در سفر به مالزی از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

منطقه تفریحی گنتینگ هایلندز

تفریحات کوالالامپور؛ گنتینگ هایلند | کایت

منطقه بسیار زیبا و سرسبز گنتینگ هایلندز سالهاست به منطقه ای اقامتی و دارای امکانات رفاهی متنوع تبدیل شده است . گنتینگ هایلندز به‌خاطر وجود هتل های لوکس و تفریحات مختلف و همچنین کازینوهای سرگرم کننده به شهرت رسیده و حتی به آن لقب لاس وگاسِ آسیا را نیز داده اند. در این منطقه که دارای آب و هوایی مطبوع است جاذبه‌های تفریحی مختلفی به چشم می خورد . دنیای برفی یا نمایشگاه باور کنی یا نه‌ ریپلی مکان های مناسب برای گذران یک روز پر هیجان در کنار خانواده خواهد بود . و در کنار اینها  صحنه‌ ستاره‌ها مکانی برای برگزاری نمایش‌ ها و کنسرت‌ های این منطقه است که حین اقامت در اینجا میتوانید از برنامه های آن مطلع و در صورت دلخواه سری به آن بزنید

بوکیت تینگی، پاهانگ

منطقه زیبا و سرسبز بوکیت تینگی در ایالت بنتانگ  در آفر تور مالزی سفر باتو قرار داردو در کنار مناطقی همچون گنتینگ هایلندز و کمرون هایلندز از جمله مکان های دیدنی در این کشور است که امکان اقامت در هتل های زیبای آن امکان پذیر است. گفتنی است این منطقه برخلاف گنتینگ هایلندز ، و بوکیت تینگی محل خوشگذرانی نیست، بلکه مکان مناسبی برای گذران تعطیلات در سکوت و آرامش است . معماری این منطقه به نوعی پیرو سبک معماری فرانسوی است و خیابان های سنگفرش‌ شده آن مکان مناسبی برای گشت و گذار خواهد بود. در این منطقه با نمایش ‌های شاد و موسیقی های خیابانی ، سرگرم خواهید بود . بویژه وجود  کافه ‌ها و رستوران های متنوع با معماری به سبک اروپایی حال و هوایی خاص به اینجا بخشیده است که تجربه آن فراموش نشدنی است . علاوه بر همه اینها میتوانید به روستای ژاپنی الهام‌گرفته از ذن سر بزنید و شاهد اجرای مراسم چای ژاپنی باشید .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای جامع سفر به مالزی نگین گردشگری آسیا

لگولند، جوهور

اگر در سفر به این کشور به دنبال مکانی ایده آل برای سرگرم نمودن بچه ها هستید به سرزمین لگو ها جوهور سربزنید . در این تم پارک که گفته می شود تنها تم پارک موجود در شرق آسیاست لگو های کوچک و بزرگی را خواهید دید که علاوه بر کودکان شما را نیز سرگرم می نمایند. در کنار آن میتوانید از سایر بخشها همچون مینی لند دیدن کنید که به نوبه خود جالب و سرگرم کننده هستند . در اینجا نسخه‌های کوچک و مینیاتوری لگوهای ساخته شده از انگکور وات و تاج‌ محل را می بینید و در کنار آن کودکان رانندگی با ماشین یا پرواز با هواپیما را به صورت شبیه سازی  شده تجربه می کنند .

پورت دیکسون، نگاری سمبیلان

منطقه زیبا و شگفت انگیز پورت دیکسون بهشتی برای گذران تعطیلات گردشگران است . این منطقه دارای سواحلی بکر و آرام است و اقامتگاههای آن به شکلی حیرت انگیز مطابق سلیقه گردشگران طراحی و ساخته شده اند. گالری هنری آپساید داون  ،موزه‌ی ارتش و فانوس دریایی کیپ راچادو از جمله مکان های دیدنی در این منطقه اند. همچنین مرکز پرورش لاک‌ پشت نیز جزو دیدنی‌هایی است که در کنار جذاب و سرگرم کننده بودن اطلاعات آموزشی مختلفی را برای حفظ و نگهداری از لاک‌پشت ‌های دریاییِ در معرض انقراض در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. در این مرکز می‌توانید نوزادان لاک‌پشت‌ها را در آکواریوم  ببینید و فرایند بیرون از تخم‌ آمدن آنها را از نزدیک تماشا کنید. قیمت تور تایلند سفر باتو را از دست ندهید.

سیپادان، صباح

این جزیره بسیار زیبا دارای طبیعتی حیرت انگیز است و سواحل طلایی رنگ و آبهای زلاال و فیروزه ای اینجا را به تکه ای از بهشت تبدیل نموده است . گردشگران بسیاری که اغلب ثروتمندان دنیا هستند اینجا را برای گذران تعطیلات انتخاب می کنند و هتلهای مجلل در این منطقه خدمات منحر بفردی در اختیارشان قرار میدهند. حین شنا در این منطقه با دسته‌ ای از ماهیهای رنگی روبرو می شوید که آزادنه .ر حرکتند  . وجود حیات غنی آبزیان آبهای این منطقه را به محلی برای غواصی تبدیل نموده اند. جزیره‌ی سیپادان در دریایی سلب واقع شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای جامع سفر به مالزی نگین گردشگری آسیا

کوهستان کینبالو ، صباح

جای جای کشور مالزی زیبا و شگفت انگیز است از سواحل شنی گرفته تا جزایر کوچک و بزرگ و کوهستان های حیرت انگیز که ارزش فتح کردن دارد . منطقه کوهستانی کینبالو و مناطق اطراف آن یکی از مکان‌ های دیدنی در مالزی است . که به لحاظ طبیعتی خیره کننده و تنوع زیستی بالا دارای شهرت جهانی است . در این کوهستان بیش از ششصد گونه‌ گیاهی و جانوری منحصر بفرد به چشم می خورد . قله این کوهستان بیش از چهار هزار متر ارتفاع دارد ، و بلندترین قله در مجمع ‌الجزایر مالایی به شمار می آید. البته فتح این قله کار ساده‌ای نیست ، اما با داشتن کمی تجربه و همراه داشتن تجهیزات لازم و راهنما میتوان به بالای آن رسید.  با فتح قله و رسیدن به بالای آن شاهد مناظری شگفت انگیز از طبیعت اطراف خواهید بود.

پارک ملی نیاه، ساراواک

پارک ملی نیاه از جمله مکان های دیدنی و البته بکری است که با قدم گذاردن در ان به جز سرسبزی چیزی نخواهید دید. در این پارک ملی مجموعه‌ ای از غارها را خواهید دید که به نام غارهای نیاه شناخته می‌ گردند. و گفته میشود قدمت آنها به شانزده میلیون سال پیش باز می‌گردد .

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eCHPqu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *