان به ما می‌دهند، اهمیت می‌دهیم. برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند ما، خلاصه کامل نحوه انتخاب برنامه‌ها برای نمایش در وبلاگ Zapier را بخوانید.

لیست های زیادی از بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوا وجود دارد، بنابراین چه چیزی این ابزار را متفاوت می کند؟ برای شروع، بسیاری از این فهرست‌ها با ابزارهایی که به عنوان بهینه‌ساز محتوا یا با تولیدکننده‌های نوشتن هوش مصنوعی ظاهر می‌شوند، در هم تنیده می‌شوند . در اینجا، من بر ابزارهای بهینه‌سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز شده‌ام که از بهترین مدل‌های پردازش زبان طبیعی و فناوری اختصاصی استفاده می‌کنند تا توصیه‌های خود را برای برجسته کردن محتوای خود در نتایج جستجو ارائه دهند.

همچنین: من فقط مطالب بازاریابی این برنامه ها و نظرات مشتریان را نخواندم. من ده ها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی کردم.

هنگام بررسی این برنامه‌ها، برای هر کدام ثبت‌نام کردم، با گردش کار آن‌ها آشنا شدم و آزمایشی را روی کلمه کلیدی «چگونه اولویت‌بندی کنیم» انجام دادم. بررسی کردم تا ببینم ابزارها چه توصیه‌هایی برای یک محتوای جدید ارائه کرده‌اند و همچنین آن را با یک مقاله قدیمی‌تر Zapier آزمایش کردم .

همانطور که برنامه ها را آزمایش می کردم، این چیزی است که به دنبال آن بودم:

  • راحتی در استفاده. آیا استفاده از نرم افزار بهینه سازی محتوا بدون نیاز به مدرک کارشناسی ارشد در علم داده آسان است؟ وقتی محتوا را بهینه می کنید، چیزی نسبتاً ساده می خواهید. هر اپلیکیشنی که گیج کننده، رمزگشایی یا خواندن آن دشوار بود حذف شدند.    

  • توانایی ساخت و به اشتراک گذاری خلاصه و کلیات محتوا. بهینه سازی محتوا همیشه یک تلاش انفرادی نیست. شما اغلب نیاز دارید که طرح‌ها و خلاصه‌ها را با ذینفعان خارجی مانند نویسندگان و ویراستاران بدون پرداخت هزینه برای صندلی‌های کاربر اضافی به اشتراک بگذارید.    

  • یک ویرایشگر محتوای جامد. در قلب هر گردش کار بهینه سازی محتوا، به یک ویرایشگر محتوای قوی نیاز دارید که بتوانید محتوا را بنویسید یا به روز کنید. اگر ترجیح می دهید در آن محیط کار کنید، برخی از ابزارها افزونه های پرونده های گوگل را ارائه می دهند.   

  • معیارهای درجه بندی/امتیاز محتوا. ابزارهای بهینه سازی محتوای شما باید یک سیستم امتیازدهی یا درجه بندی محتوای سطح بالا را ارائه دهند که امتیازات هدف و واقعی شما را در زمان واقعی نشان دهد، بنابراین شما می دانید که چگونه پیشرفت می کنید. 

  • فناوری هوش مصنوعی در پس زمینه وقتی می گویم هوش مصنوعی ، منظورم هوش مصنوعی مولد نیست. منظورم نرم افزاری است که از پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای ارائه توصیه های عملی برای بهینه سازی محتوای شما استفاده می کند.

  • ادغام با گردش کار محتوای شما. بهینه سازی محتوا تنها بخشی از فرآیند تولید محتوا است، بنابراین شما به ابزاری نیاز دارید که با CMS شما ادغام شود و در حالت ایده آل، ابزارهای دیگری نیز در جریان کاری شما وجود دارد.  

به طور کلی، من فهرست را از بیش از 30 احتمال به شش بهترین ابزار بهینه سازی محتوا کاهش دادم.

بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای سئو در یک نگاه

بهترین برای

ویژگی برجسته

قیمت گذاری

کلیرسکوپ

تولید محتوای بسیار مرتبط

ویژگی های غنی با پیشنهادات با کیفیت بالا

از 170 دلار در ماه شروع می شود

MarketMuse

رویکرد موضوع محور

به وضوح شکاف هایی را برای پر کردن برجسته می کند

از 149 دلار در ماه شروع می شود

داشورد

راحتی در استفاده

به روز رسانی در زمان واقعی از نمرات در هنگام نوشتن و ویرایش

از 99 دلار در ماه شروع می شود

قطره نامه

بازاریابان محتوای B2B

پلت فرم عملیات محتوای کامل، از جمله CMS داخلی بدون هد

از 195 دلار در ماه شروع می شود

RankIQ

وبلاگ نویسان و مشاغل کوچک

همه ویژگی های اصلی برای بهینه سازی محتوا با قیمت مقرون به صرفه

از 49 دلار در ماه شروع می شود

رتبه بندی SE

کار در یک پلت فرم سئوی همه در یک

حذف پیشنهادات بی ربط و زائد آسان است

از 84 دلار در ماه شروع می شود


بهترین ابزار بهینه سازی محتوای SEO برای تولید محتوای بسیار مرتبط

کلیرسکوپ

Clearscope، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه سازی محتوای SEO برای تولید محتوای بسیار مرتبط است

نکات مثبت کلیرسکوپ:

معایب کلیرسکوپ:

Clearscope به شما کمک می کند محتوایی تولید کنید که بسیار مرتبط با آنچه مردم در جستجوی آن هستند، باشد. پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی از مدل‌های پیشرفته NLP از IBM Watson ، Google و OpenAI برای تجزیه و تحلیل 30 تا 40 نتیجه جستجوی برتر و ساخت مدل‌های موضوعی از داده‌ها استفاده می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  انواع روش های سئو سایت

ویرایشگر محتوا از معیارهای امتیازدهی Clearscope – Content Grade، WordCount و Readability – برای بهبود کیفیت محتوای شما در حین کار در سه برگه استفاده می کند:

  • برگه Terms عبارت‌های کلیدی را برجسته می‌کند که باید شامل، مرتب شده بر اساس اهمیت، استفاده نشده یا سرفصل‌ها باشد  .

  • برگه پژوهش موضوعاتی برای پوشش، سوالاتی برای پرداختن، استنادهای رایجی که دیگران استفاده کرده‌اند و منابع خارجی برای تحقیق را پیشنهاد می‌کند. 

  • تب Outline به شما امکان می دهد آنچه را که 20 صفحه برتر در عناوین خود گنجانده اند (H1/H2/H3 و غیره) مقایسه کنید تا بتوانید ساختار صفحه را ببینید. همچنین می توانید روی پیوند کلیک کنید تا صفحه باز شود و محتوا را در متن مشاهده کنید. 

اگر محتوای جدیدی ایجاد می‌کنید، می‌توانید از این اطلاعات برای ایجاد خلاصه‌ای برای نویسندگان خود از طریق یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری استفاده کنید—بدون نیاز به صندلی‌های کاربر اضافی. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را اضافه کنید، از یکی از الگوهای مختصر استفاده کنید.

به طور خلاصه، Clearscope دقیقاً همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. شما می دانید که چه کلمات کلیدی را باید درج کنید، به چه سوالاتی باید پاسخ دهید، چگونه مقاله را ساختار می دهید، چقدر طول می کشد و چگونه با رقبای برتر مقایسه می شود.

قیمت گذاری Clearscope: طرح Essentials 170 دلار در ماه هزینه دارد. همچنین در صورت نیاز به عملکرد پیشرفته برای تیم های بزرگتر، گزینه های قیمت گذاری سفارشی برای طرح های تجاری و سازمانی وجود دارد.

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای رویکرد موضوع محور

MarketMuse

MarketMuse، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای رویکرد موضوع محور

جوانب مثبت MarketMuse:

معایب MarketMuse:

MarketMuse از داده های اختصاصی و هوش مصنوعی برای اطلاع رسانی به تیم های محتوا در مورد ایجاد و به روز رسانی استفاده می کند. فناوری مدل‌سازی موضوع آن رویکردی گردتر از سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل فقط کلمه کلیدی ارائه می‌دهد.

سه ابزار تحقیقاتی آن – Topic Navigator، SERP X-Ray و Heatmap – شکاف هایی را که می توانید پر کنید برجسته می کند. 

  • Topic Navigator کلمات کلیدی مرتبط را با حجم جستجو، CPC و گرایش‌ها، به‌علاوه آخرین سؤالات مرتبط با موضوع فهرست می‌کند. به عنوان مثال، پیشنهاد کرد که ممکن است بخواهم چند بار در مقاله خود به “اولویت بندی کار” اشاره کنم. 

  • SERP X-Ray هدف جستجو، امتیاز محتوا، و تعداد کلمات، به علاوه تعداد زیر عنوان‌ها، تصاویر، ویدیوها و پیوندهایی که معمولاً در 20 نتیجه ارگانیک برتر یافت می‌شوند را نشان می‌دهد.

  • Heatmap شکاف ها یا نقاط ضعف موجود در SERP را برای شما و رقبایتان برجسته می کند تا بتوانید آنها را برای بردهای سریع هدف قرار دهید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، می توانید خودتان خلاصه محتوا ایجاد کنید یا از MarketMuse درخواست کنید تا آنها را بسازد. در اینجا نمونه ای از آنچه به دست می آورید آورده شده است. هر بخش شامل یک عنوان، سوالاتی برای پاسخگویی، موضوعاتی برای ذکر و پیوندهای داخلی و خارجی مرتبط برای افزودن است.

با کار در برنامه Optimize – یعنی ویرایشگر محتوا – می توانید محتوای جدید ایجاد کنید یا محتوای موجود را به روز کنید. هدف دستیابی به امتیاز محتوای هدف در تعداد کلمات هدف است. در سمت راست، فهرستی از موضوعات (کلمات کلیدی مرتبط) با پیشنهادهایی در مورد چند بار گنجاندن آنها وجود دارد. 

پس از اتمام ویرایش، می توانید از دکمه Copy for Publishing برای کپی کردن یک نسخه HTML تمیز در کلیپ بورد یا ویرایشگر کلمه (مانند پرونده های گوگل یا Word) استفاده کنید و سپس کل محتوا یا بخش های مورد نیاز را در CMS خود (مانند وردپرس یا وردپرس) قرار دهید. هاب اسپات).

قیمت گذاری MarketMuse: یک طرح رایگان محدود (شروع با یک آزمایش استاندارد 7 روزه رایگان) وجود دارد که نقطه شروع خوبی برای کاربران با حجم محتوای کم است. سپس نسخه های پریمیوم از 149 دلار در ماه برای طرح استاندارد و 399 دلار در ماه برای طرح تیم شروع می شوند. 

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای سهولت استفاده

داشورد

داشورد، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای سهولت استفاده است

نکات مثبت داشورد:

معایب داشورد:

  • تولید گزارش‌ها گاهی بیشتر از سایر ابزارها طول می‌کشد

  • محدودیت کلمه 3000 کلمه در هر مقاله است (به طور متوسط)

رابط کاربری آسان و تازه Dashword فقط آنچه را که باید بهبود دهید به شما نشان می دهد – به جای اینکه شما را با داده های ناخواسته مخدوش کند .

پس از اجرای یک گزارش کلمه کلیدی، می توانید در عرض چند دقیقه یک محتوای مختصر ایجاد کنید. در داخل مولد مختصر، به سادگی روی موردی که می‌خواهید از چندین منبع، از جمله رقبا، پرسش‌های متداول، کلمات کلیدی مرتبط، پیوندها، و یک طرح کلی هوش مصنوعی اضافه کنید، کلیک کنید. شما همچنین می توانید موارد خود را اضافه کنید و سپس چیزها را همانطور که می خواهید مرتب کنید. وقتی آماده شد، می‌توانید پیوند را صادر کرده و با تیم خود به اشتراک بگذارید تا بدون نیاز به حساب کاربری به آن دسترسی داشته باشند. 

اگر ترجیح می دهید در آنجا کار کنید، می توانید محتوا را مستقیماً در ویرایشگر محتوا بنویسید یا افزونه پرونده های گوگل را نصب کنید. در بالای صفحه، نمره محتوا و تعداد کلمات را مشاهده می‌کنید، و در حین نوشتن یا ویرایش، این امتیازها به‌صورت لحظه‌ای تنظیم می‌شوند. شما تمام عبارات مربوطه را برای گنجاندن در نوار کناری سمت چپ دارید، بنابراین می توانید تعداد دفعاتی که از آنها استفاده کرده اید با میانگین مقایسه کنید. همچنین می‌توانید نمونه‌هایی را برای هر عبارت بررسی کنید تا ببینید چگونه در محتوای دیگر استفاده می‌شود. و اگر پیشنهاد اشتباهی پیدا کردید، می توانید آن را “بی صدا” کنید و امتیاز خود را “بهبود” دهید. همچنین یک سوئیچ برای مخفی کردن کلمات کلیدی که استفاده کرده‌اید وجود دارد، بنابراین می‌توانید فقط روی موارد گمشده تمرکز کنید.

قیمت گذاری داشورد: با یک گزارش آزمایشی رایگان شروع کنید. سپس طرح استارت آپ را برای افراد و تیم های کوچک با قیمت 99 دلار در ماه یا طرح کسب و کار برای سازمان هایی که به گزارش ها و نظارت بیشتر بر محتوا نیاز دارند از 349 دلار در ماه انتخاب کنید.

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا در یک پلت فرم بازاریابی محتوای گسترده تر

قطره نامه

Letterdrop، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه‌سازی محتوا در یک پلت فرم بازاریابی محتوا گسترده‌تر است

طرفداران Letterdrop:

  • CMS هدلس داخلی

  • بر روی نوع و قالب محتوا تمرکز می کند، بنابراین شما آنچه را که مردم می خواهند ارائه می دهید

  • ایده ها و زوایای جدیدی را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه در برابر دستورالعمل های EEAT قرار می گیرید

معایب قطره نامه:

Letterdrop یک پلتفرم بازاریابی محتوای سرتاسری است که برنامه ریزی، ایجاد و توزیع محتوا را ساده می کند تا بتوانید بر کارهای استراتژیک و خلاقانه تمرکز بیشتری داشته باشید. این در واقع یک CMS بدون هد است که با Webflow، WordPress، HubSpot و سایت های سفارشی کار می کند، اما چندین ابزار منحصر به فرد دارد که به شما کمک می کند محتوای خود را برای جستجوی Google بهینه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد یک استراتژی سئو برای سال 2023

ابتدا، توصیه می کند که کاربران چه نوع و قالبی از محتوا را جستجو می کنند. به عنوان مثال، افرادی که به دنبال “نحوه اولویت بندی” هستند می خواهند راهنمای نحوه تایپ در قالب متن همراه با تصاویر و ویدئوهای پشتیبانی کننده را داشته باشند.

بعد، توصیه می کند که چه چیزی را پوشش دهیم. Letterdrop علاوه بر برجسته کردن عباراتی که باید شامل شود و PAA (مردم نیز می پرسند) سوالات را معرفی می کند. 

  • Inفرمتion Gain ایده ها و زوایای جدیدی را برای قطعه شما پیشنهاد می کند، مانند نظرسنجی، “به چالش کشیدن وضعیت موجود” و پرداختن به عمودی ها. اینها ایده های تازه ای هستند که در جای دیگری در SERPS استفاده نمی شوند.

  • Tablestakes بینشی در مورد ایده های موجود در SERP ها ارائه می دهد که ممکن است بخواهید آنها را نیز بگنجانید. 

اگر هر یک از پیشنهادات را دوست دارید، روی دکمه افزودن کلیک کنید تا آنها را در پست وبلاگ خود درج کنید. و اگر می‌خواهید چند آمار و نقل قول اضافه کنید، Letterdrop شما را با منابعی که در 10 صفحه برتر استفاده می‌شوند پوشش می‌دهد.

Letterdrop همچنین بررسی می‌کند که چگونه در برابر دستورالعمل‌های EEAT برای کیفیت صفحه و برآورده‌سازی نیازها قرار می‌گیرید —همراه با توصیه‌هایی در مورد چگونگی بهبود امتیازات خود برای هر دسته. هنگامی که Google Analytics و Google Search Console را به حساب خود متصل می کنید، Letterdrop همچنین زمانی را برجسته می کند که صفحات موجود برای تازه سازی آماده شده باشند. و Letterdrop همچنین به Zapier متصل می شود ، بنابراین می توانید گردش کار خود را با هزاران برنامه دیگر خودکار کنید. 

قیمت گذاری Letterdrop: با یک آزمایش آزمایشی 14 روزه شروع کنید. سپس طرح راه‌اندازی خود خدمت را با قیمت 195 دلار در ماه انتخاب کنید یا برای برنامه‌های رشد سفارشی و سازمانی با Letterdrop صحبت کنید.

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای وبلاگ نویسان (و مشاغل کوچک دارای وبلاگ)

RankIQ

RankIQ، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه سازی محتوا برای وبلاگ نویسان (و مشاغل کوچک دارای وبلاگ)

نکات مثبت RankIQ:

معایب RankIQ:

RankIQ یک مجموعه ابزار سئوی خاص است که به طور خاص برای وبلاگ نویسان و مشاغل کوچکی که یک وبلاگ را اداره می کنند ساخته شده است. یک ویدیوی مقدماتی جامع وجود دارد که شما را در میان تمام ابزارها راهنمایی می‌کند، که برای افرادی که تازه کار را با بهینه‌سازی شروع کرده‌اند عالی است، اما نکته اصلی این است که به شما کمک می‌کند محتوای کاملاً بهینه‌شده را در نیمی از زمان بنویسید.

پس از وارد کردن کلمه کلیدی، گزارش SEO چند کار را انجام می دهد:

  • نشان می دهد که به چه نمره محتوا و چند کلمه نیاز دارید

  • موضوعاتی را برای پوشش با مضامین، تغییرات و کلمات کلیدی LSI شناسایی می کند

  • پیشنهاد می کند از چه کلماتی در عنوان استفاده کنید و به تلاش شما نمره می دهد

  • محتوای با بالاترین درجه را در SERP ها نشان می دهد تا به شما ایده دهد که چگونه پست خود را ساختار دهید

Content Optimizer یک ویرایشگر اساسی در مقایسه با ابزارهای دیگر است. (RankIQ توصیه می کند که متن را از پرونده های گوگل بدون هیچ گونه قالب بندی و تصویر کپی کنید.)

در بالا، یک هدف در مقابل درجه محتوای به دست آمده و تعداد کلمات وجود دارد. در ستون سمت راست، لیستی از کلمات برای اضافه کردن وجود دارد، با یک سوئیچ برای نمایش فقط عبارات استفاده نشده. RankIQ توصیه می کند که کلمات کلیدی را از لیست پر نکنید یا از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای تولید خودکار محتوا استفاده نکنید. در عوض، از طرح کلی برای نوشتن محتوای اصلی با استفاده از تخصص، تجربه و تحقیق خود در مورد موضوع استفاده کنید.

هنگامی که بهینه سازی را تمام کردید، باید متن را در Word، پرونده های گوگل، WordPress یا CMS دیگری کپی کنید، جایی که می توانید آن را قالب بندی کنید و تصاویر را اضافه کنید. این ابزار همچنین با افزونه Grammarly Chrome کار می کند.

قیمت RankIQ: از 49 دلار در ماه (50٪ تخفیف از نرخ استاندارد 99 دلار).

بهترین ابزار بهینه سازی محتوا در یک پلت فرم سئوی همه در یک

رتبه بندی SE (پلتفرم بازاریابی محتوا)

رتبه بندی SE، انتخاب ما برای بهترین ابزار بهینه سازی محتوا در یک پلت فرم سئوی همه کاره است

حرفه ای های رتبه بندی SE:

معایب رتبه بندی SE:

رتبه بندی SE یک پلتفرم سئوی همه در یک با ابزارهایی برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و بررسی بک لینک ها است. اما همچنین شامل یک ویرایشگر محتوا برای ایجاد خلاصه‌های دقیق و نوشتن مقالات برنده SERP با استفاده از فناوری‌های برتر هوش مصنوعی و NLP است.

پس از وارد کردن کلمه(های) کلیدی خود و انتخاب کشور و زبان خود، می توانید از طریق تنظیمات مختصر کار کنید و رقبا، پارامترهای محتوا، اصطلاحات، سؤالات، ساختار و پیوندها را انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید رقبای با بهترین امتیاز محتوا یا بیشترین تعداد کلمات را انتخاب کنید. این یک راه مفید برای حذف رقبای نامربوط و اصطلاحات اضافی NLP است. همچنین، هنگام ساختن ساختار محتوا، دستکاری عناصر خوب و آسان است.

در ویرایشگر، می توانید ساختار را از خلاصه خود بچسبانید (یا با ابزار AI Writer یک پیش نویس ایجاد کنید). مانند سایر برنامه ها، از توصیه ها برای افزایش امتیاز کلی محتوای خود استفاده خواهید کرد. همچنین یک امتیاز کیفی بر اساس دستور زبان، علائم نگارشی، نسبت توقف کلمات و خوانایی وجود دارد.

در هر زمانی می‌توانید خلاصه یا مقاله را از طریق پیوند با طرف‌های خارجی به اشتراک بگذارید. و اگر ترجیح می دهید در پرونده های گوگل کار کنید، می توانید برنامه افزودنی را نصب کنید و توصیه ها را برای ویرایش و بهینه سازی محتوای خود در آنجا دنبال کنید. به‌علاوه، Zapier به شما امکان می‌دهد تا رتبه‌بندی SE را با هزاران برنامه دیگر متصل کنید تا گردش کار خود را ساده کنید.

قیمت گذاری رتبه بندی SE: با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید. سپس بسته به تعداد مقاله‌هایی که می‌خواهید در ماه ویرایش و بهینه‌سازی کنید، از بین 3 طرح – با شروع از 84 دلار در ماه – انتخاب کنید.

آیا باید از ابزار بهینه سازی محتوا استفاده کنید؟

اگر می خواهید به محتوای خود بهترین شانس را برای رتبه بندی در بالای SERP ها بدهید، یک ابزار بهینه سازی محتوا ارزشمند خواهید یافت. اما مانند سایر نرم افزارهای مجهز به هوش مصنوعی، نباید همه توصیه ها را بپذیرید. شما هنوز هم باید زمان بگذارید و سعی و کوشش لازم را به کار ببندید تا اطمینان حاصل کنید که هر بهینه‌سازی که انجام می‌دهید متناسب با زمینه محتوای شما باشد. فقط به این دلیل که یک ابزار بهینه سازی محتوا به شما پیشنهاد می کند که از عبارت “مدیر پروژه” در مقاله خود در مورد اولویت بندی استفاده کنید، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید. اگر SERP ها را بررسی کنید، احتمالاً یک شرکت نرم افزاری مدیریت پروژه را خواهید یافت که از این اصطلاح در مقاله خود استفاده می کند زیرا به آنها مربوط است.

بهترین شرط شما این است که تعدادی از این ابزارها را برای چرخش بردارید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. برخی از آنها یک آزمایش رایگان دارند. در غیر این صورت، یک ماه قبل از سرمایه گذاری بلندمدت ثبت نام کنید. چه یک وبلاگ نویس یا یک شرکت بزرگ باشید، یک ابزار بهینه سازی محتوا متناسب با عملیات محتوای شما وجود دارد.

مطالب مرتبط:

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lPjPql
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *