نحوه استفاده از ابزار نوشتن هوش مصنوعی در Gmail و Google Docs

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استفاده از ابزار نوشتن در Gmail و Google Docs همراه ما باشید

هوش مصنوعی (AI) دیگر فقط چیزی نیست که در فیلم ها می بینید. پس از راه‌اندازی Chat GPT توسط OpenAI، گوگل با راه‌اندازی ابزار هوش مصنوعی Bard و عرضه رایگان آن در 180 کشور در طول راه‌اندازی خود، وارد گروه هوش مصنوعی شد. در کنار ایده گرفتن و ایجاد نرم افزار، هوش مصنوعی می تواند به کارهای روزمره نوشتن کمک کند.

 

اگر اهل نوشتن خلاق هستید، گوگل ابزار هوش مصنوعی مولد جدیدی به نام «Help Me Write» را معرفی کرده است. این ابزار به آرامی برای کاربران Google Docs و Gmail عرضه می شود. ما نحوه استفاده از ابزار انتظار هوش مصنوعی “Help Me Write” را در Gmail و Google Docs نشان خواهیم داد.

استفاده از “به من کمک کن بنویسم” چیست؟

«Help Me Write» بخشی از Google Workspace Labs است و در Google I/O 2023 معرفی شد. می‌توانید از ابزار نوشتن هوش مصنوعی هنگامی که با مسدود شدن نویسنده مواجه می‌شوید، در حین ایجاد پست وبلاگ، دعوت رویداد، نامه، ایمیل و غیره استفاده کنید. همچنین از این برای اهداف حرفه‌ای مانند ایجاد زمینه فروش، ارائه در اسلایدهای Google، اسکریپت ویدیویی YouTube و غیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید از «Help Me Write» برای ایده‌پردازی، تصحیح و بازنویسی در Google Docs و Gmail استفاده کنید.

به من در نوشتن فضای کاری گوگل کمک کنید

نحوه فعال کردن «Help Me Write» در Gmail و Google Docs

گوگل به آرامی این ابزار را برای کاربران Google Docs و Gmail عرضه می کند. برای دریافت اعلان مربوط به آزمایش این ویژگی، باید علاقه خود را برای عضویت در Google Workspace Labs ثبت کنید. به لینک زیر بروید، تمام شرایط تایید مصرف کننده را بپذیرید و برای شروع روی ارسال در پایین کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این برنامه می‌تواند به شما عکس‌هایی از هوش مصنوعی بدهد، اما بحث‌برانگیز است
برای آزمایشگاه های فضای کاری ثبت نام کنید

نحوه استفاده از “Help Me Write” در Gmail

پس از ثبت نام در Google Workspace Labs، در اینجا نحوه استفاده از ابزار نوشتن هوش مصنوعی «Help Me Write» جیمیل آمده است.

مرحله 1: مرورگر خود را باز کرده و وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید.

مرحله 2: پس از مشاهده درخواست Google Workspace Labs، برای ادامه روی دکمه Got It کلیک کنید.

وارد لابراتوارهای فضای کاری گوگل شوید

مرحله 3: روی Compose در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا یک ایمیل جدید بنویسید.

نوشتن ایمیل در جیمیل

مرحله 4: روی نماد Help Me Write در کنار نماد Attach در پایین پنجره نوشتن خود کلیک کنید.

به من کمک کنید تا نماد AI را بنویسم gmail compose

مرحله 5: روی Help Me Write کلیک کنید تا ابزار نوشتن هوش مصنوعی فعال شود.

کمکم کن جیمیل بنویسم

مرحله 6: پس از نمایش آن در پنجره نوشتن، شروع به تایپ درخواست خود در مورد ماهیت ایمیل خود و آنچه می خواهید منتقل کنید.

عبارت prompt را در help me write gmail تایپ کنید

سعی کنید تا حد امکان دقیق باشید. هر چه داده های بیشتری را به ابزار نوشتن هوش مصنوعی وارد کنید، بهترین نتیجه تولید خواهد شد.

مرحله 7: روی Create در سمت راست کلیک کنید تا متن تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را دریافت کنید.

ایجاد کمک کن جیمیل بنویسم

مرحله 8: روی Insert کلیک کنید تا متن ایمیل خود را ادامه دهید.

درج به من کمک کن جیمیل بنویسم

اگر نتیجه تولید شده توسط هوش مصنوعی را دوست دارید، می توانید انتخاب کنید که به آن امتیاز دهید.

امتیاز دهی کمکم کن جیمیل بنویسم

در صورتی که از نتیجه راضی نیستید، می توانید روی Recreate در سمت چپ پایین پنجره Compose کلیک کنید.

بازسازی به من کمک کن جیمیل بنویسم

اگر می‌خواهید دوباره درخواست خود را تایپ کنید، روی نماد Help Me Write در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

ویرایش به من کمک کن جیمیل بنویسم

از اصلاح متن با «Help Me Write» در Gmail استفاده کنید

ابزار نوشتن هوش مصنوعی «Help Me Write» همچنین به شما این امکان را می دهد که نتیجه متن را در Gmail اصلاح کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

مرحله 1: حساب جیمیل خود را در مرورگر خود باز کنید و یک ایمیل جدید بنویسید.

نوشتن ایمیل در جیمیل

مرحله 2: روی نماد Help Me Write در کنار نماد Attach در پایین پنجره نوشتن خود کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تشخیص عمیق دروغین در زمان واقعی: چگونه آزمایشگاه های اینتل از هوش مصنوعی برای مبارزه با اطلاعات نادرست استفاده می کند
به من کمک کنید تا نماد AI را بنویسم gmail compose

مرحله 3: روی Help Me Write کلیک کنید تا ابزار نوشتن هوش مصنوعی فعال شود.

کمکم کن جیمیل بنویسم

مرحله 4: بعد از اینکه در پنجره نوشتن شما ظاهر شد، دستور خود را تایپ کرده و روی Create کلیک کنید.

ایجاد کمک کن جیمیل بنویسم

مرحله 5: پس از دریافت نتیجه، روی Refine در پایین کلیک کنید.

اصلاح به من کمک کن جیمیل بنویسم

مرحله 6: اکنون گزینه های مختلفی برای اصلاح متن خود خواهید داشت.

گزینه های متن را اصلاح کنم به من کمک می کند جیمیل بنویسم

رسمی کردن: برای ارسال ایمیل های حرفه ای که نیاز به لحن نوشتن رسمی دارند.

Elaborate: برای ارسال ایمیل هایی که یک موضوع را با جزئیات بیشتر توضیح می دهد.

Shortten: برای ارسال ایمیل هایی که لحن مستقیم دارند و صرفاً روی مهم ترین نکته تمرکز دارند.

I Am Feeling Lucky: برای ارسال ایمیلی با دقیق ترین محتوای متمرکز بر موضوع ایمیل شما.

نحوه استفاده از «Help Me Write» در Google Docs

اگر از Google Docs برای ایجاد اسناد مفصل برای استفاده شخصی و حرفه‌ای خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از ابزار «Help Me Write» برای کمک به بهبود مهارت‌های نوشتاری خود استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

مرحله 1: مرورگر خود را باز کرده و وارد Google Docs شوید.

اسناد گوگل را باز کنید

مرحله 2: یک سند جدید ایجاد کنید یا یک سند موجود را باز کنید.

مرحله 3: پس از مشاهده درخواست Google Workspace Labs، برای ادامه روی دکمه Got It کلیک کنید.

وارد لابراتوارهای فضای کاری گوگل شوید

مرحله 4: روی نماد Help Me Write که در صفحه شما ظاهر می شود کلیک کنید.

به من در نوشتن اسناد گوگل کمک کنید

مرحله 5: درخواست خود را وارد کرده و روی Create کلیک کنید.

ایجاد نوشتن تا به من در نوشتن اسناد گوگل کمک کنید

مرحله 6: اگر از نتیجه راضی هستید، بر روی Insert کلیک کنید.

درج به من کمک کنید تا Google Docs بنویسم

شما می‌توانید امتیازدهی و ایجاد مجدد نتیجه تولید شده توسط هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

ایجاد مجدد و رتبه بندی به من در نوشتن اسناد گوگل کمک کنید

درست مانند Gmail، می‌توانید متن خود را اصلاح کنید.

متن را اصلاح کنم به من در نوشتن اسناد گوگل کمک کنید

از هوش مصنوعی برای بهبود نوشتن خود استفاده کنید

می‌توانید از «Help Me Write» در Gmail و Google Docs استفاده کنید تا مهارت‌های نوشتن محتوا را بهبود ببخشید و ایمیل‌های جذابی ارسال کنید که تأثیری ماندگار بر جای بگذارند. به پست ما در مورد نحوه ایجاد قوانین و فیلترها در حساب جیمیل خود مراجعه کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از ابزار نوشتن هوش مصنوعی در Gmail و Google Docs مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aowmMo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *