جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کوش آداسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

کوش آداسی نیز با نام جزیره پرنده نیز شناخته می شود جالب است بدانید این جزیره بسیار زیبا فاصله کمی از شهرستانی که در بخش های مرکزی منطقه آیدین قرار دارد واقع شده است. جزیره پرندگان در ناحیه کناری و ساحل دریای اژه ثرار گرفته است. اما باید بدانید که این جزیره بسیار زیبا و دوستداشتنی از ناحیه شمال با منطقه بسیار زیبای سلجوق و همینطور پاموجاک هم مرز می باشد و از ناحیه جنوب نیز با شبه جزیره بسیار زیبای دیلک هم مرز می باشد. این جزیره بسیار زیبا در مرکز محلی مناسب و دارای اهمیت توریستی که شامل بخش های دیگری مانند ازمیر و منطقه افس و مادر مریم یا مریم آنا و ملیت و دیدیم و پاموک قلعه یا قلعه پنبه ای و جزیره بسیار زیبا و خوش آب وهوای مارماریس و همینطور شهر ساحلی زیبا و دلنشینی به نام بدروم قرار گرفته است.

در تور كوش آداسی قیمت مناسب دو قسمت متفاوت و مجزا که اسکله می باشد و به طور خاص برای کشتی های کوروز و گردشگری ساخته شده است و یک بخش دیگر که هاربر یا اسکله مخصوص کشتی های تفریحی میباشد با ظرفیت بسیار بالا مخصوص بسیار از گردشگران وساکنان این جزیره ساخته شده است. از بندر کوش آداسی در ماه های گرم سال مانند فصل های  بهار و تابستان تور های گردشگری منظم با قایق هایی بسیار تندرو به جزیره یونانی که در همان نزدیکی قرار دارد ساموس اجرا می شود. این گشت و گذار های بسیار دلچسب در ماه های زمستان به صورت رفت و برگشت انجام می شود. در بندرگاه این جزیره و در ساعت های مشخصی از شبانه روز گشت های تفریحی با وسایل نقلیه آبی موتوری و برای جا به جایی مسافر صورت میگیرد که در نوع خود بسیار جذاب است. جالب است بدانید که این قایق های تفریحی بسیار زیباو در عین حال مدرن و پیشرفته که گشت های مخصوص تفریحات  آبی را برگزار میکنند سبب شده است تا بیش از پیش به زیبایی ها و جاذبه های این بندر زیبا و جزیره بسیار شگفت انگیز افزوده شود.

جزیره پرندگان را می توان يكي از شهرهاي توريست پذیر كشور بسیار زیبای تركيه دانشت که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جذی می کند و زمان های خاصی از سال مي شود و جالب است بدانید که به میزان بسیار زیادی  از درآمد جزیره زیبای کوش آداسی در طی سال از راه پذیرش گردشگر و توریست می باشد و به همین خاطر است که این جزیره بسیار زیبا با توسعه زیر ساخت های خود در رابطه با گردشگری توانسته است نظر بسیاری از کسانیس که به این منطقه سفر میکنند را به خود جلب کند. تور مارماریس ارزان را در سفر باتو بخرید.

شما می توانید در اين شهر رویایی یک بندر بسیار مجهز که مخصوص براي كشتي هاي كروز تدارک دیده شده است جالب است بدانید که این جایگاه و بنادر مکانی است که از کشور همسایه مانند یونان بسیاری از گردشگران وتوریست های خارجی قایق هایشان در آن پهلو میگیرد و محلی است که شما می توانید کشتی ها و قایق های بسیار زیادی را در آن ببینید و این بندر مکانی است که در آن منطقه هایی براي قایق های بسیار کوچک و همینطور كشتي هاي شخصی های نسبتا كوچك است. این جزیره بسیار زیبا که به جزیره پرندگان نیز شهرت دارد به سواحل بسیار زیبای شنی و نرم و همینطور سواحلی که دارای صخره هایی تراش خورده با امواج دریا می باشد. همه این موارد سبب شده است تا کوش آداسی به جاذبه ای بسیار دیدنی و در عین حال دلپذیر تبدیل شود معروف است.

همچنین تور بدروم آفر را آنلاین رزرو کنید.

این جزیره دارای یکی از بهترین و در عین حال زیباترین و مناسب ترین ساحل ها را برای انجام انواع ورزش‌ های آبی دارا می باشد که این ورزشها و تفریحات سالم عبارنتد از شنا و غواصی در اعماق دریای مدیترانه که خالی از لطف نیست و همچنین اسکی روی آب در کنار جت اسکی سواری یکی ازبهترین و جذابترین تفریحاتمی باشد. از خصایص این جزیره بسیار زیبا و دیدنی یعنی کوش آداسی می توان به این اشاره کرد که شما اگر در ایام خاصی از سال به آنجا سفر کنی با اب و هوایی بسیار عالی مواجه خواهید شد. این جزیره دارای هوایی کاملا مدیترانه ای می باشد که در فصل تابستان دارایی هوایی نسبتا گرم و مطبوع می باشد و در فصول سرد سال مانند فصل زمستان که شهر های دیگر استانبیول هواییبسیار سرد را تجربه میکنند این جزیره دارای هوایی ملایم تر بوده و از سرمای شهرهای دیگر کمی کاسته شده است. گردشگران تقریبا در تمامی مدت زمان سال به این جزیره دیدنی عظیمت می کنند و از ساحل های بدون رقیب و زیبای آن لذت یرده و سایر جاذبه های آننیز دیدن می کنند. اما باید بدانید که مناسب ترین و بهترین زمان برای سفر به این جزیره بسیار زیبا اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sQn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *