نحوه راه اندازی نتفلیکس خانگی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه راه اندازی نتفلیکس خانگی همراه ما باشید

با قوانین جدید اشتراک گذاری رمز عبور، نتفلیکس استفاده از یک پروفایل را با چندین کاربر محدود می کند. اگر از حساب دوستی برای تماشای نتفلیکس استفاده می کردید، دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید. می‌توانید طرح Netflix خود را لغو کنید. اما اگر می‌خواهید به استفاده از سرویس پخش ادامه دهید، باید تأیید کنید که فقط اعضای خانواده شما از حساب شما استفاده می‌کنند.

How_to_Set_Up_Netflix_Household 1

برای تأیید همین موضوع، باید دستگاه‌های خانگی Netflix خود را راه‌اندازی کنید، یعنی دستگاه‌هایی که به اینترنت در مکان اصلی که Netflix را تماشا می‌کنید متصل هستند. این پست نحوه راه اندازی Netflix Household را با استفاده از Android TV یا Fire TV Stick توضیح می دهد. اگر نتفلیکس را در تلویزیون تماشا نمی‌کنید، لازم نیست یک Netflix Household برای حساب خود راه‌اندازی کنید.

نحوه راه اندازی نتفلیکس خانگی

طبق قوانین جدید Netflix Household، تنها یک خانواده می تواند از یک حساب Netflix استفاده کند. همه افرادی که در همان خانواده زندگی می کنند، تنها افرادی هستند که واجد شرایط استفاده از یک حساب Netflix هستند. اشتراک گذاری حساب بین افرادی که در یک خانواده ساکن نیستند مجاز نیست. مالک حساب نتفلیکس باید طرح Premium را نیز داشته باشد که به 4 نمایه اجازه می دهد.

راه اندازی یک نتفلیکس خانگی در تلویزیون آسان است. توجه داشته باشید که این گزینه برای کاربران برنامه Netflix در Apple TV یا Apple TV 4K در دسترس نیست. امیدواریم در آینده نزدیک در دسترس قرار گیرد. برای این پست، ما از برنامه Netflix در Fire TV Stick استفاده می کنیم تا مراحل را به شما نشان دهیم. مطمئن شوید که برنامه Netflix را در Fire TV Stick یا Android TV خود به روز کرده اید.

مرحله 1: برنامه Netflix را در Android TV یا Fire TV خود باز کنید.

مرحله 2: دکمه ناوبری سمت چپ را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا به گزینه منو دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: دریافت کمک را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.

از برنامه نتفلیکس برای تلویزیون اندروید کمک بگیرید

مرحله 4: به پایین بروید و Manage Netflix Household را انتخاب کنید.

برنامه نتفلیکس خانگی نتفلیکس تلویزیون اندروید را مدیریت کنید

مرحله 5: تأیید Netflix Household را در صفحه تلویزیون خود انتخاب کنید.

نتفلیکس خانگی نتفلیکس را در تلویزیون تایید کنید

مرحله 6: برای ارسال تاییدیه، باید Send Email یا Send Text را انتخاب کنید. ما ارسال ایمیل را انتخاب کرده ایم.

ارسال متن یا ارسال ایمیل تایید netflix house

اگر آدرس ایمیل خود را اضافه نکرده باشید، تنها یکی از دو گزینه را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 7: وارد صندوق ورودی ایمیل ثبت شده خود شوید، ایمیل ارسال شده توسط Netflix را باز کنید و Yes, This Was Me را انتخاب کنید.

بله این من بودم خانواده نتفلیکس را تایید کردم

اگر یک پیام متنی در شماره تلفن همراه ثبت‌شده خود دریافت کردید، روی پیوند ضربه بزنید و Confirm Netflix Household یا Update Netflix Household را انتخاب کنید.

مرحله 8: هنگامی که تأیید را در صفحه تلویزیون خود مشاهده کردید، Continue را انتخاب کنید.

تلویزیون شما به لیست دستگاه های خانگی Netflix شما اضافه می شود.

نحوه تماشای نتفلیکس در خارج از خانه

Netflix با استفاده از آدرس IP، شناسه‌های دستگاه و فعالیت حساب، دستگاه‌هایی را در یک Netflix Household شناسایی می‌کند که رمز عبور حساب شما را به اشتراک می‌گذارند. اما بیایید با این واقعیت روبرو شویم که شما همچنین می خواهید در حالی که خارج از خانه خود هستید محتوا را تماشا کنید. اگر خانه دومی دارید یا اغلب از مکانی بازدید می‌کنید، می‌توانید به اینترنت خود متصل شوید و هر ماه یکبار برنامه Netflix را در دستگاه(های) تلفن همراه خود از مکان اصلی خود که به عنوان مکان اصلی شما به عنوان دارنده حساب تنظیم شده است باز کنید. .

نتفلیکس را بیرون از خانه تماشا کنید

سپس هنگامی که به مکان دوم خود رسیدید همین کار را انجام دهید تا به تماشای نتفلیکس ادامه دهید. اگر هر ماه یک بار از حساب Netflix خود در خانه اصلی خود استفاده نکنید، دستگاه های شما از خانه Netflix حذف می شوند. و باید یک حساب کاربری جدید در Netflix در مکان ثانویه یا مکان هایی که اغلب بازدید می کنید ایجاد کنید.

چگونه یک خانواده دیگر را به حساب نتفلیکس خود اضافه کنید

یکی دیگر از موارد تماشای نتفلیکس در خارج از خانه زمانی است که شما واقعاً در حال نقل مکان و اقامت در جای دیگری هستید. اگر در کشور فعلی خود نقل مکان می کنید، باید دوباره مراحل را دنبال کنید تا نتفلیکس خانگی خود را با استفاده از تلویزیون خود در مکان اصلی به روز کنید. اگر به کشور جدیدی نقل مکان می‌کنید، باید حساب Netflix خود را لغو و راه‌اندازی مجدد کنید و با استفاده از همان مراحل ذکر شده در بالا، Netflix Household دیگری اضافه کنید.

خانواده نتفلیکس

چگونه حساب نتفلیکس خود را با خانواده دیگری به اشتراک بگذارید

اگر می‌خواهید اعضای بیشتری خارج از نتفلیکس خانگی خود اضافه کنید، باید از طرح استاندارد یا Premium استفاده کنید. اعضای اضافی باید حساب نتفلیکس خود را داشته باشند. اما دارنده حساب حق بیمه هزینه اسلات های اضافی را پرداخت می کند. کاربران طرح استاندارد می توانند یک عضو اضافی اضافه کنند، اما کاربران طرح Premium می توانند دو عضو اضافی به حساب Netflix خود اضافه کنند. برای هر عضو اضافی که به حساب نتفلیکس خود اضافه می کنید باید 7.99 دلار بپردازید.

اگر نمایه نتفلیکس را به اشتراک می‌گذاشتید، می‌توانید نمایه خود را انتقال دهید و یک حساب جداگانه با تمام توصیه‌ها و ترجیحات خود ایجاد کنید.

به تماشای نتفلیکس ادامه دهید

Netflix Household خود را راه‌اندازی کنید تا از تماشای نمایش‌ها و فیلم‌ها با خانواده لذت ببرید. همچنین می‌توانید پست ما را بخوانید تا نحوه مشاهده و تنظیم مجدد سابقه تماشای Netflix خود را بیاموزید.

امیدواریم از این مقاله نحوه راه اندازی نتفلیکس خانگی مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mOuGLA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *