برنامه YouTube یک ژست سرعت پخش جدید دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برنامه YouTube یک ژست سرعت پخش جدید دریافت می کند
همراه ما باشید

برنامه YouTube در دستگاه های تلفن همراه ژست جدیدی دریافت می کند که به شما امکان می دهد سرعت پخش را با سهولت نسبی تنظیم کنید. نه اینکه روش فعلی برای تنظیم آن در دستگاه های تلفن همراه دشوار باشد. اما مطمئناً کمی بیشتر زمان می برد. و ممکن است کسی استدلال کند که اگر مطمئن نباشند گزینه تغییر آن را از کجا پیدا کنند، چالش بیشتری برای برخی ایجاد می کند.

به همین دلیل است که این حرکت جدید برای تنظیم سرعت پخش در یوتیوب احتمالا مفید خواهد بود. به خصوص با توجه به میزان استفاده از حرکات در دستگاه های تلفن همراه برای ناوبری UI. همانطور که توسط 9To5Google گزارش شده است، ژست جدید به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی سرعت پخش 2 برابری را در برنامه فعال کنند. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که در طول یک ویدیو، صفحه را به مدت طولانی فشار دهند. شما باید در برنامه YouTube با یک ویدیو در حال پخش باشید. سپس هر جایی را به مدت طولانی فشار دهید تا پخش 2 برابری پس از یکی دو ثانیه شروع شود.

در مقایسه با روش فعلی، این قطعا سریعتر است. از آنجایی که لازم نیست روی صفحه ضربه بزنید، سپس روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا به تنظیمات پخش دسترسی پیدا کنید.

حرکت سرعت پخش YouTube در حال حاضر در حال آزمایش است

این در نهایت یک ویژگی در دسترس همه کاربران خواهد بود، اما در حال حاضر فقط در مرحله آزمایشی در دسترس است. همچنین برای دسترسی باید مشترک YouTube Premium باشید و قبل از اینکه کار کند، آن را در آزمایشگاه‌های YouTube فعال کنید.

با سرفصل کردن اینجا می توانید فعال کنید. همچنین شایان ذکر است که این ویژگی فقط تا 13 آگوست در مرحله آزمایشی موجود است. بنابراین اگر می‌خواهید آن را اجرا کنید، حتماً قبل از آن آن را فعال کنید. نکته جالب این است که در حالی که انگشت شما صفحه نمایش را لمس می کند، ویدیو فقط با دو برابر سرعت پخش می شود. آن را مانند یک دکمه رو به جلو سریع روی یک کنترل از راه دور در نظر بگیرید که فقط وقتی آن را نگه دارید کار می کند. اینجا هم همین نتیجه است.

ما متوجه شدیم که پس از فعال کردن YouTube Labs، بلافاصله کار نمی‌کند و چند دقیقه طول می‌کشد تا برنامه تشخیص دهد که آن فعال شده است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gBKIoi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *