گوش های خود را با Samsung Galaxy Buds 2 تنها با 89 دلار پذیرایی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی گوش های خود را با Samsung Galaxy Buds 2 تنها با 89 دلار پذیرایی کنید
همراه ما باشید

آمازون گلکسی بادز 2 را در حال حاضر به فروش می‌رساند، و این یکی از مواردی است که نمی‌خواهید از دست بدهید. شما می توانید اینها را فقط با 89 دلار خریداری کنید. این کاهش قیمت 60 دلاری برای Galaxy Buds 2 است.

در حال حاضر هر سه رنگ با قیمت 89 دلار به فروش می رسند. این شامل رنگ های گرافیت، سفید و زیتونی است.

Galaxy Buds 2 – آمازون

چرا باید Samsung Galaxy Buds 2 را بخرید؟

جوانه های گوش Galaxy Buds2 اشتیاق شما به موسیقی را با صدایی پررونق به اوج می رساند که باعث می شود احساس کنید با گروه مورد علاقه خود روی صحنه هستید.

حذف نویز فعال صداهای ناخواسته را مسدود می کند و به شما کمک می کند هر کجا که هستید تمرکز خود را حفظ کنید. حالت صدای محیطی با تأخیر کم صداهایی را که می‌خواهید بشنوید دریافت می‌کند، بنابراین همیشه سطح صدای عالی را برای هر لحظه در اختیار دارید.

Galaxy Buds2 دارای طراحی راحت و کم حاشیه است که 10٪ کوچکتر و سبک تر از Galaxy Buds+ است. ممکن است قبل از اینکه به یاد بیاورید که آنها را پوشیده اید، به انتهای لیست پخش خود برسید.

3 میکروفون و فناوری کاهش نویز این هدفون تضمین می‌کند که صداها به وضوح و واضح منتقل می‌شوند، چه در حال گپ زدن با یک دوست باشید یا یک تماس کنفرانسی با ریسک بالا.

عشق خود به موسیقی را با یک باتری بادوام که در حد و اندازه کار است لذت ببرید – بنابراین موسیقی شما تا زمانی که این کار را انجام ندهید متوقف نشود.

لیست پخش خود را کنترل کنید یا با ضربه زدن انگشت با کنترل لمسی به تماس‌ها پاسخ دهید – دیگر برای تغییر آهنگ گوشی خود دست و پنجه نرم نمی‌کنید.

با سوئیچ خودکار، هدفون تشخیص می‌دهد که به چه اتصالی نیاز دارید و فوراً صدا را به دستگاه Galaxy منتقل می‌کند. بدون زحمت بین تلفن، تبلت، ساعت یا رایانه گلکسی خود جابه‌جا شوید. اینها همچنین با هر تلفن هوشمند اندرویدی کار می کنند، اما سوئیچ خودکار فقط روی گوشی های سامسونگ کار می کند.

می‌توانید با کلیک بر روی اینجا، Samsung Galaxy Buds 2 را امروز با استفاده از این فروش از آمازون خریداری کنید. همانطور که گفته شد، این قیمت فقط امروز خوب است و در نیمه شب منقضی می شود.

Galaxy Buds 2 – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xyTCzP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *