اگر صاحب PS5 هستید، می توانید Apple TV+ را به صورت رایگان دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش Pushsquare، دارندگان PS5 واجد شرایط دریافت تخفیف ویژه سونی و اپل در قالب اشتراک رایگان Apple TV+ هستند. اگر صاحب یک PS5 هستید، دلیلی وجود ندارد که از این تبلیغات استفاده نکنید. زیرا توانایی پخش برخی از بهترین محتوای اصلی تلویزیون و فیلم را در اینترنت با عضویت +Apple TV خواهید داشت. نمایش‌های موفقی مانند تد کمند (که به تازگی فصل آخرش به پایان رسیده است)، سیلو، بنیاد، و بسیاری دیگر، همگی زیر چتر Apple TV+ قرار می‌گیرند.

و مطمئنا ارزش تماشا کردن را دارند. با این حال شما می خواهید به چند چیز توجه کنید. برای اولین بار، اشتراک برای همیشه رایگان نخواهد بود. این یک قرارداد زمانی محدود است، بنابراین باید قبل از پایان تبلیغ، اشتراک تبلیغاتی را درخواست کنید. همچنین اگر تصمیم به حفظ آن دارید، در نهایت باید هزینه آن را بپردازید. خبر خوب این است که شما مجبور نخواهید بود فوراً تصمیم بگیرید. زیرا اشتراک برای شش ماه کامل رایگان خواهد بود. بله نیم سال سپس اگر می خواهید به آن ادامه دهید، باید 6.99 دلار در ماه سرفه کنید.

با این حال، شش ماه زمان زیادی برای پر کردن محتوای عالی است. آخرین هشدار این است که شما باید یک عضو جدید باشید. این اولین بار نیست که سونی و اپل این تبلیغات را برای بازیکنان ارائه می دهند. و اگر بار اول این پیشنهاد را درخواست کردید، نمی‌توانید دوباره آن را درخواست کنید زیرا باید یک مشترک جدید Apple TV+ باشید.

نسخه آزمایشی رایگان Apple TV+ فقط برای دارندگان PS5 نیست

اگر هنوز صاحب PS5 نیستید، همچنان می‌توانید این پیشنهاد را درخواست کنید. همانطور که برای دارندگان PS4 نیز در دسترس است. با این حال، دوره آزمایشی رایگان به جای شش ماه فقط سه ماه طول می کشد. بنابراین قبل از اینکه نیاز به پرداخت داشته باشید، زمان زیادی با خدمات دریافت نمی کنید. اما شما هنوز هم می توانید آن را برای مدتی بدون هیچ هزینه ای بررسی کنید.

و قطعا ارزشش را دارد. چه در PS4 یا PS5، تا 31 ژوئیه فرصت دارید پیشنهاد را درخواست کنید. و برای تنظیم همه چیز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Apple TV+ را در هر دو کنسول دانلود کنید، سپس آن را راه اندازی کنید و با Apple ID خود وارد شوید. اگر قبلاً عضویت +Apple TV نداشته اید، باید نسخه آزمایشی رایگان خود را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین صرفاً برای روشن‌تر شدن، حذف برنامه Apple TV+ و نصب مجدد آن برای ورود به سیستم اکنون که تبلیغات برگشته است، کارساز نخواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lkJUKK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *