گلکسی زد فولد 5، فلیپ 5 ممکن است کمی افزایش قیمت داشته باشند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسل پنجم تاشوهای سامسونگ ممکن است شاهد افزایش قیمت باشند. طبق اطلاعاتی که به Dealslabs رسیده است، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به نسل های قبلی خود در اروپا قیمت بسیار کمی دارند. یا به طور خاص در فرانسه.

این نشریه قیمت راه اندازی 1899 یورویی را برای Galaxy Z Fold 5 پایه (256 گیگابایت) ذکر کرده است. گفته می شود که نسخه های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی این گوشی به ترتیب 2039 و 2279 یورو قیمت دارند. اگر نسخه 256 گیگابایتی را خریداری کنید، گلکسی زد فلیپ 5 1199 یورو به شما کمک می کند. برای دو برابر کردن فضای ذخیره سازی به 512 گیگابایت، 1339 یورو هزینه خواهید داشت. هیچ اشاره ای به مدل Flip 128 گیگابایتی نشده است، اگرچه ما منتظر آن هستیم.

اگر این قیمت‌های فاش شده دقیق باشند، قیمت گلکسی Z Fold 5 100 یورو بیشتر از مدل قبلی خود خواهد بود. Galaxy Z Fold 4 با قیمت 1799 یورو شروع شد. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 5 بسته به نوع حافظه ممکن است قیمتی بین 40 تا 60 یورو داشته باشد. گلکسی زد فلیپ 4 256 گیگابایتی با قیمت 1159 یورو معرفی شد، در حالی که نسخه 512 گیگابایتی در زمان عرضه 1279 یورو قیمت داشت. مدل پایه (128 گیگابایت) 1099 یورو قیمت داشت.

این یک افزایش نسبتاً جزئی قیمت نسبت به سال گذشته است که در محدوده تورم و افزایش متناظر در هزینه قطعات و ساخت است. علاوه بر این، قیمت های گزارش شده به طور خاص برای فرانسه است. بسته به مالیات های محلی، Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 ممکن است در سایر کشورهای اروپایی قیمت کمی کمتر یا بیشتر داشته باشند.

با این حال، ما صحت این نشت را تضمین نمی کنیم. این نشریه ممکن است جزئیات قیمت را از خرده فروشان شخص ثالث به دست آورده باشد، که همیشه با قیمت محصولات منتشر نشده دقیق نیست. آنها دستگاه هایی با برچسب قیمت بالاتر را قبل از راه اندازی لیست می کنند و با شروع فروش لیست ها را تصحیح می کنند. همچنین شایعه شده است که سری گلکسی تب اس 9 نسبت به نسل قبلی خود در اروپا قیمت بیشتری خواهد داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

ممکن است سامسونگ دیگر برای ارزان‌تر کردن دستگاه‌های تاشو تلاش نکند

اگرچه افزایش قیمت جزئی برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 تعجب آور نخواهد بود. نه به این دلیل که ممکن است هزینه های تولید افزایش یافته باشد، بلکه به دلیل نحوه بازی رقبای تاشو سامسونگ در این بازی است. در حالی که شرکت کره‌ای در چند سال گذشته تلاش کرده است تا دستگاه‌های تاشو را ارزان‌تر کند، سایرین از این درایو پشتیبانی نکرده‌اند.

هواوی اخیرا گوشی تاشو میت ایکس 3 را با قیمت 2200 یورو در اروپا عرضه کرده است. گوگل پیکسل فولد (1899 یورو) همچنین قیمت بیشتری نسبت به Galaxy Z Fold 4 در منطقه دارد. سامسونگ ممکن است اکنون به این روند بپیوندد و دیگر تلاشی برای کاهش قیمت گوشی های تاشو خود نداشته باشد. گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در 26 جولای معرفی می شوند، بنابراین زمان زیادی نمی گذرد تا جزئیات قیمت رسمی آنها را اعلام کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SoK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *