سامسونگ گلکسی Z Flip 4 لوکس باکس جدید را با Gigi by Gassan رونمایی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

Samsung galaxy z flip 4 تنظیمات دوربین تاشو

 

  • با Gigi by Gassan برای Galaxy Z Flip 4 جدید همکاری کرده است.
  • گلکسی زد فلیپ 4 رنگ طلایی صورتی خواهد داشت.
  • این دستبند با یک دستبند Gigi by Gassan که قابلیت حکاکی دارد جفت خواهد شد.

سامسونگ در ادامه روند همکاری های خود در زمینه مد، فاش کرد که با Gigi by Gassan وارد شراکت شده است تا جعبه لوکس گلکسی Z Flip 4 را عرضه کند.

مطابق با SamMobileسامسونگ و Gigi by Gassan یک جعبه لوکس Galaxy Z Flip 4 ساخته اند که در نمایشگاه Masters در آمستردام، هلند ظاهر می شود. اگر با این رویداد آشنایی ندارید، یکی از منحصر به فردترین نمایشگاه های تجاری اروپا محسوب می شود. امسال این نمایشگاه از دیروز 17 آذر آغاز شده و تا 12 آذر ادامه دارد.

در جعبه لوکس یک Galaxy Z Flip 4 و یک دستبند فانتزی طراحی شده است. در حالی که هیچ تفاوتی از نظر فناوری در مورد Galaxy Z Flip 4 وجود ندارد، اما در یک رنگ انحصاری – طلایی صورتی عرضه می شود. در مورد دستبند، این یک دستبند طلای Gigi از Gassan است که شامل دو آویز است که می توان آنها را حک کرد تا جلوه ای شخصی ایجاد کند.

گلکسی Z Flip 4 طلای صورتی

ظاهراً جعبه لوکس منحصراً برای نمایشگاه Masters Expo ساخته شده است و در تعداد محدود به فروش می رسد. بنابراین اگر در شما در این جشنواره فروش حضور داشتید، بهتر است قبل از تمام شدن عرضه، سریع اقدام کنید. برای بقیه، به نظر می رسد که فقط باید از Galaxy Z Flip 4 معمولی راضی باشیم. ( هرچند میدونیم برای اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان چنین امکانی نیست )

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در ماه جولای از گلکسی زد فولد 5 رونمایی خواهد کرد

این دور از اولین باری است که سامسونگ با یک برند مد همکاری می کند. پیش از این، غول فناوری کره ای به نیروهایی مانند Lacoste، Maison Margiela، Prosto و غیره پیوسته است. و به احتمال زیاد سامسونگ به انجام این مشارکت های محدود ادامه خواهد داد.

لطفا در قسمت نظرات نظر خودتون رو راجع به جعبه  لاکچری زد فلیپ 4 برای مجله هشت پیک بنویسید

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Wwj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *