بازاریابی محتوایی با کیوردچی
در بازاریابی و کسبوکارتان یک سلاح گرم داشته باشید.
حتماً تا حالا از خودتان پرسیدهاید که گوگل راجع به ما چه میداند؟ احتمالاً تبلیغ آگهی استخدام گوگل را نیز دیدهاید که در آن نوشته “نیازی به ارسال رزومه نیست، ما شما را خوب میشناسیم.”
اما آیا میدانید اینهمه اطلاعات ارزشهای بیشتری برای کسبوکارها دارد؟
کافی است بدانید مردم در ایران راجع به کلمه میکروفن در گوگل بیشتر چه چیزهایی را جستجو میکنند.
این اطلاعات به شما کمک میکند که پیشبینی کنید بازارچه مدل میکروفونی را میخواهد یا چه امکاناتی از یک میکروفن برای بازار مهم است. آیا میکروفن ارزان بیشتر سرچ میشود یا گران؟
و همین اطلاعات سلاحی قوی است در بازار که شما دارید و رقبای شما ندارند.
سلاح گرمی با مجوز آتش به اختیار
حال اگر میخواهید قدرت و دقت این ابزار را مشاهده و تست کنید، کافیست به ابزار کیوردچی مراجعه کنید و کیورد ریسرچ را برای محصول، خدمات و یا کسبوکارتان انجام دهید.
تصور کنید شما تعمیرکار خودرو هستید و از درآمد فعلی خود ناراضی هستید، کافی است کلمههای کلیدی مربوط به تعمیر موتور خودرو را پیدا کنید و به مخاطبینتان مشاوره بدهید که چگونه مشکل را حل کنند و یا اینکه حضوری به شما مراجعه کنند. به همین راحتی مشتریانتان بیشتر خواهد شد.!
با کیوردچی آنقدر ها هم سخت نیست
این بار تصور کنید فروشگاه لوازم جانبی موبایل دارید و قصد آنلاین کردن کسبوکار خود را دارید اما حوزه کاری شما هم شلوغ است و هم پر رقابت. وارد یک مسابقه نابرابر شدن مساوی است با شکست. کیوردچی به شما نیاز بازار را خواهد گفت و کافیست به آن پاسخ دهید. این بار وزن نابرابری به سمت شماست.
آسانتر از آب خوردن
کیوردچی رایگان، بدون نیاز به ثبت نام و خیلی سریع طراحی شده است. کافی است کیوردچی را در گوگل سرچ کنید. با یک صفحه مینیمال مواجه میشوید که کارکردن با آن بسیار ساده و لذتبخش است!
برای مثال سرچ میکنیم ساعت هوشمند و بخش هیجانانگیز ماجرا شروع میشود. حالا شما با انبوهی از پیشنهادهای جذاب روبرو میشوید که شامل پیشوند و پسوندها متداولی هست که روزانه در گوگل سرچ میشود.
رایگان بدانید مردم در حوزه کسبوکار یا محصولتان چطور جستجو می کنند
اگر در حوزه وب فعال باشید و یا ماکتر باشید قطعاً از ابزارهای مشابه استفاده کردید و میدانید که یا باید از ابزارهای معروف استفاده کنید که برای زبان فارسی بهینه نشدهاند و یا باید از ابزارهای پولی ایرانی استفاده کنید که گرانقیمت هستند و ممکن است دقت کافی هم نداشته باشند. اما کیوردچی کار را برای شما آسان کرده و شما با بالاترین دقت و هزینه کاملاً رایگان! میتوانید هر لحظه و هرجا از آن استفاده کنید.
چطور اطلاعات را به دستتان میرسانیم
کیوردچی با استخراج اطلاعات از گوگل و شبکههای اجتماعی، کلمههایی که بیشترین سرچ در حوزه عبارتی که وارد کردید مطابقت دارد را جمعآوری کرده و به شما نمایش میدهد.
خروجی اطلاعات کیوردچی در قالب اکسب
در آپدیت سوم ، شما قادرید بعد از مشاهده و رضایت از کیورد های نمایشدادهشده، با فشردن دکمهای خروجی اکسل کیوردهای خود را داشته باشید و این فایل اکسل نیز بهصورت دستهبندیشده است.
ماشین ایده ای به نام کیوردچی
شاید شما هنوز کسبوکار اینترنتی ندارید و دارید با خود فکر میکنید که این ابزار به چه درد میخورد. ما این قول را به شما میدهیم که بعد از کمی جستجو جو و کارکردن در این ابزار قطعاً شما هم ایدههای زیادی به ذهنتان خطور میکند و میتوانید از آن به درآمد برسید.
اما بهصورت کلی کیوردچی یکی از مهمترین ابزارهای فعالان حوزه سایت و سئو و مارکترها است و نیازی به توضیح بیشتر نوع استفاده از ابزار به این دسته نیست.
ایده تولید محتوای اینستاگرام با نگاه به نیاز مخاطب
هنوز نمیدانید چگونه با استفاده از این ابزار از رقبای خود پیشی بگیرید؟ فرض کنید آقای علی در اینستاگرام پیج فروش لباس دارد ولی بازخورد خوبی ندارد و ناامید است. توسط یکی از دوستانش با کیوردچی آشنا میشود و میتواند ترندهای روز، کیورد گپها و سؤالاتی که مردم در سطح اینترنت میپرسند را جمعآوری کرده و برای تولید محتوای پیجش استفاده کند .
مردم محصولات من را اینترنتی میخرند؟
برای مثال شما می خواهید در زمینه پت شاپ به صورت آنلاین فعالیت کنید، اگر ابتدا در کیوردچی پتشاپ آنلاین یا غذای سگ را سرچ کنید متوجه می شوید آیا مردم در اینترنت دنبال غذاب سگ یا پت شاپ آنلاین هستند یا نه و آیا شرایط ورود به این کسبوکار فراهم است؟
نتیجه گیری
اگر از کیوردچی استفاده نکرده اید، فارغ از اینکه کسبوکار دارید یا ندارید (آنلاین یا سنتی) به شما توصیه می کنیم در گوگل کلمه “کیوردچی” را جستجو کرده و در کمتر از چند ثانیه ذهن مخاطبینتان را بخوانید.
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BuU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها