اکنون می توانید برای Meta Verified در ایالات متحده ثبت نام کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا اشتراک تأیید خود را با نام Meta Verified در ایالات متحده گسترش داده است. عرضه به سازندگان و سایر کاربرانی که علاقه مند به تأیید پولی هستند اجازه می دهد تا برای این سرویس ثبت نام کنند.




مدیرعامل متا مارک زاکربرگ اعلام کرد که Meta Verified در ایالات متحده در کانال پخش اینستاگرام خود در 17 مارس 2023 منتشر می شود. این شرکت همچنین بیانیه به روز شده ای را در اتاق خبر متا ارائه کرد.

Meta Verified از نظر فنی هنوز در مرحله آزمایشی خود است، با راه اندازی اولیه آن در فوریه 2023 اشتراک در استرالیا و نیوزیلند در دسترس است. به گفته متا، گسترش گسترش یافته به دلیل نتایج مثبت از راه اندازی اولیه آن است.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود خاطرنشان کرد:

“ما پس از مشاهده نتایج خوب از آزمایش اولیه خود، آزمایش خود را از Meta Verified به ایالات متحده گسترش می دهیم. این آزمایش در ایالات متحده منعکس کننده برخی از آموخته ها و بازخوردهای اولیه است.”

در حالی که افزایش دسترسی در ابتدا به عنوان یکی از ویژگی های Meta Verified گنجانده شده بود، این شرکت می گوید که در حال حاضر آن را حذف می کند زیرا شرکت بازخورد بیشتری جمع آوری می کند. این ویژگی احتمالاً از ویژگی آبی توییتر الهام گرفته شده است که کاربران تأیید شده را در مکالمات بالاتر رتبه بندی می کند.

“ما در حال کاوش عناصری برای اضافه کردن به اشتراک هستیم که در مکان‌های بیشتری منتشر می‌شویم و وقتی آماده شدیم موارد بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.”

زاکربرگ همچنین پیوندی را به اشتراک گذاشت که در آن کاربران می توانند اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس پیدا کنند: meta.com/verified. برای کسانی که منتظر هستند تا اشتراک در کشورشان منتشر شود، گزینه پیوستن به فهرست انتظار نیز در وب سایت منبع موجود است.

اگر متا در دسترس شما باشد، می توانید در فیس بوک یا اینستاگرام ثبت نام کنید. به سادگی به تنظیمات، انتخاب کنید مرکز حساب هاو سپس بر روی آن کلیک کنید متا تایید شد گزینه. به گفته متا، اگر اشتراک برای حساب شما در دسترس باشد، متن “Meta Verified موجود است“به نام تو

در حالی که زمانی که خبر Meta Verified برای اولین بار اعلام شد، برخی ابروها را بلند کردند، به نظر می رسد متا در حال پیشبرد طرح اشتراک است. با این حال، با تغییراتی که در ویژگی های آن در حال حاضر اتفاق افتاده است، ممکن است در آینده بسیار متفاوت به نظر برسد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tWO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *