مشخصات آن چیست و چه زمانی می توانید آن را خریداری کنید؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سامسونگ رسما گلکسی اس 23 اولترا را معرفی کرد. این پرچمدار رده بالا در کنار S23 و S23+ در محدوده قرار می گیرد و پردازنده فوق سریع، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی باورنکردنی با زوم تا 100 برابر و قلم S همیشه محبوب را ارائه می دهد.


23 Ultra هم اکنون قابل پیش خرید است و از 17 فوریه در دسترس خواهد بود.


مشخصات گلکسی S23 Ultra Key

S23 Ultra پریمیوم ترین گوشی در سری گلکسی اس است. همچنین این گوشی گران‌ترین است و قیمت آن به iPhone Pro Max نزدیک‌تر از گوشی اندرویدی رقیب مانند Pixel 7 Pro است.

اگرچه این یک به‌روزرسانی نسبتاً متوسط ​​نسبت به دستگاه سال گذشته است، اما هنوز دارای برخی ویژگی‌های چشمگیر است که به آن کمک می‌کند در این زمینه برجسته شود.

ابعاد

6.43 x 3.07 x 0.35 اینچ

وزن

8.25 اونس

پردازنده

پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی

حافظه/حافظه

8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت؛ 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت، 1 ترابایت

نمایش دادن

6.8 اینچ، QHD+، نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، 500ppi، 1750nit

باتری

5000 میلی آمپر ساعت

شارژ کردن

شارژ سریع فوق العاده، شارژ سریع بی سیم 2.0، Wireless PowerShare

دوربین ها

200 مگاپیکسل (OIS)، دوربین اصلی f1.7؛ 12 مگاپیکسل، f2.2 فوق عریض؛ 10 مگاپیکسل (OIS)، f2.4 / 10 مگاپیکسل (OIS)، f4.9 tele; 3X اپتیکال، 10X زوم اپتیکال، 100X زوم فضایی

دوربین سلفی

12 مگاپیکسل، f2.2

رنگ ها

مشکی فانتوم، کرم، سبز، اسطوخودوس

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گردشگران به کدام مراکز خرید استانبول می روند؟

مثل همیشه Ultra گوشی برای کاربرانی است که خواهان بهترین چیزی هستند که سامسونگ (و احتمالاً اندروید) ارائه می دهد. پردازنده در هر سه دستگاه این سری یکسان است، با نام تجاری “For Galaxy” که مختص این مدل ها است.

Ultra دارای یک سیستم خنک کننده جدید و بزرگتر است که باید به کنترل گرما در هنگام بازی کمک کند. همچنین در صورت تمایل رم بیشتر، فضای ذخیره سازی بیشتر، نمایشگر بزرگتر و وضوح بالاتر، باتری بزرگتر و موارد دیگر ارائه می دهد.

سری galaxy s23
اعتبار تصویر: سامسونگ

همچنین، چه خوب و چه بد، چیزی را که سامسونگ Edge Screen می‌نامد، دریافت می‌کنید – نمایشگری با لبه‌های منحنی که بسیار شیک به نظر می‌رسد اما محبوبیت جهانی ندارد. و قلم S داخلی نیز وجود دارد که تضمین می کند تلفن اولترا به نقش خود به عنوان جایگزین گلکسی نوت ادامه می دهد.

اما بزرگترین نقطه فروش تا آنجا که به سامسونگ مربوط می شود، دوربین است. یک سنسور دوربین اصلی جدید و بسیار فاش شده با رزولوشن عظیم 200 مگاپیکسل، همراه با لنزهای تله فوتو که زوم اپتیکال 3x و 10x را ارائه می دهند، وجود دارد. نرم افزار به اصطلاح “زوم فضایی” را تا 100 برابر افزایش می دهد و چیزی است که سامسونگ به آن بسیار افتخار می کند.

Expert RAW جدید همچنین از عکاسی در سطح حرفه ای، از جمله “Nightography” در نور کم پشتیبانی می کند.

قیمت و در دسترس بودن Galaxy S23 Ultra

Galaxy S23 Ultra هم اکنون از طریق وب سایت سامسونگ برای پیش خرید در دسترس است و از 17 فوریه در دسترس است. جای تعجب نیست که قیمت آن بسیار زیاد است و از 1199 دلار شروع می شود و برای مدل 12 گیگابایتی/1 ترابایتی به 1399 دلار می رسد.

با این حال، به یاد داشته باشید که سامسونگ با چهار سال سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی، بهترین سیاست به‌روزرسانی سخاوتمندانه را در بین تمام تولیدکنندگان اندروید دارد. با وجود قدرت بسیار زیاد، دلیلی وجود ندارد که نتوانید گوشی را برای پنج سال کامل نگه دارید.

بهترین های سامسونگ

S23 Ultra بسیاری از بهترین‌هایی را که سامسونگ ارائه کرده است را نشان می‌دهد – حداقل تا زمانی که دستگاه‌های تاشو نسل بعدی این شرکت در تابستان عرضه شوند. اما در حالی که این دستگاهی است که برای کاربران قدرتمند جذاب خواهد بود، این گلکسی اس 23 معمولی است که احتمالاً انتخاب پیش فرض برای اکثر کاربران امسال خواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ARFQgZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *