این معاملات حماسی Roku از 19 دلار شروع می شود و شما حتی به Prime نیاز ندارید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چیدمان قفسه Roku Express

آدام بیرنی / Android Authority

بهترین سخت‌افزار استریم Roku امروز به فروش می‌رسد، و در حالی که ممکن است در مجاورت Prime باشد، برای استفاده از این پیشنهادها نیازی به اشتراک در سرویس آمازون ندارید. در حال حاضر بیش از 30 درصد تخفیف برای بسیاری از بهترین دستگاه‌های استریم Roku در آمازون وجود دارد، و بسیاری از محصولات را به بهترین قیمت تا به حال کاهش می‌دهند.

Roku Express (2022) ارزان‌ترین راه ورود به اکوسیستم Roku است و با کاهش قیمت به تنها 19 دلار امروز (11 دلار تخفیف) مقرون به صرفه‌تر شده است. ست تاپ باکس فوق فشرده Wi-Fi دو بانده و حافظه داخلی بهبود یافته را در مقایسه با مدل های قبلی ارائه می دهد. این سرویس از خدمات پخش و کانال Roku پشتیبانی می کند و بسیاری از گزینه های تلویزیون زنده رایگان را ارائه می دهد. این دستگاه دارای حداکثر کیفیت پخش 1080p است، با Google Chromecast و Apple AirPlay برای انعکاس صفحه سازگار است و با Google Home و Apple HomeKit برای کنترل صوتی کار می کند.

بسیاری دیگر از دستگاه های پخش و گزینه های صوتی مشمول تخفیف های مشابه هستند. در اینجا نکات برجسته معاملات Roku آمده است:

خیلی خوب است که این معاملات نیازی به عضویت در پرایم ندارند، اما به این معنی است که نمی‌توانیم بگوییم که آیا این پیشنهادها همچنان فردا در دسترس خواهند بود یا خیر. دکمه زیر شما را به لیست کامل می برد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WGD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *