بهترین کرم پودر دنیا

زمان مطالعه: 7 دقیقه

 

کرم پودرها یکی از مهمترین محصولات، در روتینِ میکاپ هستن و میشه گفت پایه و اساس یک میکاپ رو تشکیل میدن درواقع کرم روی ظاهر نهایی میکاپتون تاثیر خیلی زیادی داره و اگر خوب روی پوستتون قرار نگیره مراحلِ بعدی و محصولاتی که استفاده میکنید ظاهر زیبای خودشون رو از دست میدن.

برای انتخاب کرم پودر باید به دو نکته خیلی دقت کرد:

  1. نوع پوستتون، کرم پودر و هر محصول دیگه ای رو باید طبق نوع پوستتون انتخاب کنید.
  2. میزانِ کاوری که نیاز دارین، خیلی خیلی به این مورد توجه کنید و کرمتون روبا توجه به پوشانندگی که میخواین خریداری کنید.

امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو به شما معرفی کنیم با خوندنِ ویژگی و مزایای هر کدوم میتونید بهترینِ خودتون رو پیدا و خریداری کنید.

کرم پودر مک

برای اولین معرفی میریم سراغِ کرم پودر مک، کرمی مناسب برای انواع پوست که دارای ویژگی هایی فوق العاده هست.

ویژگی های کرم پودر مک:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

مک با خاصیتِ آبرسانی که داره از پوسته پوسته و خشک شدن پوست موقع میکاپ جلوگیری میکنه که ویژگی عالی برای افرادی هست که پوستی خشک و دهیدراته دارن ، از طرفی به خاطرِ داشتن کنترل چربی پوست از براق و درخشان شدنِ پوست که ناشی از ترشح بیش از حد چربی هست به شدت جلوگیری میکنه و میکاپ و پوستتون رو مات نگه میداره.

از مهم ترین ویژگی های این کرم پودر اینه که منافذ و ظاهر خطوط ریز روی پوست رو خیلی خوب کاهش میده و به هیچ عنوان باعث نمیشه در طول روز دیده بشن که این برای افرادی که در طول روز زمانی برای تمدید و چک میکاپشون ندارن و کرمی میخوان که تا آخرین لحظه زیبا و یکدست بمونه گزینه ی عالی هستش.

کرم پودر مک فاقد روغن و چربی هست و در طول روز اکسید (تیره) نمیشه و رنگ واقعی خودش رو حفظ میکنه.جالبه بدون میتونید با توجه به میزانی که از اون استفاده میکنید به شما کاورمیده و میتونید اون رو لایه لایه بزنید، به این شکل که لایه ی اول مقدار کمی از کرم رو اپلای و فید میکنید اجازه میدین کرم پودر روی پوستتون خشک بشه وقتی خشک شد تازه رنگ و کاور اصلی خودش رو نشون میده، اگر نیاز به کاور بیشتری داشتین میتونید به اون اضافه کنید.

کرم پودر استی لادر

محصول بعدی کرم پودر استی لادر ، کرمی مناسب برای پوست های چرب و مختلط که میتونه به بهترین شکل ممکن اون رو کاور کنه، بدون این که باعث سنگین و یا چرب شدنش بشه.

ویژگی های اصلی کرم پودر استی لادر :

  1. 24 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. کاملا مات و مخملی
  3. کاور بالا بدون ماسکه کردن پوست صورت
  4. ضد آب
  5. دارای تست از متخصص پوست
  6. فاقد هر نوع مواد مضر مثل پارابن، الکل و روغن
  7. مناسب برای پوست نرمال، مختلط و چرب
  8. تکسچری فلوئیدی و به شدت سبک روی پوست

“اعتماد به نفس رو تنت کن” این شعاری هست که برند استی لادر روی این محصول گذاشته. درواقع وقتی این کرم پودر رو استفاده میکنید میتونید تمام معایب پوستی مثل لک، خطوط، منافذ، جوش و… رو به راحتی با اون کاور کنید بدونِ این که ظاهر طبیعی پوستتون رو از بین ببرید ، به همین خاطر خیلی از افراد معتقدن که استی لادر درست مثل پوست دوم برای اون ها عمل میکنه.

این کرم پودر برای افرادی که پوست چربی دارن و نگران درخشان و چرب شدنِ میکاپشون در طول روز هستن عالیه، چرا که به دلیلِ داشتن فرمولاسیونی جدید برای کنترل چربی پوست به هیچ عنوان اجازه نمیده که پوست و میکاپ در طول روز براق دیده بشن.

اکسید نمیشه و در طول تایمی که روی پوستتون قرار داره به همون شکل و رنگ اولیه خودش باقی میمونه که برای زمان هایی که نیاز دارین میکاپتون بدونِ تکون و تغییری باقی بمونه بی نظیر هستش.

کرم پودر استی لادر محصولی حرفه ایه اما استفاده از اون اون قدری راحت هست که حتی مبتدی ترین افراد هم میتونن بهترین نتیجه رو از اون بگیرن ، تکسچر فلوئیدی اون باعث میشه خیلی راحت روی پوست فید بشه و اصلی سنگین و یا کیکی دیده نمیشه، میتونید اون رو به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر نارس

اگر جزو افرادی هستین که کرم پودر روی پوستتون کیکی و پوسته پوسته میشه و یا نوعِ پوستتون خشک، نرمال و کدر هست این محصول برای شما ساخته شده.

ویژگی های اصلی کرم پودر نارس:

  1. 16 ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. دارای ترکیباتی گیاهی و مفید برای پوست
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ظاهری طبیعی و درخشان
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ضد انتقال

کرم پودر نارس دارای ترکیبی از عصاره ی سیب، تمشک و هندوانه هست که همین ترکیب به مرور زمان باعث میشه بافت پوست شما خیلی خوب بهبود پیدا کنه و ظاهری درخشان و سالم به خودش بگیره. این محصول برای افرادی که پوست کدر و یا خشکی دارن بی نظیره، چرا که در کنار این که میتونن پوشانندگی عالی از اون داشته باشن و پوستشون رو یکدست کنن، بعد از استفاده از نارس یه ظاهر شاداب، با طراوت ، درخشان و سالم که باعثِ جوون شدن پوست صورتشون میشه رو دریافت میکنن.

کرم پودر نارس ضد تعریق و رطوبته پس با خیال راحت توی هر فصل و هر شرایط آب و هوایی اون رو استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که اتفاقی برای میکاپ شما نمیافته از طرفی به دلیلِ داشتنِ خاصیت ضد انتقالی در این محصول میتونید بعد از تمام شدنِ میکاپتون لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید و مطمئن باشین رد کرم روی لباس و یا ماسکتون نمیمونه و کرم پودر پخش نمیشه.

کرم پودر هدی بیوتی

بر خلاف نارس ، کرم پودر هدی بیوتی برای افرادی که پوست چرب و مختلطی دارن طراحی و تولید شده.

ویژگی های اصلی کرم پودر هدی بیوتی :

  1. 24 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد آب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. گیاهی و فاقد مواد مضر
  5. کاور بسیار بالا
  6. ظاهر نهایی کاملا مات و مخملی
  7. تکسچر و بافت مایع

ما این کرم پودر رو به افرادی که به دنبال محصولی با کاور به شدت بالا هستن که جوش، لک، جای جوش، بافت ناهموار، اسکار پوستی و… رو خیلی خوب پوشش بده بدونِ این که پوست رو سنگین و یا چرب کنه، پیشنهاد میدیم.

هدی بیوتی یکی از فول کاورترین کرم پودرهای دنیاست که با یک الی دو پمپ اون میتونید بیشترین میزانِ پوشانندگی رو داشته باشین، به همین خاطر موقعِ استفاده به هیچ عنوان مقدار خیلی زیادی از محصول رو در مرحله ی اول روی پوستتون اپلای نکنید، این کار باعث میشه فید کرم پودر روی پوستتون سخت بشه و در نهایت ظاهر پوست و میکاپتون کیکی و ماسیده دیده بشه. پس، بهترین کار اینه که مقدار کمی از محصول رو اپلای و با یک اسفنج مرطوب و با کیفیت فید کنید، اجازه بدین خشک بشه و بعد اگر نیاز به پوشانندگی بیشتری داشتین باز هم کم کم به اون اضافه کنید.

هدی بیوتی ضد تعریق و رطوبته اگرتوی هوای شرجی زندگی میکنید و یا میخواین توی هوای گرمِ تابستون میکاپ کنید و نگران این هستین که کرمتون براق ، اکسید و چرب نشه پیشنهاد میدم این محصول رو استفاده کنید و ببینید چجوری تا آخرین لحظه همونطوری مات و یکدست روی پوستتون میمونه و تکون نمیخوره..

کرم پودر لورال

اگر دنبال محصولی سبک برای استفده روزانه هستین، کرم پودر لورال اینجاست که بهترین کیفیت رو به شما ارائه بده.

ویژگی های اصلی کرم پودر لورال:

  1. موجود در دو مدل 24 و 32ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. دارای ترکیباتی مفید مثل SPF
  4. رقیق و فلوئیدی
  5. کاور مدیوم تا فول
  6. مناسب انواع پوست

کرم پودر لورال محصولی به شدت سبکه که به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و به همین دلیل به هیچ عنوان بعد از استفاده ی اون شما دچار جوش و یا لکِ ناشی از انسداد منافذ نمیشین به هیمن خاطر میتونه یک گزینه ی عالی برای استفاده ی روزانه ( ویا حتی حرفه ای ) باشه.

این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه، به هیچ عنوان اکسید نمیشه و خیلی زیبا و موندگار روی پوستتون قرار میگیره و به اصطلاح خوابِ خیلی زیبایی روی پوست داره.

کرم پودر لورال توسط متخصص پوست تست شده و آسیبی برای پوست نداره و در ترکیبات اون آنتی کسیدان هست که همین باعث میشه که بتونه از پوست در برابر آلودگی های محیطی خیلی خوب محافظت کنه.

با هم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندها ست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

www.mysephora.ir

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SDpLnP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *