آموزش روش‌های آسان خرید بسته اینترنت ایرانسل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شما برای خرید اینترنت ایرانسل، چه راه‌حلی را پیشنهاد می‌دهید؟ عجیب است که هنوز هم در فروشگاه‌ها با افرادی مواجه می‌شویم که به‌قصد خرید شارژ آمده‌اند. در این عصر تکنولوژی که سرعت برای افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بدون این‌‌که وقت‌شان را صرف بیرون ‌رفتن از خانه کنند، کنترل همه‌چیز را از راه دور به دست بگیرند.

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که کارهایی مانند خرید اینترنت ایرانسل، همراه اول یا هر اپراتوری که از آن استفاده می‌کنید و همچنین رسیدگی به اموری مانند پرداخت قبض‌ها، کارت به کارت و استعلام موجودی حساب بانکی‌تان را با استفاده از تلفن همراه‌تان انجام می‌دهید. اما سوال ما این‌‌جاست که دقیقا با چه روشی؟

فناوری‌‌های دیجیتالی، مسیری برتر برای خریدهای روزانه

این روزها در شهرهای بزرگ ازدیاد جمعیت است. مردم ساعت‌ها در ترافیک به سر می‌برند و وقت زیادی هم از آن‌ها تلف می‌شود. دیگر کسی حوصله ندارد که برای خرید اینترنت ایرانسل، شارژ، پرداخت قبض‌ها یا انتقال وجه، از خانه خارج شود و در شلوغی مراکز خرید، ناراحتی‌های عصبی زیادی را تجربه کند.

با پیشرفت تکنولوژی و پدیدآمدن ابزارهای ارتباطی نوین، فروشگاه‌هایی در قالب اپلیکیشن ایجاد شد که با راه‌اندازی امور افراد به‌صورت دیجیتالی، به آن‌ها کمک کرد تا از چالش خریدهای سنتی خارج شوند. این فناوری‌های دیجیتالی با ساده‌سازی عملیات تجارت الکترونیک، بستر رفاه و راحتی انسان‌های امروزی را به‌وجود آوردند.

روش‌های خرید اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها

روش‌های گذشته که شامل حضور فیزیکی در مغازه‌ها بود، تکلیف‌شان مشخص است. آن‌ها تا حد زیادی منسوخ شدند و جای خود را به راه‌‌کارهای نوینی دادند که به‌واسطه تلفن‌های همراه برایمان فراهم است. شما اگر به اینترنت هم دسترسی نداشته باشید، با استفاده از کدهای دستوری، قادر به فعال‌سازی بسته‌های مختلف بر اساس زمان‌بندی هستید.

اگر هم قابلیت دسترسی به اینترنت را داشته باشید، می‌توانید با انتخاب درگاه‌های پرداختی آنلاین مانند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، بسته مورد نظرتان را فعال کنید. ناگفته نماند که روش‌های اینترنتی، سرعت و آسانی بیش‌‌تری را برای کاربران فراهم می‌کنند. حالا جدا از این بحث، شما چه اپلیکیشنی را برای خرید شارژ، بسته یا پیگیری برخی امور مهم پیشنهاد می‌دهید؟

خرید اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها از سوپر اپلیکیشن تاپ

یکی از برنامه‌های مالی خوب و معروف در فضای اینترنت، سوپر اپلیکیشن تاپ است که احتمال می‌دهیم خیلی از شما با آن آشنایی دارید. این اپلیکیشن، متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است که سرویس‌های گسترده و جامعی را تحت ‌نظارت پلیس فتا به کاربران میلیونی خود ارائه می‌دهد.

با حذف خیلی از خدمات بانکی از کدهای USSD، اپلیکیشن‌های مالی روزگار بهتری یافتند و روزبه‌روز سهم خود را از تراکنش‌های مالی افزایش دادند. یکی از سرویس‌های کاربردی همین اپلیکیشن‌ها، به امکان خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی باز می‌گردد. سوپر اپلیکیشن تاپ در ارائه این خدمت حضور موفقی دارد.

تاپ به پشتوانه بانک پارسیان جایگاه خوبی را در بین سایر اپلیکیشن‌های بانکی به‌دست آورد چون هم سرعت بی‌نظیری را در خدمات‌رسانی خود ارائه می‌دهد و هم تجربه کاربری آسان و لذت‌بخشی را برای کاربران میلیونی خود رقم می‌زند.

حجم و هزینه خرید اینترنت ایرانسل از تاپ

کاربران ایرانسل، در 3 گروه طبقه‌بندی می‌شوند. مشترکین سیم‌کارت دائمی، اعتباری و خانگی. شما جزء کدام گروه هستید؟ معمولا بسته‌های خود را در چه حجم و با چه هزینه‌ای می‌خرید؟ به جدول زیر دقت کنید تا با محدودیت‌های خرید بسته‌های ایرانسل از تاپ آشنا شوید.

نوع سیم‌کارت

حجم بسته

مدت اعتبار بسته

هزینه بسته با احتساب مالیات

دائمی و اعتباری

500 مگابایت تا 15 گیگابایت

روزانه تا 120 روز

5450 ریال تا 675.800 ریال

خانگی

10 گیگابایت تا 600 گیگابایت

هفتگی تا سالانه

272.500 ریال تا 9.483.000 ریال

مراحل خرید اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها از سوپر اپلیکیشن تاپ

نیاز ما به خریدهای اینترنتی روزبه‌روز درحال افزایش است چون در واقع زمان ما محدودتر شده است. مسلما شما وقت ندارید زمان زیادی را در صف خودپردازها برای خرید شارژ بایستید یا وقتی که درحال چت با همکارتان هستید یا در کلاس آنلاین حضور دارید و به ناگاه بسته‌تان تمام می‌شود، شال‌وکلاه کنید و به مغازه بروید.

در چنین مواقعی به اولین چیزی که احتیاج دارید، یک همراه بانک مطمئن برای راه‌اندازی کارتان است. تاپ می‌تواند همان انتخابی باشد که سرویس‌های بانکداری الکترونیک آن، به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید. مراحلی را که برای خرید بسته با این اپلیکیشن باید طی کنید، در ادامه بیان کرده‌ایم.

  • بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن، به بخش بسته‌های اینترنت وارد شوید؛

  • در نوار بالای صفحه، شماره مورد نظرتان را بنویسید؛

  • اپراتور موردنظرتان را از بین ایرانسل، همراه اول و رایتل انتخاب کنید؛

  • بعداز انتخاب بسته، هزینه مد نظر را از طریق کارت بانکی یا کیف پول تاپ بپردازید.

آیا خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران، با تاپ امکان‌پذیر است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پدر و مادر یا یکی از نزدیکان‌تان که به‌تازگی به جمع کاربران ایرانسلی پیوسته است، از شما بخواهد که برایش بسته بخرید. به‌نظر شما آیا می‌توان این خرید را هم با همراه بانک‌هایی مانند تاپ انجام داد؟

پاسخ این سوال مثبت است. شما در نوار بالای صفحه که به وارد کردن شماره‌تلفن اختصاص دارد، می‌توانید اطلاعات تماس شخصی را که قصد خرید شارژ برای او دارید، وارد کنید تا بسته خریداری‌شده برای او فعال شود. به همین راحتی!

با وارد شدن به دنیای مجازی، اگر یکی از وظایف شما خرید شارژ و بسته برای خانواده‌تان است، نیازی به بیرون ‌رفتن برای تهیه کارت شارژ نیست. سوپر اپلیکیشن تاپ، امورات شما را همه‌جانبه راه می‌اندازد و اجازه نمی‌دهد برای رسیدن به خواسته‌تان، زیاد معطل شوید.

خرید اینترنت ساده‌ترین راه برای اتصال به دنیای فناوری

خرید اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل، شاید یک روزی در گذشته‌های نه‌چندان دور، کاری طاقت‌فرسا و حوصله‌سربر بود. در واقع از همان زمان‌هایی حرف می‌زنیم که در مواقع اضطراری، بسته‌تان تمام می‌شد و با عجله و شتاب، به‌ دنبال یافتن راهی برای خرید مجدد بودید. اما حالا این موضوع، به ساده‌ترین مسئله‌ای تبدیل شده که در کسری از زمان قابل انجام است.

اگر با تکنولوژی رابطه خوبی دارید و اهل استفاده از همراه بانک‌ها هستید، حتما نام تاپ به گوش‌تان خورده است. خدمات جامع این سوپر اپلیکیشن باعث شد که خیلی سریع بین افراد و رقبای خود شناخته شود. از آن‌‌جایی‌که تاپ، مورد تایید بانک مرکزی، شاپرک و سایر نهادهای مالی و قانونی است، می‌توانید با خیال راحت آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از سرویس‌های آن برای دستیابی به‌راحتی بیش‌‌تر در زندگی بهره ببرید.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eQXrtF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *