4 بهترین راه حل برای همگام نشدن کتاب های Kindle بین دستگاه ها

زمان مطالعه: 13 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 4 بهترین راه حل برای همگام نشدن کتاب های بین دستگاه ها همراه ما باشید

هنگامی که کتاب های الکترونیکی را در دستگاه Kindle خود دانلود می کنید، به طور خودکار با دستگاه هایی که برنامه Kindle نصب شده است، همگام می شوند. بنابراین می توانید به خواندن همان کتاب در iPad، رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ادامه دهید. اگر دستگاه Kindle شما به Wi-Fi متصل نیست، می‌توانید در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به خواندن ادامه دهید.

 

 

اما اگر کتاب‌های Kindle شما از همگام‌سازی با دستگاه‌هایتان دست بردارند، بسیار بد خواهد بود. اگر در حال حاضر با این مشکل روبرو هستید، در اینجا چند راه حل کارآمد وجود دارد که به شما کمک می کند کتاب های Kindle را بین دستگاه های خود همگام سازی نکنید.

1. تنظیمات WhisperSync را بررسی کنید

WhisperSync قابلیتی است که کتاب‌های الکترونیکی شما را بر اساس میزان مطالعه‌تان در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌کند. بنابراین، اگر کتاب‌های الکترونیکی شما همگام‌سازی نمی‌شوند، باید با بررسی اینکه آیا دستگاه‌های شما برای WhisperSync فعال هستند یا خیر، شروع کنید. در اینجا نحوه

روی موبایل

مرحله 1: برنامه آمازون را در iPhone یا تلفن Android خود باز کنید.

برنامه آمازون را باز کنید

مرحله 2: وارد حساب خود شوید و روی نماد نمایه در پایین نوار منو ضربه بزنید.

آیکون پروفایل اپلیکیشن آمازون

مرحله 3: حساب خود را انتخاب کنید.

برنامه آمازون حساب شما

مرحله 4: روی محتوا و دستگاه‌ها ضربه بزنید.

روی Content and Devices ضربه بزنید

مرحله 5: روی برگه تنظیمات در بالا ضربه بزنید.

تنظیمات دستگاه تنظیمات حساب ترجیحی برنامه آمازون

مرحله 6: برای گسترش همگام‌سازی دستگاه (تنظیمات Whispersync) روی نماد پیکان ضربه بزنید.

برنامه آمازون تنظیمات whispersync

مرحله 7: بررسی کنید که آیا این ویژگی روشن است. اگر نه، روی گزینه ضربه بزنید و آن را روشن کنید.

تنظیمات whispersync را برای برنامه Kindle amazon فعال کنید

روی دسکتاپ

مرحله 1: وب سایت آمازون را در یک مرورگر وب در رایانه خود باز کنید.

مرحله 2: به حساب آمازون خود وارد شوید.

مرحله 3: روی حساب‌ها و amp; لیست در گوشه سمت راست بالا.

روی حساب ها و لیست ها کلیک کنید

مرحله 4: «مدیریت محتوا و دستگاه‌های خود» را از منوی زمینه انتخاب کنید.

محتوا و دستگاه های حساب آمازون خود را مدیریت کنید

مرحله 5: بر روی برگه تنظیمات در بالا کلیک کنید.

ترجیحات دستگاه های مدیریت حساب آمازون

مرحله 6: به پایین پیمایش کنید و روی Device Synchronization (تنظیمات Whispersync) کلیک کنید.

همگام سازی دستگاه تنظیمات whispersync حساب آمازون

مرحله 7: بررسی کنید که آیا این ویژگی روشن است.

همگام سازی دستگاه را برای کیندل فعال کنید

2. دوباره به حساب Kindle خود وارد شوید

پس از فعال کردن WhisperSync، می‌توانید دوباره به حساب آمازون خود در دستگاه‌های خود وارد شوید. برای همگام سازی مجدد تمام داده های خود باید مدتی صبر کنید.

در دستگاه کیندل

برای خروج از حساب آمازون خود باید از ثبت نام دستگاه Kindle خود خارج شوید.

مرحله 1: در صفحه اصلی Kindle خود، روی نماد فلش رو به پایین ضربه بزنید.

پیکان پایین صفحه اصلی روشن کردن

مرحله 2: روی همه تنظیمات ضربه بزنید.

همه تنظیمات روشن می شوند

مرحله 3: حساب خود را انتخاب کنید.

تنظیمات حساب شما روشن می شود

مرحله 4: روی Deregister Device ضربه بزنید.

لغو ثبت دستگاه کیندل

مرحله 5: برای تایید دوباره روی Deregister ضربه بزنید.

کیندل خود را از اکانت آمازون خارج کنید

مرحله 6: دوباره Kindle خود را ثبت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

در اپلیکیشن کیندل

مرحله 1: برنامه Kindle را در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود باز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد و مدیریت مجموعه ها در Amazon Kindle
برنامه کیندل را در موبایل باز کنید

مرحله 2: روی More در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

تنظیمات برنامه کیندل

مرحله 3: به پایین بروید و خروج از سیستم را انتخاب کنید.

از برنامه کیندل حساب آمازون خارج شوید

مرحله 4: دوباره به حساب خود وارد شوید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

همچنین می توانید پست ما را بخوانید تا نحوه تغییر اکانت آمازون در کیندل را بیاموزید.

3. دستگاه Kindle را بازنشانی کنید

هنگامی که کتاب های الکترونیکی را در دستگاه Kindle خود دانلود می کنید، به طور خودکار با دستگاه هایی که برنامه Kindle را نصب کرده اند، همگام می شوند. بنابراین می توانید به خواندن همان کتاب در iPad، رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ادامه دهید. اگر دستگاه Kindle شما به Wi-Fi متصل نیست، می‌توانید در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به خواندن ادامه دهید.

N_Best_Fixes_for_Kindle_Books_Not_Syncing_Between_Devices

اما اگر کتاب‌های Kindle شما از همگام‌سازی با دستگاه‌هایتان دست بردارند، مطمئناً مشکل خواهد بود. اگر این دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر با آن روبرو هستید، در اینجا چند راه حل کارآمد وجود دارد که به شما کمک می کند کتاب های Kindle را بین دستگاه های خود همگام سازی نکنید.

1. تنظیمات WhisperSync را بررسی کنید

WhisperSync قابلیتی است که در واقع کار همگام سازی کتاب های الکترونیکی شما را در بین دستگاه ها بر اساس میزان مطالعه آنها انجام می دهد. بنابراین اگر کتاب‌های الکترونیکی شما همگام‌سازی نمی‌شوند، باید با بررسی اینکه آیا دستگاه‌هایتان برای WhisperSync فعال هستند یا خیر، شروع کنید. در اینجا نحوه

روی موبایل

مرحله 1: برنامه آمازون را در iPhone یا تلفن Android خود باز کنید.

برنامه آمازون را باز کنید

مرحله 2: وارد حساب خود شوید و روی نماد نمایه در پایین نوار منو ضربه بزنید.

آیکون پروفایل اپلیکیشن آمازون

مرحله 3: حساب خود را انتخاب کنید.

برنامه آمازون حساب شما

مرحله 4: روی محتوا و دستگاه‌ها ضربه بزنید.

روی Content and Devices ضربه بزنید

مرحله 5: روی برگه تنظیمات در بالا ضربه بزنید.

تنظیمات دستگاه تنظیمات حساب ترجیحی برنامه آمازون

مرحله 6: برای گسترش همگام‌سازی دستگاه (تنظیمات Whispersync) روی نماد پیکان ضربه بزنید.

برنامه آمازون تنظیمات whispersync

مرحله 7: بررسی کنید که آیا این ویژگی روشن است. اگر نه، روی گزینه ضربه بزنید و آن را روشن کنید.

تنظیمات whispersync را برای برنامه Kindle amazon فعال کنید

روی دسکتاپ

مرحله 1: وب سایت آمازون را در یک مرورگر وب در رایانه خود باز کنید.

مرحله 2: به حساب آمازون خود وارد شوید.

مرحله 3: روی حساب‌ها و amp; لیست در گوشه سمت راست بالا.

روی حساب ها و لیست ها کلیک کنید

مرحله 4: «مدیریت محتوا و دستگاه‌های خود» را از منوی زمینه انتخاب کنید.

محتوا و دستگاه های حساب آمازون خود را مدیریت کنید

مرحله 5: بر روی برگه تنظیمات در بالا کلیک کنید.

ترجیحات دستگاه های مدیریت حساب آمازون

مرحله 6: به پایین پیمایش کنید و روی Device Synchronization (تنظیمات Whispersync) کلیک کنید.

همگام سازی دستگاه تنظیمات whispersync حساب آمازون

مرحله 7: بررسی کنید که آیا این ویژگی روشن است.

همگام سازی دستگاه را برای کیندل فعال کنید

2. دوباره به حساب Kindle خود وارد شوید

هنگامی که از فعال بودن WhisperSync مطمئن شدید، می توانید یک بار دیگر به حساب آمازون خود در دستگاه های خود وارد شوید. برای همگام سازی مجدد تمام داده های خود باید مدتی صبر کنید.

در دستگاه کیندل

برای خروج از حساب آمازون خود باید از ثبت نام دستگاه Kindle خود خارج شوید.

مرحله 1: در صفحه اصلی Kindle خود، روی نماد فلش رو به پایین ضربه بزنید.

پیکان پایین صفحه اصلی روشن کردن

مرحله 2: روی همه تنظیمات ضربه بزنید.

همه تنظیمات روشن می شوند

مرحله 3: حساب خود را انتخاب کنید.

تنظیمات حساب شما روشن می شود

مرحله 4: روی Deregister Device ضربه بزنید.

لغو ثبت دستگاه کیندل

مرحله 5: برای تایید دوباره روی Deregister ضربه بزنید.

کیندل خود را از اکانت آمازون خارج کنید

مرحله 6: دوباره Kindle خود را ثبت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

در اپلیکیشن کیندل

مرحله 1: برنامه Kindle را در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود باز کنید.

برنامه کیندل را در موبایل باز کنید

مرحله 2: روی More در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

تنظیمات برنامه کیندل

مرحله 3: به پایین بروید و خروج از سیستم را انتخاب کنید.

از برنامه کیندل حساب آمازون خارج شوید

مرحله 4: دوباره به حساب خود وارد شوید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد و مدیریت مجموعه ها در Amazon Kindle

همچنین می توانید پست ما را بخوانید تا نحوه تغییر اکانت آمازون در کیندل را بیاموزید.

3. دستگاه Kindle را بازنشانی کنید

اگر همچنان با همین مشکل روبرو هستید، می توانید دستگاه Kindle خود را مجدداً تنظیم کنید. با این کار تمام تنظیمات برگزیده حذف شده و آنها به حالت پیش فرض باز می گردند. می‌توانید همه کتاب‌های خود را دوباره از فضای ابری دانلود کنید.

ما از Kindle Paperwhite برای نشان دادن مراحل به شما استفاده می کنیم.

مرحله 1: در صفحه اصلی Kindle خود، روی نماد فلش رو به پایین ضربه بزنید.

پیکان پایین صفحه اصلی روشن کردن

مرحله 2: روی همه تنظیمات ضربه بزنید.

همه تنظیمات روشن می شوند

مرحله 3: گزینه‌های دستگاه را انتخاب کنید.

تنظیمات کیندل گزینه های دستگاه

مرحله 4: روی ریست ضربه بزنید.

ریست کیندل

مرحله 5: برای تأیید روی بله ضربه بزنید.

دستگاه کیندل را بازنشانی کنید

مرحله 6: دوباره وارد دستگاه Kindle خود شوید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

4. Kindle Device و Kindle App را به روز کنید

آخرین راه حل این است که هم دستگاه Kindle و هم برنامه Kindle نصب شده روی دستگاه های دیگر خود را به روز کنید. برای به روز رسانی برنامه Kindle بر اساس دستگاه خود می توانید از پیوندهای زیر استفاده کنید.

برای به روز رسانی دستگاه Kindle خود به مراحل زیر مراجعه کنید.

مرحله 1: روی فلش رو به پایین در بالای صفحه Kindle خود ضربه بزنید.

مرحله 2: همه تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 4: به‌روزرسانی Kindle خود را انتخاب کنید.

اگر این گزینه خاکستری است، به این معنی است که شما در حال حاضر از آخرین نسخه نرم افزار استفاده می کنید.

از جایی که رها کردید شروع کنید

زمانی که کتاب‌های Kindle شما بین دستگاه‌هایتان همگام‌سازی نمی‌شوند، این راه‌حل‌ها به شما کمک می‌کنند. گزینه های زیادی برای سفارشی کردن تجربه خواندن در Kindle وجود دارد. یکی از آنها امکان نصب فونت های سفارشی بر روی دستگاه کیندل و انتخاب آنها برای خواندن کتاب های الکترونیکی است.

با این کار تمام تنظیمات برگزیده حذف شده و آنها به حالت پیش فرض باز می گردند. می‌توانید همه کتاب‌های خود را دوباره از فضای ابری دانلود کنید.

ما از Kindle Paperwhite برای نشان دادن مراحل به شما استفاده می کنیم.

مرحله 1: در صفحه اصلی Kindle خود، روی نماد فلش رو به پایین ضربه بزنید.

پیکان پایین صفحه اصلی روشن کردن

مرحله 2: روی همه تنظیمات ضربه بزنید.

همه تنظیمات روشن می شوند

مرحله 3: گزینه‌های دستگاه را انتخاب کنید.

تنظیمات کیندل گزینه های دستگاه

مرحله 4: روی ریست ضربه بزنید.

ریست کیندل

مرحله 5: برای تأیید روی بله ضربه بزنید.

دستگاه کیندل را بازنشانی کنید

مرحله 6: دوباره وارد دستگاه Kindle خود شوید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

4. Kindle Device و Kindle App را به روز کنید

آخرین راه حل این است که هم دستگاه Kindle و هم برنامه Kindle نصب شده روی دستگاه های دیگر خود را به روز کنید. برای به روز رسانی برنامه Kindle بر اساس دستگاه خود می توانید از پیوندهای زیر استفاده کنید.

برای به روز رسانی دستگاه Kindle خود به مراحل زیر مراجعه کنید.

مرحله 1: روی فلش رو به پایین در بالای صفحه Kindle خود ضربه بزنید.

پیکان پایین صفحه اصلی روشن کردن

مرحله 2: همه تنظیمات را انتخاب کنید.

همه تنظیمات روشن می شوند

مرحله 3: روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای کیندل ضربه بزنید

مرحله 4: به‌روزرسانی Kindle خود را انتخاب کنید.

به روز رسانی کیندل خود را انتخاب کنید

اگر این گزینه خاکستری است، در حال حاضر از آخرین نسخه نرم افزار استفاده می کنید.

از جایی که رها کردید شروع کنید

زمانی که کتاب‌های Kindle شما بین دستگاه‌هایتان همگام‌سازی نمی‌شوند، این راه‌حل‌ها به شما کمک می‌کنند. گزینه های زیادی برای سفارشی کردن تجربه خواندن در Kindle وجود دارد. یکی از آنها امکان نصب فونت های سفارشی بر روی دستگاه کیندل و انتخاب آنها برای خواندن کتاب های الکترونیکی است.

امیدواریم از این مقاله 4 بهترین راه حل برای همگام نشدن کتاب های Kindle بین دستگاه ها مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GrZpCk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *