دوربین Nothing Phone 2 در اولین به روز رسانی نرم افزاری خود بسیار مورد توجه قرار می گیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Nothing Phone 2 Essential Glyph Light روشن است

سی. اسکات براون / Android Authority

به مرکز به‌روزرسانی Nothing Phone 2 خوش آمدید. در اینجا آخرین اطلاعات مربوط به نرم افزار گوشی و تمام به روز رسانی هایی که در طول زمان دریافت می کند را خواهید یافت. اگر همچنان قصد خرید این گوشی را دارید، در اینجا بررسی Nothing Phone 2 ما برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن به شما کمک می کند.

Nothing Phone 2 با Nothing OS 2.0 در بالای اندروید 13 راه اندازی شد. این شرکت سه سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید را ارائه می دهد، از نظر تئوری به این معنی است که این گوشی اندروید 16 را دریافت می کند. این گوشی همچنین چهار سال وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.

  • نسخه پایدار فعلی: اندروید 13

آخرین به روز رسانی Nothing Phone 2

17 جولای 2023: Nothing Phone 2 اولین به روز رسانی قابل توجهی را دریافت می کند که چندین ویژگی جدید و بهبود دوربین را به گوشی اضافه می کند.

گزارش تغییرات آخرین به‌روزرسانی 105 مگابایت Nothing Phone 2 (از طریق GSMArena) نشان می دهد که دوربین دستگاه در حال زوم 2 برابری برای حالت پرتره، پشتیبانی از فیلم برداری از حرکت برای حالت 50 مگاپیکسلی، واترمارک عکس به سبک Nothing، وضوح عکس بهینه شده هنگام عکاسی بین 4 برابر و زوم 10 برابر، کیفیت دوربین بهبود یافته در برنامه های شخص ثالث، و بیشتر.

برنامه Nothing’s Glyph Composer اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است و به کاربران امکان می دهد آهنگ های زنگ Glyph خود را ایجاد و ضبط کنند. نوار پیشرفت Glyph نیز اکنون سواری های Uber شما را ردیابی می کند. ویجت‌ها اکنون می‌توانند به صفحه قفل/نمایشگر همیشه روشن شما اضافه شوند، ویژگی منحصر به فرد Nothing OS 2.0. کاربران همچنین می توانند ویجت های تنظیمات سریع را مستقیماً به صفحه اصلی یا صفحه قفل خود اضافه کنند.

در نهایت، Nothing چند والپیپر جدید و حالت یک دستی را نیز اضافه کرده است.


آیا به‌روزرسانی جدید Nothing Phone 2 دریافت کرده‌اید؟ از طریق نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ttxPdL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *