اینها 4 برنامه مورد علاقه من برای چت ربات هوش مصنوعی برای اندروید هستند

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اینها 4 برنامه مورد علاقه من برای چت ربات برای هستند
همراه ما باشید

برنامه های هوش مصنوعی روی گوشی

اولیویه مورین / مشارکت کننده / گتی ایماژ

توسعه دهنده ChatGPT OpenAI یک برنامه تلفن همراه برای چت بات محبوب خود ارائه می دهد. اما در حال حاضر، این برنامه فقط از آی او اس پشتیبانی می کند، که به این معنی است که کاربران اندرویدی خوش شانس نیستند. خوب، شاید نه به این دلیل که تعداد زیادی برنامه چت هوش مصنوعی شخص ثالث برای کاربران اندروید در دسترس است.

همچنین: بهترین چت ربات های هوش مصنوعی

با چهار مورد دلخواه من – AI Chatbot Nova، Bing AI، ChatOn و Genie – می توانید سؤالات و درخواست ها را مطرح کنید، اطلاعات پیدا کنید و محتوا تولید کنید. در اینجا نحوه کار آنها آمده است.

1. AI Chatbot Nova

با استفاده از ChatGPT، AI Chatbot Nova در پاسخ به سوالات مختلف و همچنین تولید انواع مختلف محتوا ماهر است. نسخه اصلی Nova رایگان و کاملاً توانمند است، اگرچه شما را به سه چت در روز محدود می کند. با 4.99 دلار در هفته یا 39.99 دلار در سال، این برنامه پیام‌های چت نامحدود، پاسخ‌های دقیق‌تر، پاسخ‌های فوری، سابقه چت، OCR تصویر به متن و دسترسی به GPT-4 را ارائه می‌کند.

برنامه را فعال کنید و صفحه کاوش دسته ها و سوالات مختلفی را برای شروع به شما پیشنهاد می کند. از نوا در مورد مکان‌هایی که باید بازدید کنید، راهنمایی بخواهید، شعر یا فهرست شغلی ایجاد کنید، نظریه‌های علمی خاص را توضیح دهید یا کتاب‌های جالب را توصیه کنید. سوالی را که می خواهید مطرح کنید انتخاب کنید و سپس می توانید قبل از ارسال آن را اصلاح کنید.

انتخاب سوالی که می خواهید مطرح کنید.

سوالی را که می خواهید مطرح کنید انتخاب کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

بازگشت به صفحه اصلی، روی نماد چت در پایین ضربه بزنید. در قسمت Type here ضربه بزنید.

همچنین: اینها 5 ابزار هوش مصنوعی مورد علاقه من برای کار هستند

اکنون می توانید هر سوال یا درخواستی را که می خواهید تایپ کنید یا روی دکمه پیشنهادات ضربه بزنید تا موضوعات پیشنهادی مانند مسائل ریاضی، ترجمه، کدنویسی، سرگرمی، تناسب اندام، تمرکز حواس یا سلامت روان را مشاهده کنید.

دکمه پیشنهادات برای AI Chatbot Nova

برای مشاهده موضوعات پیشنهادی، روی دکمه پیشنهادات ضربه بزنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

موضوع خاصی را انتخاب کنید و سپس می توانید سوال را اصلاح کنید. برای دریافت پاسخ آن را ارسال کنید.

موضوعات مربوط به AI Chatbot Nova

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

در مرحله بعد، می توانید درخواست خود را به Nova دیکته کنید. در صفحه چت، در قسمت Type here و سپس روی نماد میکروفون ضربه بزنید. سوال خود را بیان کنید و سپس منتظر پاسخ باشید.

همچنین: نحوه دسترسی، نصب و استفاده از پلاگین های AI ChatGPT-4 (و چرا باید)

همچنین می توانید از متن در عکس یا تصویر دیگر برای ایجاد درخواست خود از طریق OCR استفاده کنید. در قسمت پیام، روی نماد دوربین ضربه بزنید. برای گرفتن عکس روی نماد شاتر سبز ضربه بزنید یا روی نماد عکس ها در پایین سمت چپ ضربه بزنید و یک تصویر موجود را از کتابخانه خود انتخاب کنید. به برنامه اجازه دهید متن را ضبط کند و سپس سؤال را ارسال کند.

استفاده از متن در یک عکس یا تصویر دیگر برای ایجاد یک پرس و جو

از متن در یک عکس یا تصویر دیگر برای ایجاد درخواست خود استفاده کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

پس از ظاهر شدن پاسخ، به چت با Nova ادامه می دهید. روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید و می توانید تمام متن یا فقط آخرین پیام را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، برای دسترسی به تاریخچه چت های خود، روی نماد Explore ضربه بزنید. یک چت خاص را برای نمایش یا حذف آن انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تصویر زمینه چهارشنبه: تصاویر پس زمینه اندروید 2023-07-12
نماد کاوش برای دسترسی به تاریخچه چت

برای دسترسی به تاریخچه چت های خود، روی نماد Explore ضربه بزنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

2. هوش مصنوعی بینگ

چت ربات رایگان Bing AI مایکروسافت یکی دیگر از ی شخص ثالث قوی برای کاربران اندروید است. این توسط ChatGPT طراحی شده است، اما مانند یک موتور جستجوی سنتی با اطلاعات و نتایج به روز کار می کند. برنامه را اجرا کنید و روی نماد Bing ضربه بزنید تا به صفحه چت برسید. مایکروسافت سوالات و موضوعاتی را پیشنهاد می کند.

همچنین: 7 روشی که نمی دانستید می توانید از چت بینگ و دیگر چت ربات های هوش مصنوعی استفاده کنید

در اینجا، شما یک سبک مکالمه را انتخاب می کنید – خلاقانه تر، متعادل تر، یا دقیق تر. یکی از سؤالات پیشنهادی را برای شروع انتخاب کنید یا سؤال خود را در قسمت «از من هر چیزی بپرسید» تایپ کنید. بسته به سؤال شما، Bing از منابع آنلاین برای ایجاد پاسخ خود استفاده می کند، حتی به آن منابع استناد می کند تا بتوانید خودتان آنها را بررسی کنید.

گزینه های سبک مکالمه در هوش مصنوعی Bing

سبک مکالمه را انتخاب کنید

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

بر اساس موضوع، بینگ ممکن است سؤالات بعدی را پیشنهاد کند. روی یکی از این سؤالات ضربه بزنید تا مکالمه را ادامه دهید یا سؤالات دیگری از خودتان مطرح کنید.

سوالات بعدی در مورد هوش مصنوعی Bing

روی یک سوال بعدی ضربه بزنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

برای شروع یک موضوع جدید، روی نماد سمت چپ قسمت Ask me anyhow ضربه بزنید. در مرحله بعد، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد میکروفون در قسمت Ask me Everything و صحبت کردن، درخواست خود را دیکته کنید.

همچنین: ChatGPT vs Bing Chat در مقابل Google Bard: بهترین چت ربات هوش مصنوعی کدام است؟

همچنین می‌توانید از متن یک عکس یا تصویر یک پرس و جو ایجاد کنید. برای این کار، روی نماد سمت چپ آیکون میکروفون ضربه بزنید. برای گرفتن عکس روی دکمه شاتر ضربه بزنید؛ در غیر این صورت، برای دسترسی به کتابخانه عکس خود، روی نماد دیگر ضربه بزنید. سپس تصویر به فیلد Ask me any تا جایی که می توانید آن را ارسال کنید اضافه می شود

ایجاد یک پرس و جو در Bing AI از متن در یک عکس یا تصویر

یک پرس و جو از متن یک عکس یا تصویر ایجاد کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

برای تغییر نام یا حذف یک چت، روی نماد بیضی در بالا ضربه بزنید. تغییر نام را انتخاب کنید، یک نام جدید برای چت تایپ کنید و سپس روی دکمه بررسی ضربه بزنید. برای حذف چت، روی دکمه Delete ضربه بزنید.

تغییر نام یا حذف گزینه های یک چت

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

برای مشاهده و مدیریت سابقه چت خود، روی نماد در سمت چپ بالا ضربه بزنید. روی یک چت خاص ضربه بزنید تا باز شود. سپس می توانید روی نماد بیضی ضربه بزنید تا نام آن را تغییر دهید یا حذف کنید.

تاریخچه چت در Bing AI

سابقه چت خود را مشاهده و مدیریت کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

3. ChatOn

مشابه Nova، ChatOn می‌تواند هر نوع متنی را از پست‌های وبلاگ گرفته تا مقاله و آهنگ تولید کند. اما همچنین می تواند به مجموعه ای از سوالات پاسخ دهد تا اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه دهد. به‌علاوه، ویژگی‌های ویژه مختلفی از جمله تشخیص متن، تبدیل صدا به متن، فناوری متن به صدا و پشتیبانی از چند زبان را به شما ارائه می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل ابزار جدید یادداشت برداری مبتنی بر هوش مصنوعی به نام NotebookLM را معرفی کرد

نسخه اصلی رایگان است و بیش از این کار را انجام می دهد. نسخه Pro با 6.99 دلار در هفته یا 39.99 دلار در سال، پیام‌های چت نامحدود، پاسخ‌های دقیق‌تر، پاسخ‌های فوری، تاریخچه چت، OCR تصویر به متن و دسترسی به GPT-4 را به شما می‌دهد. یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه به شما این امکان را می دهد تا قبل از خرج کردن، نسخه Pro را بررسی کنید.

همچنین: 5 راه برای کشف هوش مصنوعی مولد در محل کار

بلافاصله، ChatOn سعی می کند با پیشنهاد دسته بندی ها و سوالات مختلف شما را راهنمایی کند. می‌توانید در مورد مفاهیم خاص توضیح بخواهید، راهنمایی بخواهید، نکات سفر را دریافت کنید، در مورد فلسفه بحث کنید، بازی کنید، سرگرم شوید، محتوا تولید کنید، و حتی به ChatOn بگویید تا در نقش‌آفرینی شرکت کند.

گزینه هایی برای ChatOn

تولید محتوا و موارد دیگر.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

یکی از سؤالات پیشنهادی را انتخاب کنید تا ببینید برنامه چگونه پاسخ می دهد یا از آنها برای شکل دادن به سؤالات خود استفاده کنید.

سوالات پیشنهادی در ChatOn

یکی از سوالات پیشنهادی را انتخاب کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

با هر پاسخ، می‌توانید متن را کپی و جای‌گذاری کنید، با صدای بلند به آن گوش دهید، پاسخ را پین کنید تا به راحتی قابل دسترسی باشد و متن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.

متن را در ChatOn کپی و جایگذاری کنید

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

این برنامه همچنین انواع خاصی از وظایف را ارائه می دهد که می تواند انجام دهد، مانند نوشتن شرح وظایف، ایجاد یک فیلمنامه برای یک ویدیو، ارسال یک پیام آرامش بخش، حل یک معادله ریاضی، ترجمه متن به یک زبان دیگر، و تجزیه و تحلیل کد کامپیوتر برای اشکالات. روی نماد Tasks for Al در پایین ضربه بزنید. وظایفی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. ChatOn جزئیات بیشتری را می پرسد و سپس پاسخی را ارائه می دهد.

گزینه Tasks for Al در ChatOn

روی نماد Tasks for Al در پایین ضربه بزنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

برای بیان سوال خود، روی نماد میکروفون در پایین صفحه ضربه بزنید و کلمات خود را دیکته کنید. برای استفاده از عکس یا تصویر دیگری با متن به عنوان درخواست خود، روی نماد کنار فیلد پیام ضربه بزنید.

همچنین: GPT-3.5 در مقابل GPT-4: آیا ChatGPT Plus ارزش هزینه اشتراک خود را دارد؟

انتخاب کنید که آیا دوربین برای گرفتن عکس باز شود یا یک تصویر موجود از گالری انتخاب شود. روی دکمه Recognize ضربه بزنید تا به ChatOn بگویید متن تصویر را بخواند. در صورت لزوم متن را ویرایش کنید و سپس آن را به عنوان درخواست خود ارسال کنید.

استفاده از عکس یا تصویر دیگر با متن به عنوان درخواست خود در ChatOn

از یک عکس یا تصویر دیگر با متن به عنوان درخواست خود استفاده کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

4. جن

یکی دیگر از برنامه های هوش مصنوعی که توسط ChatGPT ارائه می شود، Genie در پاسخ به سوالات و تولید محتوا مهارت دارد. نسخه رایگان شما را به 10 چت در روز محدود می کند. نسخه حرفه ای با 7.99 دلار در هفته یا 44.99 دلار در سال (پس از یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه)، چت های نامحدود، محدودیت کلمات بالاتر و دسترسی به GPT-4 را ارائه می دهد.

پس از راه اندازی برنامه، روی نماد Chat در پایین ضربه بزنید تا هر سوالی که می خواهید بپرسید. در غیر این صورت، روی نماد Explorer ضربه بزنید تا لیستی از دسته‌های پیشنهادی را مشاهده کنید که از طریق آن می‌توانید درخواست‌های خاصی را ارسال کنید.

نماد چت در ChatOn

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

نقطه قوت واقعی جن ایجاد محتوا است. از صفحه کاوش، می‌توانید از آن بخواهید که تبلیغات، ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، کد برنامه‌نویسی، شعرها، داستان‌ها، اشعار موسیقی و موارد دیگر تولید کند. موضوعی را برای محتوا به جن بدهید تا پاسخ مناسبی ارائه دهد.

موضوع دادن به جن برای محتوا

برای محتوا موضوعی به جن بدهید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

در مرحله بعد، می توانید از آن بخواهید که یک تصویر، صفحه وب یا فایل PDF را خلاصه کند. برای دریافت خلاصه ای از یک تصویر، روی آن گزینه ضربه بزنید و سپس یک عکس جدید بگیرید یا از کتابخانه محلی خود یا از گوگل درایو انتخاب کنید.

همچنین: هک های بهره وری ChatGPT: پنج راه برای استفاده از چت بات ها برای آسان تر کردن زندگی شما

برای یک صفحه وب، URL را در قسمت نمایش داده شده تایپ یا کپی و جایگذاری کنید. و برای یک فایل PDF، یک فایل را از دستگاه خود یا از گوگل درایو انتخاب کنید.

درخواست از جن برای خلاصه کردن یک تصویر، صفحه وب و فایل PDF

از Genie بخواهید یک تصویر، صفحه وب یا فایل PDF را خلاصه کند.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

در نهایت روی نماد Recents در پایین ضربه بزنید تا چت های اخیر را مشاهده کنید. برای هر چت، می توانید آن را حذف کنید یا سوال و پاسخ خود را کپی و جایگذاری کنید.

مشاهده چت های اخیر

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Wvgcyx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *