برای پرداخت بیشتر برای تلفن‌های Pixel 8 آماده باشید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما عادت کرده ایم که قیمت مناسبی برای گوشی های پیکسل در مقایسه با ارائه های سامسونگ و اپل بپردازیم. گوگل قیمت ورودی 599 دلاری گوشی های پیکسل خود را از پیکسل 6 حفظ کرده است، اما به نظر می رسد که این قیمت تغییر خواهد کرد. ممکن است سری پیکسل 8 با افزایش قیمت مواجه شود.

در حال حاضر، این فقط بر اساس یک شایعه است، بنابراین شما می خواهید این خبر را با کمی نمک دریافت کنید. با نزدیک‌تر شدن به عرضه این گوشی‌ها، مطمئناً اطلاعات رسمی قیمت را از این شرکت دریافت خواهیم کرد.

گوشی‌های پیکسل 8 ممکن است افزایش قیمت داشته باشند

افزایش قیمت ها جالب نیست. هیچ کس دوست ندارد برای محصولاتی که دوست دارد بیشتر هزینه کند، اما این نتیجه ناگوار وضعیت اقتصادی فعلی است. در مورد گوشی‌های پیکسل، ما شاهد این موضوع در پیکسل 7a بوده‌ایم. Pixel 6a با قیمت 399 دلار به بازار آمد، اما Pixel 7a 449 دلار قیمت دارد.

اکنون، به عنوان یک توییت از سوی ما، شواهد بیشتری در اختیار داریم یوگش برار (از طریق Android Authority) نشان می دهد که Pixel 8 در اواخر امسال با افزایش قیمت روبرو خواهد شد. منبع ادعا می کند که تلفن در ساعت شروع می شود 649 دلار زمانی که راه اندازی می شود. این یک جهش 50 دلاری در مقایسه با پیکسل 6 و پیکسل 7 است.

این یک جهش بزرگ در قیمت نیست، اما یک چیز وجود دارد که باید در نظر بگیریم. اگر پیکسل 8 در مقایسه با گوشی‌های پیکسل 7 تغییرات زیادی ارائه نمی‌کند، 50 دلار اضافی ممکن است باعث شود مردم تا یک سال دیگر از تلفن پیکسل فعلی خود استفاده کنند.

یک خبر دیگر در مورد این گوشی وجود دارد

در حالی که اخبار بیشتر در مورد قیمت پیکسل 8 بود، برار همچنین در مورد سخت افزار جدیدی که به گوشی می آید صحبت کرد. اکنون، همه ما از مشکلات مربوط به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پیکسل‌ها اطلاع داریم. تنها یکی از مشکلات متعددی است که گوشی های پیکسل 6 را آزار می دهد.

خوب، این گزارش ادعا می کند که گوگل می تواند یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را پیاده سازی کند. تلفن‌های پیکسل فعلی از فناوری اسکن اثر انگشت نوری استفاده می‌کنند که آنقدر سریع یا دقیق نیست.

اگر گوگل قصد استفاده از این فناوری را دارد، پس بیایید امیدوار باشیم که بتواند آن را به خوبی رقبا بسازد. این سومین تکرار از فرمول جدید پیکسل این شرکت خواهد بود و به نظر می رسد که کار می کند. از نرم افزار پاک شده و سخت افزار را اصلاح کرده است. در حال حاضر، گوگل فقط در حال گره زدن به پایان است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CVuRBh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *