گوشی های گلکسی همچنان تحت تاثیر مشکل خط سبز هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوشی های گلکسی همچنان تحت تاثیر مشکل خط سبز هستند
همراه ما باشید

Xbox 360 دارای “حلقه قرمز مرگ” و ویندوز دارای “صفحه سبز مرگ” بود. خوب، به نظر می رسد که سامسونگ “خط سبز مرگ” را دارد. دارندگان گوشی های گلکسی هنوز با مشکل خط سبز دست و پنجه نرم می کنند و پشتیبانی کافی از آن دریافت نمی کنند.

خط سبز روی صفحه پایان دنیا نیست، اما به طرز باورنکردنی آزاردهنده و حواس پرتی است. همچنین، شما صدها دلار، اگر نه بیش از هزار، برای این گوشی خرج کردید… این اتفاق نباید بیفتد. صرف نظر از این، هنوز هم در حال وقوع است و مشتریان سامسونگ کمک لازم برای مقابله با این مشکل را دریافت نمی کنند.

کاربران گوشی های گلکسی تحت تاثیر خط سبز قرار گرفته اند و سامسونگ کمکی نمی کند

در صورت شک، با شرکت تماس بگیرید، درست است؟ خوب، نه چندان. گزارش های متعددی از کاربران گوشی های گلکسی وجود دارد که متوجه این خط در گوشی های خود شده اند. آنچه ناامید کننده است این است که برخی از این کاربران از گوشی های جدیدتر گلکسی استفاده می کنند.

به گفته SamMobile، یکی از کاربران این خط را در Galaxy Z Flip 4 خود گزارش کرده است. داشتن چنین مشکلی روی گوشی شما تنها چند ماه پس از دریافت آن ضربه بزرگی است.

چیزی که این موضوع را بدتر می کند این واقعیت است که آنها قادر به دریافت هیچ گونه کمکی از مرکز خدمات نبودند. مدیر پس از فروش به مشتری گفت که نمایشگر تحت ضمانت آن نیست. پس از تلاش ناموفق برای تعمیر آن، کاربر سعی کرد از طریق توییتر با سامسونگ تماس بگیرد. با این حال هیچ پاسخی دریافت نکردند.

این بدان معناست که مشتری باید یا فقط با این مشکل کنار بیاید، یک گلکسی Z Flip 4 دیگر تهیه کند یا یک دستگاه تاشو دیگر را از یک شرکت دیگر دریافت کند. این مایه تاسف است، زیرا این امر می تواند منجر به از دست دادن مشتری برای سامسونگ شود.

مطمئناً، یک مشتری در مقایسه با میلیون‌ها طرفدار سامسونگ کوچک است، اما این یک مشکل دائمی در مورد چندین گوشی سامسونگ است. مردم خدمات ضعیف شرکت به مشتریان را به صدها هزار نفر گزارش می دهند. این امر در صورت ادامه می تواند بر مشتریان شرکت تأثیر بگذارد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lyOBrA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *