برندهای برتر هوش مصنوعی به کاخ سفید قول می دهند که هوش مصنوعی را مسئولانه توسعه دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برندهای برتر به کاخ سفید قول می دهند که هوش مصنوعی را ملانه توسعه دهد
همراه ما باشید

در حال حاضر، ما در آغاز عصر جدیدی از فناوری با هوش مصنوعی هستیم. این عصر جدید رؤیاهایی از امید و پیشگویی های عذاب را به همراه دارد. بنابراین، کاخ سفید ایالات متحده از برندهای برتر هوش مصنوعی خواست قول توسعه مسئولانه هوش مصنوعی را بدهند.

در حال حاضر، تمام خطرات هوش مصنوعی هنوز فرضی است. فکر بیکار شدن میلیون ها نویسنده، موسیقی دان، هنرمند، مدیر اجرایی و توسعه دهنده به دلیل اتوماسیون هوش مصنوعی هنوز یک فکر است. با این حال، دولت در تلاش است تا این واقعیت را از بین ببرد. دولت در حال بررسی OpenAI در مورد نحوه استفاده و به دست آوردن داده ها برای است. همچنین، سناتور کیسی لوایح جدیدی را برای جلوگیری از “رؤسای ربات” ارائه کرد.

برندهای برتر هوش مصنوعی قول می دهند هوش مصنوعی را مسئولانه توسعه دهند

طبق گزارش The Verge، کاخ سفید در روز جمعه گوگل، متا، OpenAI، آمازون، Inflection، Anthropic و Microsoft را وارد بازار خواهد کرد. در این جلسه، کاخ سفید یک سری درخواست برای پیگیری این شرکت ها صادر خواهد کرد. آنها شامل، اما نه محدود به، توسعه یک سیستم واترمارک، سرمایه گذاری در امنیت سایبری، و تحقیقات تبعیض هستند.

اینها به برخی از مشکلات هوش مصنوعی در این مرحله می پردازند. مردم انواع و اقسام محتوا را تولید می کنند و آن را به گونه ای منتشر می کنند که انگار فردی با استعداد واقعی آنها را ساخته است. خوب است که یک سیستم واترمارک داشته باشیم تا بدانیم چه زمانی چیزی توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت سه گانه هوش مصنوعی Azure را در Inspire 2023 معرفی کرد

همچنین، هوش مصنوعی دقیقاً از تولید محتوای تبعیض آمیز پاک نیست. این می تواند منجر به مشکلات بزرگ در سطح شرکت شود. وقتی صحبت از امنیت سایبری می شود، واضح است که چرا این مهم است. ما نمی دانیم این شرکت ها چگونه داده هایی را که جمع آوری می کنند، مدیریت می کنند.

اینها وعده است نه سیاست

در حالی که شرکت ها موافقت کردند با کاخ سفید ملاقات کنند، اما این ها وعده های داوطلبانه ای است که شرکت ها می دهند. این بدان معنی است که آنها از نظر فنی موظف به رعایت آنها نیستند. اگر آنها به وعده ها عمل نکنند، مجازاتی در کار نخواهد بود.

بدبین نباشیم، اما برخی از این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا از برخی دستورالعمل‌ها تبعیت کنند، حتی زمانی که آنها هستند به صورت قانونی موظف به. سخت است باور کنیم که این شرکت‌ها از شکستن وعده‌هایی که به نظر می‌رسد وزنی بیشتر از یک قسم کوچک ندارند، اجتناب کنند.

در هر صورت، بیایید امیدوار باشیم که این شرکت ها به این وعده ها پایبند باشند. ما اکنون به برخی از خطرات هوش مصنوعی پی برده ایم.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tDsuXG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *