Expedia ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای بهبود برنامه ریزی سفر شما اضافه می کند. در اینجا چگونه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی Expedia ویژگی های جدید را برای بهبود برنامه ریزی سفر شما اضافه می کند. در اینجا چگونه است
همراه ما باشید

خانه هایی با پین مقصد

مانوئل برووا کولمیرو/گتی ایماژ

من به تازگی از یک استراحت 10 روزه برگشته ام و می توانم به شما اطمینان دهم که برنامه ریزی برای یک سفر چندان آسان نیست. از تصمیم گیری در مورد اینکه کجا بروید، چگونه به آنجا بروید و چه کاری باید انجام دهید پس از رسیدن، قطعات متحرک زیادی وجود دارد که می تواند ترتیبات شما را پیچیده کند.

به همین دلیل است که سایت هایی مانند Expedia وجود دارند تا به شما کمک کنند تا در هر مرحله از فرآیند رزرو حرکت کنید. اکنون، Expedia در حال ارتقای آن است – و به شما کمک می‌کند سفر بعدی خود را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) رزرو کنید.

همچنین: آیا استودیوهای فیلم می توانند از هوش مصنوعی برای تکرار تصویر یک بازیگر استفاده کنند و برای همیشه از آن استفاده کنند؟

در ماه آوریل، Expedia ChatGPT را در برنامه آی او اس خود قرار داد تا برنامه ریزی سفر مکالمه را فعال کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی با پرسیدن سؤالات باز با ربات چت، توصیه های سفر را دریافت کنند.

از اوایل ماه آینده، این ویژگی برنامه‌ریزی مکالمه به برنامه اندروید Expedia نیز اضافه می‌شود، که برخی ویژگی‌های جدید از جمله امکان ذخیره فعالیت‌های توصیه‌شده را به برنامه‌ریز سفر اضافه می‌کند.

طبق گزارش Expedia، Trip Planner تمام فعالیت های توصیه شده شما را در یک مکان خواهد داشت، و بازدید از گزینه های خود را برای مسافران آسان تر می کند. اواخر تابستان امسال، توصیه‌های هتل شامل تصاویر، محدوده قیمت و بررسی‌ها، که در یک مکالمه انجام شده‌اند، نیز در برنامه‌ریز سفر ذخیره خواهند شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برندهای برتر هوش مصنوعی به کاخ سفید قول می دهند که هوش مصنوعی را مسئولانه توسعه دهد

همچنین: Google Labs اولین نوت بوک هوش مصنوعی خود را عرضه کرد. در اینجا این است که چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه می توانید آن را امتحان کنید

کاربران همچنین می‌توانند مکالمات قبلی را مجدداً مشاهده کرده و در هر زمان که بخواهند آن‌ها را ادامه دهند، بنابراین می‌توانند فعالیت‌های برنامه‌ریزی سفر خود را از جایی که متوقف کرده‌اند، انجام دهند. بار دیگر، این ویژگی اواخر تابستان امسال وارد خواهد شد.

در همین حال، برنامه Hotels.com در حال دریافت یک ویژگی خرید هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کنند، که بر اساس عوامل مختلفی است، مانند اینکه چه کسی، کجا و برای چه مدت سفر می‌کند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rFIfpu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *