این معاملات Prime Day در رایانه‌های رومیزی بازی بسیار قدرتمند هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر به دنبال دسکتاپ بازی هستید، چند پیشنهاد از iBuyPower و CyberowerPC (و چند مورد دیگر) برای Prime Day به فروش می رسد. اینها دسکتاپ های بازی از پیش ساخته شده اند، بنابراین شما نمی توانید قطعات را برای ساخت تخصصی خود ترکیب و مطابقت دهید.

اما این بدان معناست که شما مجبور نیستید شخصی را خودتان بسازید. که برخی از گیمرها بدون شک از آن استقبال خواهند کرد. اگر به دنبال چیزی هستید که هزینه کمی کمتر داشته باشد اما دقیقاً یک رایانه شخصی مقرون به صرفه نیست، رایانه شخصی Nebula SkyTech Gaming به 749.99 دلار کاهش یافته است که 50 دلار تخفیف است. دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 3050، پردازنده مرکزی Intel Core i3-12100F، 16 گیگابایت رم و 500 گیگابایت SSD است. همچنین قابلیت Wi-Fi دارد و دارای نورپردازی RGB با سیگنال RGB است. یک کامپیوتر کاملاً مناسب برای پول.

Alienware، iBuyPower، CyberpowerPC، ASUS و موارد دیگر

اما اگر مخالف خرج کردن بیشتر نیستید، می توانید دسکتاپ بازی بسیار قدرتمندتری داشته باشید. و اینها هنوز هم در فروش هستند. به عنوان مثال، Aurora R15 شرکت Alienware با RTX 4080، AMD Ryzen 9 7900X و 32 گیگابایت رم به قیمت 2977.49 دلار از 3549.99 دلار به فروش می رسد. همچنین دارای 1 ترابایت NVMe SSD، هارد 2 ترابایتی، خنک کننده عالی و تعداد زیادی پورت در جلو است.

همچنین یک ساخت بسیار زیبا از CyberpowerPC وجود دارد که با RTX 4070 Ti، 16 گیگابایت رم، یک SSD 1 ترابایتی و یک کیس بسیار شیک و بزرگ عرضه می‌شود. در صورت نیاز یا تمایل به ارتقا، دسترسی به قطعات را آسان می کند. حتی با کیبورد و ماوس همراه است. معمولاً 2299.99 دلار است اما با قیمت 2099.99 دلار به فروش می رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع نویز استاتیک در هدفون بلوتوث در رایانه شخصی ویندوز

چرا باید دسکتاپ بازی بخرید؟

در مقایسه با لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی که خوب هستند، دسکتاپ بازی مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌کند. آنها به راحتی قابل ارتقا هستند و برای سخت افزار قابل مقایسه هزینه کمتری دارند. به‌علاوه با این معاملات برای Prime Day، گزینه‌های بسیار زیادی با طیف وسیعی از قیمت‌ها متناسب با بیشتر بودجه‌ها وجود دارد.

Alienware، iBuyPower، CyberpowerPC، ASUS و موارد دیگر

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *