در اینجا گزارش وضعیت ایموجی در سال 2023 از صفحه کلید Facemoji است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی در اینجا گزارش وضعیت ایموجی در سال 2023 از صفحه کلید Facemoji است
همراه ما باشید

به تازگی، Facemoji گزارش وضعیت ایموجی سال خود را منتشر کرده است. این گزارش درست قبل از اینکه جهان روز جهانی را که برای ایموجی ها در نظر گرفته شده است، وارد شود. با این بینش، می توانید محبوب ترین ایموجی ها را در سراسر جهان و همچنین در نقاط خاصی از جهان مشاهده کنید.

این گزارش همچنین کاربران را در مورد روش‌های جدیدی که می‌توانند از استیکرها به خوبی استفاده کنند، آگاه می‌کند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بیشترین استفاده از ایموجی در برنامه های مختلف مورد استفاده شما چیست؟ فهمیدن اینکه بیشترین استفاده از ایموجی شما چیست بسیار آسان است، اما دریافت ایده از آنچه دیگران به طور فعال استفاده می کنند نیز سرگرم کننده است.

این گزارش تغییرات اندکی را در پنج ایموجی پرکاربرد در سراسر جهان نشان می دهد. اما همچنین به یک تغییر تکان دهنده اشاره می کند که ممکن است برای چند نفر نگران کننده باشد. بیایید اکنون به جزئیات بپردازیم و دریابیم که آخرین گزارش وضعیت ایموجی از Facemoji چه بینش هایی به ارمغان می آورد.

بینش از وضعیت گزارش ایموجی صفحه‌کلید Facemoji برای سال 2023

اگر آگاه نیستید، Facemoji صفحه کلیدی است که با تعداد زیادی سفارشی سازی و همچنین ویژگی های دیگر همراه است. این یک جایگزین برای صفحه کلید معمولی است که همراه با گوشی هوشمند شما ارائه می شود. این برنامه بیش از 1 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play دارد و رایگان است.

از گزارش وضعیت ایموجی آن، مشخص است که پنج ایموجی برتر سال 2023 مانند سال گذشته باقی می مانند. این ایموجی ها عبارتند از: شکلک های گریان، خنده (با اشک)، خنده غلت زدن، قلب و صورت خواهش. اما ایموجی گریان، ایموجی خنده (با اشک) را به عنوان پرکاربردترین گزینه برای سال 2023 از سلطنت خلع کرده است.

علاوه بر این پنج ایموجی، Facemoji فهرستی از 20 گزینه پرکاربرد را نیز تهیه کرده است. دو ایموجی قلب، ایموجی موآی و پرچم آرژانتین در لیست ساخته شده اند. این ورودی‌ها به انبوهی از شکلک‌های صورت معمولی می‌پیوندند که روزانه هنگام گپ زدن با دوستان از آنها استفاده می‌کنید.

دلیل محکمی که باعث شد پرچم آرژانتین در این لیست باشد، پیروزی آنها در سال 2022 است. فیفا جام جهانی مردان. این پرچم همچنین در لیست پر استفاده ترین ایموجی ها در آرژانتین، اسپانیا و ایتالیا قرار دارد. در اکثر کشورها، ایموجی های قلب، گریه، صورت التماس و خنده (با اشک) پر استفاده ترین گزینه ها هستند.

در اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی، ایموجی های خنده (با گریه) محبوب ترین هستند. برای تجربه روش جدیدی برای استفاده از ایموجی ها، Facemoji اکنون از کاربران می خواهد استیکرهای ایموجی را امتحان کنند. همچنین، با استفاده از صفحه کلید، کاربران می توانند هنر متن را کشف کنند و از آنها برای ایجاد ایموجی های چشمگیر DIY استفاده کنند.

اکنون ایده ای از محبوب ترین ایموجی ها در بین کاربران Facemoji در سراسر جهان دارید. احتمالاً سایر کیبوردها ممکن است اطلاعاتی در مورد ایموجی هایی که کاربران آنها استفاده می کنند منتشر کنند. پنج ایموجی برتر شما کدامند و چرا فعالانه از آنها استفاده می کنید؟

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rjmYCA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *