بهترین معاملات گوشی اندرویدی موتورولا برای جولای 2023

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Moto G Stylus 5G 2022 AH 12

آیا به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید؟ سپس موتورولا یک برند واقعا عالی برای بررسی است. موتورولا معاملات تلفنی ب خوبی دارد که بسیار ارزان نیز هستند. و این چیزی است که ما در اینجا در این پست گردآوری خواهیم کرد.

موتورولا اکنون پس از اپل و سامسونگ، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در آمریکای شمالی است و با خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، جایگاه ال‌جی را به خود اختصاص داده است. موتورولا این کار را با ارائه گوشی های بسیار مناسب در تقریباً هر رنج قیمتی و تقریباً هر مجموعه ای از ویژگی ها انجام داده است. قلم می خواهید؟ موتورولا چند گزینه در دسترس دارد. می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشید، موتورولا گزینه های زیادی در دسترس دارد. گل سرسبد می خواهید؟ موتورولا یک گزینه برای شما دارد.

تلفن های موتورولا اغلب بدون قفل در دسترس هستند و روی همه اپراتورهای ایالات متحده کار می کنند. اگرچه تنها نکته در اینجا این است که mmWave 5G ممکن است برای تعدادی از این تلفن ها روی Verizon کار نکند.

بهترین معاملات گوشی موتورولا

موتورولا گوشی هایی با قیمتی کمتر از 100 دلار و تا 900 دلار دارد. بنابراین بسته به بودجه شما، موتورولا چیزی برای شما دارد. آنها همچنین با به روز رسانی نرم افزار خود در سال های اخیر بسیار خوب شده اند. این روزها هنوز هم سطح سامسونگ و نیستند، اما در حال رسیدن به آن هستند.

موتورولا حتی یک گوشی تاشو در razr دارد. که در این مرحله کمی قدیمی است، اما هنوز بسیار کاربردی است. یکی از ارزان‌ترهای تاشو، علاوه بر گلکسی Z Flip 3 سامسونگ. بیشتر گوشی‌های هوشمند موتورولا دارای 5G هستند، بنابراین شما می‌توانید از سرعت‌های بالاتری که 5G ارائه می‌دهد، استفاده کنید، همگی با قیمت بسیار پایین‌تری.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت – به روز شده در جولای 2023

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا تمام معاملات فعلی موتورولا برای گوشی های هوشمند خود آورده شده است. این در سراسر آمازون، Motorola.com، Verizon، T-Mobile و وب سایت AT&T، همراه با چند خرده فروش دیگر است.

پست بهترین معاملات گوشی اندرویدی موتورولا برای جولای 2023 اولین بار در سرفصل های اندروید پدیدار شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NrngwM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *