دانشجویان آمریکایی اکنون می توانند شناسه خود را به کیف پول سامسونگ اضافه کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی دانشجویان آمریکایی اکنون می توانند شناسه خود را به کیف پول اضافه کنند
همراه ما باشید

Wallet، مانند Google Wallet، یک برنامه مفید برای ذخیره همه مهم‌ترین کارت‌های شما است و اکنون شامل شناسه‌های دانشجویی برای دانشجویان می‌شود. سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که Samsung Wallet با همکاری کالج های سراسر ایالات متحده، شناسه های دانشجویی را به برنامه اضافه می کند.

بنابراین اگر در یکی از مدارس سازگار تحصیل می کنید، می توانید شناسه خود را در داخل برنامه ذخیره کنید و از آن در هر جایی که نیاز به شناسه فیزیکی دارید استفاده کنید. احتمالاً این باید برای هر چیزی در اطراف دانشگاه که ممکن است به شناسه نیاز باشد کار کند. اگرچه تصور اینکه برخی مدارس دارای یک خط مشی یا قانون باشند که به کارت شناسایی فیزیکی نیاز دارد، سخت نیست.

البته اخطارهایی وجود دارد. برای استفاده از یکیشن Samsung Wallet باید گوشی هوشمند Galaxy داشته باشید. این برنامه همچنین باید به آخرین نسخه به روز شود. زیرا این ویژگی بخشی از یک به روز رسانی است. خبر خوب این است که به‌روزرسانی باید برای کاربرانی که این معیارها را دارند به صورت زنده ارائه شود. تنها چیز دیگری که نیاز دارید این است که در مدرسه ای باشید که در آن در دسترس است.

کیف پول سامسونگ با شناسه دانشجویی در 68 کالج کار می کند

موسسات آموزشی مختلفی در سراسر کشور وجود دارد، اما ویژگی جدید کیف پول سامسونگ فقط در هر یک از آنها کار نمی کند. این شرکت می گوید که با 68 مکان مختلف شروع به کار کرده است. اینها “کالج ها، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور” هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی اس 21 FE را با اندروید 13 عرضه کرد

سامسونگ می گوید این کار در مدارسی مانند ایالت پن، دانشگاه فلوریدا، دانشگاه مرکزی میشیگان، دانشگاه آلابامای شمالی و موسسه فناوری استیونز کار می کند. با این حال، فهرست کاملی از مدارسی که شناسه‌های دیجیتالی در آن‌ها موجود است، ارائه نمی‌کند. سامسونگ می‌گوید که اگر دانش‌آموزان می‌خواهند بدانند آیا مدرسه‌شان از آن پشتیبانی می‌کند، باید مستقیماً با مدرسه تماس بگیرند.

در مورد دستگاه های گلکسی سازگار، سامسونگ آنها را در صفحه پرسش و پاسخ کیف پول خود فهرست می کند. در مورد ویژگی‌ها، شناسه‌های دانشجویی دیجیتال می‌توانند برای موارد متعددی مورد استفاده قرار گیرند. باز کردن قفل درب‌ها در اتاق‌های خوابگاه، و در برخی موارد برای پرداخت‌های مبتنی بر NFC. و یک ویژگی ذخیره انرژی داخلی وجود دارد. با این کار، دانش‌آموزان برای استفاده از شناسه تلفن خود ضربه می‌زنند، حتی اگر گوشی به دلیل کم بودن باتری خاموش شده باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qyMepZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *