فیس‌بوک با تب جدید ویدیو به اینستاگرام تبدیل می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی فیس‌بوک با تب جدید ویدیو به تبدیل می‌شود
همراه ما باشید

جنگ ادامه دارد. متا همچنان به دنبال رقابت با TikTok در زمینه ویدیوهای کوتاه است. Reels را بیشتر در اولویت قرار داده است و این تغییر جدید گواه آن است. به گفته Engadget، فیس بوک یک تب ویدیوی اصلاح شده را به این برنامه آورده است که اساساً آن را شبیه اینستاگرام می کند.

قبل از کل TikTok، فیس بوک بر روی ویدیوهای طولانی تر از سازندگان خود تمرکز می کرد. سپس، وارد پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی ByteDance شوید. کاربران را از اینستاگرام (مالک متا مالک فیس بوک) جذب کرد و به افت چشمگیر درآمد تبلیغاتی منجر شد. از آن زمان، مارک زاکربرگ به دنبال راه‌هایی برای تبدیل اینستاگرام به فروشگاه یک‌جا برای ویدیوهای کوتاه بوده است.

این کار سختی است زیرا نه تنها در برابر TikTok است، بلکه در حال مبارزه با یوتیوب شورت و Spotlight اسنپ چت است.

فیس بوک یک تب ویدیو جدید ارائه کرد

فیس بوک مرکز خود را برای ویدیوها بازسازی کرد. پس از حدود شش سال خدمت، تب Watch Facebook را رسما بازنشسته کرد. وقتی به برگه دسترسی پیدا می‌کنید، یک ردیف از دکمه‌های مختلف را در بالا می‌بینید تا ویدیوها را روی صفحه نمایش خود تنظیم کنید. یکی برای ویدیوهای زنده، حلقه‌ها، نماهنگ‌ها و سازندگانی که دنبال می‌کنید وجود دارد. وقتی برگه را باز می کنید، به طور خودکار در بخش For You قرار می گیرید.

در بخش «برای شما»، فید ویدیوهایی را که الگوریتم فکر می‌کند دوست دارید، پیمایش می‌کنید. این بر اساس فعالیت فیسبوک شما خواهد بود. در حالی که یک بخش حلقه‌ها وجود دارد، همچنان حلقه‌ها را در فید «برای شما» ترکیب می‌کنید. با این حال، این نباید تعجب آور باشد. همچنان می‌توانید مانند سایر پست‌های فیسبوک با این ویدیوها تعامل داشته باشید. شما می توانید “لایک”، نظر، واکنش نشان دادن، و آنها را به اشتراک بگذارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لینک توییچ را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم

همچنین یک دکمه جستجو در سمت راست بالای صفحه وجود دارد. با آن می توانید کلمات کلیدی و هشتگ ها را جستجو کنید. وقتی نوار جستجو را احضار می‌کنید، هشتگ‌های پیشنهادی را می‌بینید که می‌توانید آنها را نیز کشف کنید.

این یک افزودنی خوب برای افرادی است که می خواهند در هنگام استفاده از فیس بوک تجربه تماشای ویدیو بهتری داشته باشند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VFvfbE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *