آیا استفاده از اپ ارز دیجیتال ضروری است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

آیا استفاده از اپ ارز دیجیتال ضروری است؟

اپلیکیشن نیز همانند سایر اپلیکشن‌ها برای راحتی و آسایش بشر خلق شده است. از آنجایی که تمام دنیای مالی و حسابداری انسان‌ها این روزها پر از اپلیکیشن‌های حسابداری شده، اپلیکیشن ارز دیجیتال نیز باید در میان سایر اپلیکیشن‌های مربوط به دارایی‌های دیگر وجود داشته باشد. چرا که با توجه به اینکه این روزها افراد بیشتری ارزها دیجیتال را درک می‌کنند، روز به روز سرمایه‌گذاران و کاربران جدیدتری به این بازار اضافه می‌شوند. دورانی که تجارت سهام، اوراق بهادار و سایر دارایی‌های قابل معامله در انحصار عده‌ای خاص بود، گذشته است. در این مقاله قصد داریم ضرورت استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

۵ مزیت اپلیکیشن

این روزها گوشی‌های اندروید و IOS و ویندوز در بین مردم نفوذ بسیاری دارد. در این گوشی‌ها انواع اپلیکیشن‌های معاملاتی یافت می‌شود. بنابراین دسترسی مردم به انواع خدمات و اپلیکیشن‌های خدماتی و فروشگاهی بالا رفته است. در ادامه ۵ مزیت اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال را بیان می‌کنیم.

۱. مقرون به صرفه

ترید روزانه از طریق اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد. مسیرهای رفت و برگشت به شرکت یا دفتر کار برای دسترسی به لپ تاپ یا کامپیوتر، هزینه‌های استهلاک استفاده از کامپیوتر، خرید میز و صندلی کامپیوتر و مبلمان اداری و…؛ از دیگر هزینه‌هایی است که در صورت دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال و استفاده از آن، از صورت حساب ماهیانه شما کم خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارز پولکادات DOT چیست؟ - بررسی آینده ارز دیجیتال DOT

۲. راحتی استفاده

باز کردن حساب کاربری در اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال یک فرآیند بسیار آسان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. فقط با اتصال به اینترنت تلفن همراه، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و سرمایه‌گذاری‌های خود را دنبال کنید. اپلیکیشن ارز دیجیتال همچنین به صرفه جویی در زمان کمک می‌کند. این برنامه‌ها این امکان را به شما می‌دهد که فعالیت‌های تجاری و روزانه خود را در حال حرکت نیز انجام دهید.

۳. به خاطر داشتن خرید و فروش‌ها

یکی از مهمترین اصولی که یک معامله‌گر باید به خاطر داشته باشد، میزان سهم از هر ارز دیجیتالی است که تا کنون خریداری کرده است. با کمک اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال این مشکل به راحتی حل شده است. چرا که یکی از مزایای استفاده از اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال، نمایش تمام سرمایه‌گذاری‌ها و عملکرد آنها در یک رابط کاربری ساده است. علاوه بر این، می‌توانید در هر زمان سهام خود را خریداری کرده یا بفروشید. همچنین سود یا زیان خود را نیز ارزیابی کنید.

۴. ارتباط با سرمایه گذاران

علاوه بر کاهش هزینه‌های معامله‌گر، تعامل با سایر کارگزاران و سرمایه گذاران در اپلیکیشن وجود دارد. سرمایه گذاران می‌توانند با بحث و گفتگو با سایر معامله‌گران دیگر، تحلیل‌های خود را به اشتراک بگذارند و آنها را تکمیل کنند.

۵. تراکنش‌های سریع‌تر

نه تنها سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال در اپلیکیشن ارز دیجیتال به سرعت انجام می‌شود. بلکه پرداخت و جابه‌جایی بین معاملات مختلف و نهایی کردن خرید آنها به صورت جداگانه به سرعت انجام می‌شود. روش‌های مختلفی برای پرداخت در اپلیکیشن ارز دیجیتال قرار گرفته است که همه آنها به سرعت انجام می‌شود. برای انجام خرید یک ارز دیجیتال، کافی‌ست با دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال، ورود به حساب کاربری و انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر بلافاصله به نهایی کردن سبد خرید خود بپردازید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آربیتروم؛ ارز دیجیتالی با قابلیت‌های فراتر از انتظار

۴ قانون که باید هنگام استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال

این روزها وب سایت‌های صرافی آنلاین ارز دیجیتال کم کم جای خود را به اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال می‌دهند. اما گاهی کار کردن با اپلیکیشن ارز دیجیتال چندان راحت نیست. ممکن است هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال، با رعایت نکردن یک نکته کوچک تمام محاسبات از بین رفته و تمام سود مورد نظر از بین برود. در ادامه چند نکته را جهت استفاده راحت‌تر از اپلیکیشن ارز دیجیتال ارائه شده است:

 

آیا استفاده از اپ ارز دیجیتال ضروری است؟

 

۱. اهمیت به زمان

اگر اقدام به دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال و نصب آن کرده‌اید، این یعنی به زمان خود اهمیت می‌دهید. حال که اپلیکیشن ارز دیجیتال امکان مشاهده نمودار قیمت را در هر نقطه از کره زمین فراهم کرده، بهتر است از این قابلیت استفاده کنید. زمانی که احساس کردید سرمایه شما در حال سقوط است هر چه بیشتر نگه دارید، بیشتر ضرر می‌کنید؛ بنابراین بلافاصله آن را بفروشید.

۲. اگر دو برابر سود کردید، بفروشید

مردم اغلب به دنبال بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال هستند، زیرا همزمان می‌توان چند ارز دیجیتال را در رختخواب خرید و فروش کرد. اما نوسانات ارزهای دیجیتال به شدت غیرمنتظره هستند؛ به همان سرعتی که ثروت می‌بخشند به همان سرعت هم ثروت را از بین می‌برند. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که پس از آنکه سرمایه شما دو برابر شما، اصل سرمایه را خارج کرده و با سود سرمایه به دنبال سود جدید باشید.

۳. همه آن را خرج نکنید

پس از آنکه اصل سرمایه را از حساب کاربری خود خارج کردید، نباید تمام آن را خرج کنید. قسمتی از آن را مجدداً به فرآیند سرمایه‌گذاری وارد کنید تا ریسک خود را کاهش دهید.

۴. خودتان تحقیق کنید

پس از دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال و هنگام نصب آن، بر اساس تحلیل‌هایی که از سایر تحلیل کنندگان می‌خوانید تصمیم‌گیری نهایی نکنید؛ خودتان نیز تحلیل کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zJlZMb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *