این ممکن است تصویری از Galaxy Watch 6 در طبیعت باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمتر از یک ماه تا معرفی گلکسی واچ 6 باقی نمانده و همه مشتاقانه منتظر آن هستیم. در حالی که منتظریم ببینیم این دستگاه چگونه به نظر می رسد، به نظر می رسد درست زیر بینی ما (و روی مچ دست دیگران) قرار داشته است. در اینجا تصویری از آنچه می تواند Galaxy Watch 6 باشد را مشاهده می کنید.

انتظار داریم سامسونگ جدیدترین ساعت هوشمند خود را همراه با جدیدترین گوشی های تاشو خود معرفی کند. شایعه شده است که رویداد بعدی Unpacked در اواخر جولای برگزار می شود. تا آن زمان، هیچ تصویری از Galaxy Watch 6 نداریم.

ممکن است تصویری از Galaxy Watch 6 در طبیعت داشته باشیم

با توجه به ماهیت این تصویر، شما می خواهید این خبر را با کمی نمک دریافت کنید. به گزارش یونهاپ نیوز، سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام هاتسپر با چیزی شبیه به گلکسی واچ 6 دیده شد. این تصویر فوتبالیست را در فرودگاه نشان می دهد که ساعت هوشمندی را روی مچ دست خود بسته است.

منابع معتقدند که این می تواند ساعت آینده سامسونگ گلکسی 6 باشد. با نگاهی به تصویر، به نظر می رسد که سون هیونگ مین رنگ مشکی ساعت را پوشیده است. می بینیم که می تواند حاشیه های نازک تری نسبت به آنچه در گلکسی واچ 5 دیدیم داشته باشد.

ساعت ۶ کهکشانی سون هیونگ مین

در حالی که این شرکت به طور رسمی تایید نکرده است که این تصویر مربوط به ساعت هوشمند آینده‌اش است، ما قبلاً شاهد این کار بودیم. قبل از عرضه گلکسی واچ 4، این شرکت یکی از والیبالیست ها را به کیم یون کیونگ داد. بنابراین، این به خوبی می تواند یک شیرین کاری بازاریابی باشد که توسط سامسونگ برای افزایش آگاهی در مورد این ساعت هوشمند قبل از عرضه رسمی انجام شده است.

برای رویداد Unpacked بعدی آماده شوید

سامسونگ معمولاً هر سال دو رویداد بزرگ بدون بسته بندی برگزار می کند. اولین رویداد برای گوشی های اصلی گلکسی اس رزرو شده است. دومی شاهد عرضه جدیدترین تلفن های تاشو (که قبلاً جدیدترین دستگاه های Note بودند) است. امسال، این رویداد Unpacked، از قضا، خواهد بود بسته بندی شده با دستگاه ها

ما می دانیم که سامسونگ در طول این رویداد نسل پنجم دستگاه های Galaxy Fold/Flip را معرفی خواهد کرد. در کنار آن، دستگاه های گلکسی واچ 6 را نیز خواهیم دید. آخرین، اما نه کم اهمیت، ما همچنین انتظار داریم که دستگاه های Galaxy Tab S9 آینده را ببینیم. چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد، بنابراین مراقب تقویم خود باشید. سامسونگ قرار است این رویداد را در 26 جولای برگزار کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ylpQHs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *