چگونه 1000 فالوور اول (یا بعدی) اینستاگرام خود را به دست آوریم
با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه 1000 فالوور اول (یا بعدی) اینستاگرام خود را به دست آوریم همراه ما باشید
به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام کلید افزایش موفقیت آمیز تلاش های بازاریابی شما در این پلتفرم است. اما چگونه میتوان فالوورهای اینستاگرام را افزایش داد، به خصوص اگر کمتر از هزار نفر داشته باشید؟
بر کسی پوشیده نیست که فرصت ها در اینستاگرام برای تجارت در حال رشد هستند. تقریباً 90 درصد از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام یک حساب تجاری را در این پلتفرم دنبال می کنند و بیش از 200 میلیون حساب تجاری وجود دارد.
اما مسئله اینجاست: مگر اینکه مشهور نباشید، جمع آوری فالوورهای عظیم در اینستاگرام بدون کار سخت دشوار است. اگر یک کسب و کار کوچک هستید که از بازاریابی اینستاگرام برای به دست آوردن مشتریان بیشتر استفاده می کنید، به خصوص دشوار است. اصلا چطوری شروع میکنی؟
خوشبختانه، می توانید فوراً چند کار را انجام دهید تا حداقل 1000 فالوور با کیفیت برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام خود جمع آوری کنید. همه چیز در مورد این است که بدانید زمان و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید. در این پست، چند استراتژی برای کمک به شما برای به دست آوردن این فالوورها، از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام با ارزش دنبال کردن تا استفاده از مسابقات و وفادار ماندن به برند خود، مورد بحث قرار خواهیم داد.
انواع فالوور اینستاگرام
قبل از اینکه در مورد نحوه جذب فالوورهای IG صحبت کنیم ، اجازه دهید در مورد افرادی که می خواهید جذب کنید صحبت کنیم. سه نوع اصلی از فالوورهای اینستاگرام وجود دارد و دو نوع اول آن دسته از فالوورهایی هستند که می خواهید از آنها اجتناب کنید.
فالوورهای جعلی
فالوورهای جعلی IG معمولا ربات ها یا حساب های جعلی هستند که تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهند. فالوورهای جعلی درگیر نمی شوند و تعامل عاملی است در اینکه چگونه الگوریتم IG کاربران جدید را به فید شما سوق می دهد.
پیروان شبح
اکثر این “ارواح” کاربران غیرفعال هستند. آنها با محتوای شما درگیر نیستند، بنابراین این دنبال کنندگان می توانند معیارهای تعامل شما را تغییر دهند. این بدان معناست که اگر به دنبال رشد هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که دنبال کنندگان ارواح را از لیست خود پاک کنید.
دنبال کنندگان ارگانیک
دنبال کنندگان IG ارگانیک مخاطبان فعال شما هستند – افرادی که نمایه شما را پیدا می کنند و درگیر می شوند. در میان فالوورهای معتبر شما، چند زیرگروه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
مشتریان
این دنبال کنندگان خرید کرده اند و اغلب IG شما را برای به روز رسانی، فروش و تخفیف دنبال می کنند. برای جذب مشتریان بیشتر، محصولات خود را در اینستاگرام برجسته کنید و پیشنهادات انحصاری را در این پلتفرم ارائه دهید.
رقبا
برخی از فالوورهای ارگانیک نیز رقبای شما را دنبال می کنند. آنها ممکن است قبل از خرید یا انجام تحقیقات، برندها را با هم مقایسه کنند. برای جذب این فالوورها، هنگامی که محتوای اینستاگرام را تولید می کنید، از محتوای رقیب سرنخ بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید از هشتگها یا برچسبهای موقعیت مکانی خاصی برای بهبود دید خود با این گروه استفاده کنید.
اینفلوئنسرها
اینفلوئنسرهای میکرو و نانو اکانت های اینستاگرام با 10 تا 75 هزار دنبال کننده هستند. این تأثیرگذاران خاص می توانند به مشارکت های مفید و افزایش فروش برای تجارت شما منجر شوند. برای جذب اینفلوئنسرها، محتوای ثابت و باکیفیت را برای یک مخاطب خاص تولید کنید.
اکنون که ما به افرادی که می خواهید برند خود را دنبال کنند، توضیح دادیم، وقت آن است که در مورد چگونگی جلب توجه آنها صحبت کنیم.
چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟
- از یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود از قبل استفاده کنید.
- از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های خود از قبل استفاده کنید.
- به یک برنامه منظم ارسال پست پایبند باشید.
- کیت اینستاگرام برای کسب و کار را با الگوها و دستورالعمل ها دانلود کنید.
- حساب خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کنید.
- پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب و کار سفارشی کنید.
- یک سازنده محتوا با تجربه تعیین کنید.
- بهترین شیوه های عکاسی و ویرایش را دنبال کنید.
- زیرنویسهای جذاب و قابل اشتراکگذاری بنویسید.
- از صدای برند منسجم و مخصوص پلتفرم استفاده کنید.
- محتوایی را پست کنید که دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند.
- محتوای تولید شده توسط کاربر را پست کنید.
- محتوای آموزشی را با چرخ فلک های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
- به مشارکتکنندگان خارجی اجازه دهید محتوای شما را مدیریت کنند.
- ویژگی های تعاملی استوری های اینستاگرام را کاوش کنید.
- از قابلیت لایو اینستاگرام استفاده کنید.
- مخاطبان خود را متنوع کنید تا با انواع مختلف کاربران طنین انداز شوند.
- کاربران مرتبط را تگ کنید.
- میزبانی تصاحب حساب اینستاگرام
- وارد صفحه کاوش اینستاگرام شوید.
- پست ها را با هشتگ های مرتبط بهینه کنید.
- تبلیغات و تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.
- لینک نمایه خود را در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
- با اینفلوئنسرها و برندهایی با مخاطبان مشابه تبلیغ متقابل کنید.
- برای نشان تأیید درخواست کنید.
- فیلترها و نشان های خود را ایجاد کنید.
برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، باید در طول زمان و با استفاده از بهترین شیوه ها، به طور مداوم پست کنید. اگر در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستید، این می تواند چالش برانگیز باشد.
قبل از اینکه شروع به بهینه سازی پروفایل اینستاگرام خود کنید، باید استراتژی اینستاگرامی را ایجاد کنید که به آن نیاز دارید.
در مرحله بعد، راه اندازی اکانت اینستاگرام خود را برای کمک به ارتقاء سطح خود پوشش خواهیم داد. سپس به نکات کاربردی برای جذب فالوورهای IG، ایجاد محتوای اینستاگرام و ارتقای حساب اینستاگرام خود خواهیم پرداخت.
حتی اگر هرگز قدرت خود را در بازاریابی اینستاگرام امتحان نکرده اید، و حتی اگر تیمی از تولیدکنندگان محتوا ندارید، می توانید حساب اینستاگرام خود را با ابزارهای مناسب رشد دهید. با این اوصاف، بیایید به داخل بپریم.
استراتژی اینستاگرام
1. از یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود از قبل استفاده کنید.
برای افزایش فالوور اینستاگرام خود یک تقویم محتوای رایگان دانلود کنید
بیشتر کار افزایش فالوور اینستاگرام شما قبل از باز کردن برنامه انجام می شود. برای اولین بار، باید برنامه ریزی کنید که پست های جدید اینستاگرام را به طور مداوم منتشر کنید، و حتی اگر پست کردن در زمان الهام گرفتن وسوسه انگیز است، پیدا کردن ریتمی ضروری است که به شما کمک کند از روندها استفاده کنید. ناگفته نماند که به شما کمک می کند جامعه ای را پرورش دهید که در یک زمان خاص از شما پست های خاصی انتظار داشته باشد.
برنامه ریزی، نوشتن و انتشار پست های اینستاگرام مستلزم سطح استثنایی از سازماندهی است. به همین دلیل، توصیه میکنیم از تقویم محتوای رسانههای اجتماعی برای برنامهریزی برنامه پستهای خود از قبل استفاده کنید.
در اینجا منابعی وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع سریع فرآیند تولید محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید:
2. از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی پست های خود از قبل استفاده کنید.
با ابزار رسانه اجتماعی HubSpot شروع کنید
یک ابزار مدیریت رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند تا بدون نیاز به هر بار ورود به اینستاگرام، به طور مداوم پست کنید. اگر قصد دارید فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید و در عین حال کار را به حداقل برسانید، پس می خواهید پست های خود را با استفاده از یک ابزار زمان بندی کنید و سپس به نرم افزار اجازه دهید بقیه کار را انجام دهد.
اینستاگرام انواع پستهای متنوعی دارد، از عکسهای مربعی سنتی گرفته تا استوریها تا حلقههای اخیر. این تنوع گسترده انتخاب های زیادی برای افزایش فالوورها به شما می دهد، اما بدون ابزاری برای کمک می تواند دلهره آور یا طاقت فرسا باشد. همیشه میتوانید به صورت دستی پست کنید، اما برنامهریزی پستهایتان از قبل میتواند به شما کمک کند از این قالبهای محتوا به طور مؤثرتری استفاده کنید.
در اینجا مقالات بیشتری وجود دارد که به شما در انتخاب ابزار مناسب و یادگیری نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام کمک می کند:
3. به برنامه منظم ارسال پست پایبند باشید.
برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود، برنامه ای برای ارسال پست تنظیم کنید. بهینهسازی برنامهتان برای مخاطبان خاص ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.
با این زمان ها و روزها آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است. ممکن است متوجه شوید که کاربران هدف شما در زمانهای مختلف فعالترین و درگیرترین هستند. هنگامی که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کردید، از یک برنامه ثابت برای تعیین انتظارات برای مخاطبان خود استفاده کنید.
هنگام برنامه ریزی زمان بندی پست خود، شخصیت مورد نظر خود را در ذهن داشته باشید، زیرا این می تواند به شدت بر زمان و دفعات ارسال شما تأثیر بگذارد – به خصوص اگر مخاطبان را در منطقه زمانی متفاوتی هدف قرار دهید. (اگر قبلاً تعداد کمی از آنها را ندارید، این قالب رایگان را برای ایجاد پرسونای خریدار دانلود کنید.)
راه اندازی اکانت اینستاگرام
4. کیت اینستاگرام برای کسب و کار را با الگوها و دستورالعمل ها دانلود کنید.
یک کیت رایگان برای کمک به رشد پروفایل اینستاگرام خود دانلود کنید
مجموعهای از قالبها و راهنماهای نحوه کار، افزودنی ضروری برای جعبه ابزار رشد اینستاگرام شما هستند. کیت HubSpot به شما امکان میدهد تولید محتوا را تسریع کنید و از آخرین روندهای اینستاگرام، از جمله تغییر اخیر آن از عکسهای ثابت به ویدیوهای کوتاه، مطلع باشید.
به خصوص اگر در تولید محتوای اینستاگرام تازه کار هستید یا نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید، داشتن این مورد مفید است. در این مرحله، باید خود را با نکات و ترفندهایی برای اینستاگرام مسلح کنید. در اینجا چند مقاله برای کمک به شما وجود دارد:
5. حساب خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کنید.
در حالی که میتوانید از نظر فنی فقط با استفاده از یک پروفایل شخصی رشد کنید، توصیه میکنیم حساب خود را به یک پروفایل تجاری اینستاگرام تبدیل کنید یا یک پروفایل جدید را شروع کنید. این به شما امکان دسترسی به Insights اینستاگرام را میدهد که به شما امکان میدهد بفهمید که دنبالکنندگان شما چقدر سریع رشد میکنند و استراتژی شما چقدر خوب کار میکند.
حتی اگر فقط قصد دارید به یک تولید کننده محتوا مستقل تبدیل شوید، باز هم باید حساب خود را طوری در نظر بگیرید که گویی یک تجارت است.
برای تغییر از حساب شخصی به حساب تجاری، مراحل زیر را انجام دهید:
- در برنامه اینستاگرام، به پروفایل خود بروید.
- روی دکمه همبرگر Menu در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید .
- روی تنظیمات در پاپ آپ ضربه بزنید .
- به پایین بروید و روی Account type and tools ضربه بزنید .
- روی Switch to Professional Account ضربه بزنید .
سپس این گزینه را خواهید داشت که به طور کامل به یک حساب تجاری تغییر دهید یا به عنوان یک حساب حرفه ای بمانید.
6. پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب و کار سفارشی کنید.
در مرحله بعد، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی کنید تا زیبا به نظر برسد. به فالوورهای بالقوه خود بگویید که هستید و به آنها دلیلی برای دنبال کردن شما ارائه دهید.
چگونه؟ با اطمینان از اینکه نام کاربری شما قابل تشخیص است و به راحتی قابل جستجو است – مانند نام کسب و کارتان، شروع کنید. در مثال زیر، The Journal Shop از نام کاربری @thejournalshop استفاده می کند.
اگر نام کسب و کار شما قبلاً انتخاب شده است، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود نگه دارید تا افرادی که کسب و کار شما را جستجو می کنند بیشتر با شما برخورد کنند. به عنوان مثال، خط تولید پوشاک فعال استرالیایی Lorna Jane از نام کاربری @lornajaneactive استفاده می کند.
در زیر نکات بیشتری برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام آورده شده است.
مرحله 1 . عکس نمایهای را انتخاب کنید که با سایر شبکههای اجتماعی شما مطابقت داشته باشد، مانند لوگوی شرکت شما.
مرحله 2 . بیوگرافی خود را با اطلاعات جالب و کاربردی درباره برند خود پر کنید. اطلاعاتی از این دست به مردم اجازه می دهد تا بدانند شما در مورد چه چیزی هستید و به آنها دلیلی برای دنبال کردن شما می دهد. درج کنید که چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید، و حتماً یک اشاره به شخصیت اضافه کنید.
در اینجا چند نمونه برای الهام گرفتن آورده شده است:
- @cheekbonebeauty: «🧡 ریشههای بومی. 🌱 طبیعت پایدار. 💚 @bcorporation دارای گواهی 🌎”
- @oreo: “لحظه های بازی از کوکی مورد علاقه شما.”
- @mrsbrittanyhennessy: “همسر، مامان پسر x2، کمان. نظر دهنده حرفه ای✍🏾🎤🎬. سازندگان، فرزندپروری، interwebz.”
- @CalifiaFarms: «زیرا زندگی برای یک نوع شیر خیلی کوتاه است. 🌱”
- @coragedolls: «القای غرور فرهنگی با محصولات و داستانهایی که در نهایت او را منعکس میکنند. #سیاه پوش”
مرحله 3 . یک درخت پیوند به بیو خود اضافه کنید تا در صورت تمایل افراد به راحتی از اینستاگرام به پلتفرم های دیگر شما بروند. فضای اختصاص داده شده برای URL ها، املاک و مستغلات گرانبها است.
فقط چند مکان در اینستاگرام وجود دارد که می توانید لینک های قابل کلیک در آنها قرار دهید، بنابراین از آن عاقلانه استفاده کنید (تا به حال خط “لینک در بیو” را شنیده اید؟). توصیه می کنیم از یک پیوند Bitly کوتاه شده و سفارشی شده برای کلیک بیشتر استفاده کنید. هنگامی که 10000 فالوور دریافت کردید، می توانید به استوری اینستاگرام خود پیوند اضافه کنید.
مرحله 4 . اعلانها را فعال کنید تا بتوانید ببینید چه زمانی افراد عکسهای شما را به اشتراک میگذارند یا روی آنها نظر میدهند. این به شما امکان میدهد سریعتر با آنها ارتباط برقرار کنید – درست مانند بسیاری از شرکتها در توییتر. برای فعال کردن اعلانها، به «تنظیمات و حریم خصوصی» و سپس «اعلانها» بروید. “از همه” را برای هر دسته انتخاب کنید.
توجه: توصیه نمی کنیم حساب اینستاگرام خود را برای پست های خودکار به توییتر یا دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مرتبط کنید. چرا؟ زیرا هر پلتفرم برای مخاطبان متفاوتی پاسخگو است و به انواع مختلفی از پست ها نیاز دارد.
تولید محتوای اینستاگرام
7. یک سازنده محتوا با تجربه تعیین کنید.
همانطور که باید یک (شاید دو) نفر دیگر حساب های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کنند، فقط یک یا دو نفر باید حساب اینستاگرام شما را مدیریت کنند.
در صورت امکان، فردی با تجربه در پلتفرم را انتخاب کنید که آن را “دریافت” کند – و مطمئن شوید که از تمام ویژگیهای جدیدی که اینستاگرام از Reels تا خرید اینستاگرام ارائه میدهد بهروز میماند.
با این اوصاف، شما همچنین میتوانید با یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک خالق دیجیتال، دانلود قالبهای تولید محتوا و پیگیری گواهینامه بازاریابی اینستاگرام، نحوه تبدیل شدن به یک سازنده محتوا برای اینستاگرام را نیز بیاموزید.
نحوه افزایش فالوور با دوره رایگان بازاریابی اینستاگرام HubSpot را بیاموزید
از طرف دیگر، میتوانید تولیدکنندگان محتوای آزاد را از بازارهایی مانند:
در مورد آنچه که به طور خاص پست می شود: اگر یک کارآفرین یا حرفه ای انفرادی باشید، آزادی زیادی خواهید داشت. اگر برای یک سازمان بزرگ کار میکنید، ممکن است متوجه شوید که افراد زیادی میخواهند در مورد پستشده نظر بدهند. این زمانی است که یک فرم درخواست رسانه اجتماعی سازمان یافته یا سند دستورالعمل به کار می آید.
این سند باید به مردم اطلاع دهد که چگونه یک پست را در حساب اینستاگرام خود درخواست کنند، چه زمانی آن را پست کنند، ارزش پست چیست و چرا شرکت شما باید آن را ارسال کند.
8. بهترین شیوه های عکاسی و ویرایش را دنبال کنید.
در اینستاگرام کیفیت پست مهم است. زیاد. فالوورهای توییتر شما ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام یک نه بزرگ است.
خوشبختانه، برای اینکه پوستر خوبی در اینستاگرام شوید، مجبور نیستید یک دوره عکاسی بگذرانید – و همچنین لازم نیست هفته ها قبل از شروع کار تمرین کنید. اما باید با نکات اولیه عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا شوید.
بهترین شیوه های عکاسی
از آنجایی که اینستاگرام یک برنامه تلفن همراه است، به احتمال زیاد برخی از محتوایی که در اینستاگرام ارسال می کنید در دستگاه تلفن همراه شما گرفته می شود. این انتظار می رود.
اگر بودجه شما اجازه می دهد، سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای برای عکس های اینستاگرام خود را در نظر بگیرید، زیرا این کار باعث ارتقای پروفایل شما می شود. در غیر این صورت، یک گوشی هوشمند و چند برنامه ویرایش این کار را انجام خواهند داد. سپس، این نکات عکس را دنبال کنید:
- هر بار روی یک موضوع تمرکز کنید.
- فضای منفی را در آغوش بگیرید.
- دیدگاه های جالب را پیدا کنید.
- به دنبال تقارن باشید.
- جزئیات کوچک را ثبت کنید.
- فالوورهای خود را بخندانید.
قبل از ارسال عکس ها را ویرایش کنید
اینستاگرام دارای برخی قابلیتهای ویرایش اولیه است، اما اغلب، برای عالی کردن تصاویر به اندازه کافی نیستند.
بیشتر عکسهای شما باید حداقل از طریق یک یا دو برنامه ویرایش عکس در تلفن همراه خود قبل از باز کردن آنها در اینستاگرام استفاده کنند. برخی از گزینه ها عبارتند از:
یک تم اینستاگرام بسازید
علاوه بر این، ایجاد یک تم اینستاگرام منسجم در فید خود را در نظر بگیرید، تا هرکسی که برای اولین بار از حساب شما بازدید میکند، بتواند برند شما را درک کند. مثال زیر از @the.plottery از تایپوگرافی مشابه و رنگهای بنفش استفاده میکند.
همچنین میتوانید از قالبهای اینستاگرام برای ایجاد ظاهر و احساسی ثابت برای تصاویر خود استفاده کنید.
9. زیرنویسهای جذاب و قابل اشتراکگذاری بنویسید.
زیرنویسها بخش مهمی از پست شما هستند – اگر بخواهید روی کیک قرار میگیرند. زیرنویسهای عالی به طور مداوم میتوانند برای انسانی کردن برند شما، جذب فالوورها، و قابل اشتراکگذاری بیشتر محتوای شما شگفتانگیز باشند – در نتیجه در معرض دید بیشتری قرار میگیرند.
در اینجا چند چیز وجود دارد که ممکن است در کپشن برنده اینستاگرام مشاهده کنید:
- نظرات هوشمندانه یا شوخ طبعانه
- فراخوان به اقدام
- ایموجی های مرتبط
- هشتگ ها
نظرات زیرکانه یا زیرکانه
برخی از برندها و اینفلوئنسرها از زیرنویسهای هوشمندانه یا شوخآمیز یا حتی جوکهای مناسب مخاطبان برای انسانیتر کردن خود در اینستاگرام استفاده کردهاند.
کلی هندریکسون، رئیس سابق بخش اجتماعی برند HubSpot، میگوید که عاشق اکانت و حسابهای فرعی نتفلیکس است، به خصوص به دلیل زیرنویسهای پست.
آنها صدای برند واضحی دارند و شما هم همراه با آنها می خندید. آنها هم مثل یکی از دوستان شما در حال شوخی هستند.
صدای نتفلیکس معمولی، مد روز و طنز است در حالی که همچنان در برند باقی می ماند.
در پست بالا، کپشن خنده دار، معتبر و قابل ربط است.
فراخوان به اقدام
راه دیگر برای افزایش قابلیت اشتراکگذاری کپشن و جذب فالوورها این است که سؤال بپرسید یا نوعی فراخوان برای اقدام در زیرنویس عکسهای خود داشته باشید.
به عنوان مثال، ممکن است بنویسید، «اگر این موضوع خنده دار است، دو ضربه سریع بزنید» یا «داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید».
در مثال زیر، از فالوورهای حساب اینستاگرام HubSpot خواستیم تا نکاتی را در مورد اندازهگیری بازگشت سرمایه در رسانههای اجتماعی ارائه دهند:
ایموجی های مربوطه
افزودن تنها چند ایموجی مرتبط می تواند شخصیت بیشتری را به پست های شما اضافه کند. همچنین میتواند آنها را در فید اینستاگرام بیشتر قابل توجه کند. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و برندها متنی شوخ طبع به همراه ایموجی های مرتبط را برای پاپ کردن پست ارائه می دهند. به عنوان مثال، @ugarteaurelia از ایموجی های تاکو برای برجسته کردن موضوع پست خود (البته تاکوها) استفاده می کند.
همراه با سه مورد ذکر شده در بالا، شما همچنین می خواهید هشتگ ها را نیز اضافه کنید.
10. از صدای برند منسجم و مخصوص پلتفرم استفاده کنید.
عکسها و ویدئوها ممکن است مهمترین بخش پستهای اینستاگرام شما باشند، اما کپشنها، کامنتها و سایر متنها هرگز نباید در ذهن شما نقش داشته باشند. اگر در حال ساختن یک برند در اینستاگرام هستید یا بیش از یک مدیر اینستاگرام دارید، صدایی ثابت بسازید که برند شما را انسانی کند.
این به دنبال کنندگان بالقوه نشان می دهد که شما به جای رسمی یا ترسناک، قابل اعتماد و قابل ربط هستید.
هنگام توسعه صدا، باید پلتفرم و مخاطبان خود را در نظر داشته باشید.
برای مثال، بسیاری از اینفلوئنسرها و اکانتهای برجسته در اینستاگرام دارای صدا و استایل فوقالعاده معمولی هستند اما حرفهای و با برند هستند. هنگامی که صدای خود را کم کردید، مطمئن شوید که در زیرنویسها، نظرات، پیامها و بیوگرافیتان ثابت و طبیعی میماند، مانند این مثال از فیلم باربی:
منبع تصویر
هنگامی که نمایه خود را ایجاد و بهینه کردید، شخصی آن را مدیریت کرد و دارایی های خلاقانه خود را آماده کردید، وقت آن است که پست کردن را شروع کنید. ما قبلاً منابعی را برای شروع به اشتراک گذاشتهایم، اما ارزش آن را دارد که دوباره مرور کنیم، زیرا پست کردن مداوم بیشترین تأثیر را بر تعداد فالوورهای شما خواهد داشت:
11. محتوایی را پست کنید که دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند.
برای به دست آوردن 1000 فالوور اول خود در اینستاگرام، مهم است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. هنگامی که حساب اینستاگرام خود را ایجاد کردید، باید توجه داشته باشید که کدام پست ها بهترین عملکرد را دارند.
آیا محتوای تعاملی، داستان های پشت صحنه، پست های خنده دار و مرتبط یا چیز دیگری است؟ وقتی ایده کلی از بهترین عملکرد دارید، به ایجاد آن نوع محتوا ادامه دهید.
علاوه بر این، اینستاگرام ابزارها و ویژگیهای زیادی دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید: حلقههای IG، استوری اینستاگرام، لایو اینستاگرام، نکات برجسته و موارد دیگر. با ارسال چندین نوع قالب محتوا شروع کنید و ببینید کدام یک بهتر است. سپس، یک استراتژی ایجاد کنید و در آن ابزار متخصص شوید. انجام این کار به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند و فالوورهای جدیدی به دست آورید.
12. محتوای تولید شده توسط کاربر را ارسال کنید.
برندها می توانند محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر کنند تا از مشتریان فعلی قدردانی کنند و در عین حال اثبات اجتماعی ایجاد کنند.
اگر شخص معمولی را ببینم که محصولی را در اینستاگرام تأیید می کند، به احتمال زیاد باور می کنم که واقعاً محصول را دوست دارد.
همین امر برای اکثر مصرف کنندگان صادق است. به همین دلیل سایت هایی مانند Yelp بسیار محبوب هستند.
در نهایت، محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند یک استراتژی عالی برای افزایش آگاهی از برند و اعتماد به محصولات یا خدمات شما باشد.
به عنوان مثال، Bevel ویدئویی از ورزشکار پیتون وود را با استفاده از محصولات خود و توصیه آن به 115 هزار دنبال کننده خود بازنشر کرد.
ارسال چوب با استفاده از Bevel یک حرکت هوشمندانه است.
در مرحله اول، این محصول با در نظر گرفتن مردان سیاه پوست طراحی شده است. داشتن وود، که بخشی از جمعیت هدف برند است، توصیه می کند محصول به عنوان مدرک اجتماعی مورد نظر برند باشد.
علاوه بر این، بخشی از مخاطبان Wood احتمالاً در بین مخاطبان Bevel قرار می گیرند. به بیان ساده، این دو برند دارای مخاطبان و برندهای مشابهی هستند که به خوبی همسو هستند، به همین دلیل است که فرصت خوبی برای Bevel برای تبلیغ محتوای Wood است.
13. محتوای آموزشی را با چرخ فلک های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
همچنین می توانید محتوای آموزشی را در قالب پست های چرخ فلک اینستاگرام ایجاد کنید. چرخ فلک های اینستاگرام به روشی محبوب برای آموزش مخاطبان در مورد یک ایده یا موضوع تبدیل شده است.
به این فکر کنید که می توانید در مورد چه چیزی به مخاطبان خود آموزش دهید و سپس یک پست چرخ فلک اینستاگرام ساده با عنوانی جذاب ایجاد کنید که کاربران را ترغیب می کند تا روی پست کلیک کنند.
با این نوع محتوا، می توانید پست را در استوری های خود به اشتراک بگذارید و امیدواریم که سایر کاربران نیز مجبور شوند محتوا را در استوری خود به اشتراک بگذارند.
جذب دنبال کنندگان IG
این ایده خوبی است که قبل از شروع به تعامل با افراد و کار کردن در این بخش از لیست، تعداد قابل توجهی از پست های عالی را درج کنید – شاید 15 یا بیشتر. به این ترتیب، هنگامی که افراد از نمایه شما بازدید می کنند، یک صفحه تمام صفحه از عکس ها را می بینند و می دانند که شما مرتباً محتوای عالی پست می کنید.
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، این الگوی تقویم محتوای رسانههای اجتماعی را دانلود کنید و برای پستهای خود برنامهریزی کنید. بهتر است مجموعهای از محتوا را تهیه کنید که چند روز یا چند هفته قبل از تاریخ انتشار آماده ارسال باشد.
این تضمین می کند که همیشه در طول تعطیلات، تعطیلات و حتی بلوک های خلاقانه محتوا داشته باشید.
14. به مشارکت کنندگان خارجی اجازه دهید تا محتوای شما را مدیریت کنند.
اگرچه بهتر است فقط یک یا دو نفر حساب کاربری شما را مدیریت کنند، یک یا دو نفر نمی توانند به طور همزمان در همه جا حضور داشته باشند و عکس بگیرند. در مورد آن شب سرگرم کننده سوشی که مهندسان دیشب داشتند چطور؟ یا رویدادی که رئیس فروش شما در اوایل این هفته در آن صحبت کرد؟
وسعت کاملی از محتوا وجود دارد که میخواهید در اینستاگرام پست کنید، و بیشتر اوقات، یک نفر نمیتواند همه آن را پیگیری کند.
یک راه حل؟ سیستمی ایجاد کنید که در آن بتوانید عکس ها و محتوای اعضای تیم خود را مدیریت کنید.
چند راه برای انجام این کار وجود دارد. اولین گزینه این است که یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان ایجاد کنید تا عکس ها، فیلم های کوتاه، میم ها، هایپرلپس ها و غیره را ارسال کنند.
افراد را تشویق کنید تا یک موضوع توصیفی اضافه کنند تا بتوانید به راحتی محتوای ارسالی را مرتب کنید. در حالی که به نظر نمیرسد این سادهترین راه برای تنظیم عکسها باشد، اما در واقع برای افرادی که عکسها را برای شما ارسال میکنند، سادهترین راه است – و هر چه بتوانید ارسال محتوا را برای آنها آسانتر کنید، محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.
اگر تیم شما یک حساب Box یا Dropbox به اشتراک میگذارد، میتوانید یک پوشه مشترک نیز ایجاد کنید که افراد بتوانند به طور خودکار عکسها و ویدیوهای خود را رها کنند.
15. ویژگی های تعاملی استوری های اینستاگرام را کاوش کنید.
اینستاگرام همیشه به برندها این پلتفرم را داده است تا عکس های زیبا و انتخاب شده را برای نمایندگی شرکت هایشان به اشتراک بگذارند.
اما با استوریهای زودگذر اینستاگرام، برندها همچنین میتوانند به مدت 24 ساعت ظاهری از پشت صحنه را به اشتراک بگذارند که ممکن است به اندازه یک عکس منتشر شده زیبا نباشد، اما به برند شما شخصیت بیشتری در پلتفرم میدهد.
همراه با اشتراکگذاری کلیپهای ویدیویی و تصاویر ثابت از طریق استوری اینستاگرام، کاربران همچنین میتوانند از نظرسنجیها، یادآور رویدادها و ابزار «پرسش سؤال» برای جلب مشارکت بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنند.
هنگامی که یک کاربر تأیید شد یا بیش از 10000 دنبال کننده داشت، حتی می تواند پیوندی به یک صفحه وب در یک استوری اضافه کند.
چگونه برندها می توانند از استوری های اینستاگرام استفاده کنند
استوری های اینستاگرام بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند مگر اینکه به عنوان “استوری برجسته” علامت گذاری شوند.
داستان های هایلایت شده در بالای نمایه شما بین فید عکس و بیوگرافی شما نمایش داده می شود.
منبع تصویر
در اینجا چند مارک دیگر وجود دارد که توصیه می کنیم دنبال کنید تا ببینید چه چیزی را به اشتراک می گذارند:
دانا شولتز (@minimalistbaker) دستور العمل های ساده وگان و بدون گلوتن را در وبلاگ خود منتشر می کند. «داستانهای او» ویدیوهای دقیقی از طرز تهیه صبحانه و آزمایش دستور العملهای جدید در آشپزخانهاش دارد. جنبه پشت صحنه داستان های او زمینه انسانی زیادی را برای برند وبلاگ او فراهم می کند و همه عاشق یک ویدیوی خوب هستند.
کاسپر محتوای عجیب و غریب اینستاگرام را برای تبلیغ تشک های خود منتشر می کند – بدون اینکه آشکارا این کار را انجام دهد. موضوع اصلی مطالب آنها؟ ماندن در خانه بهتر از بیرون رفتن است (زیرا به طور طبیعی می توانید داخل تشک بمانید و روی یک تشک راحت کسپر دراز بکشید).
آنها حتی یک گالری برای دنبالکنندگان ایجاد کردهاند تا از آنها بهعنوان پسزمینه برای استوریهای اسنپچت و اینستاگرام خود استفاده کنند تا اینطور به نظر برسد که در یک مهمانی بیرون رفتهاند، در حالی که در واقعیت، در رختخواب دراز کشیدهاند.
در اینجا نکات ما برای استفاده از استوری اینستاگرام برای برند شما آمده است:
- خواه خنده دار، غم انگیز یا منحصر به فرد باشد، معتبر باشید. گالری عکس شما جایی است که محتوا می تواند بی نقص و جلا باشد. استوری های اینستاگرام برای افراد خام، بدون اسکریپت و روتوش نشده است. از Stories برای به اشتراک گذاشتن طرف دیگر برند خود استفاده کنید که ممکن است فالوورها نتوانند آن را در جای دیگری ببینند. آیا دفتری برای سگ دوست دارید؟ آیا تیم شما آخرین چالش را امتحان می کند؟ شروع به فیلمبرداری کنید تا جنبه انسانی تر برند خود را به نمایش بگذارید.
- برو پشت پرده اینها انواع محتوای مورد علاقه ما برای اشتراک گذاری زودگذر ویدیو هستند. به دنبالکنندگان نشان دهید که در برنامهریزی یک رویداد یا راهاندازی یک محصول چه میشود و آن را سرگرمکننده کنید. فالوورهای شما میخواهند احساس کنند که در آن حضور دارند و میدانند. همچنین می توانید از Stories برای ایجاد یک برنامه وفاداری به برند استفاده کنید که فقط به افرادی که محتوای شما را بررسی می کنند پاداش می دهد.
16. از قابلیت لایو اینستاگرام استفاده کنید.
اینستاگرام همچنین به کاربران این امکان را میدهد که ویدیوهای زنده را ضبط و به اشتراک بگذارند، فرمت محتوای دیگری که ثابت شده است در سایر شبکههای اجتماعی بسیار محبوب است. ویدیوهای لایو در اینستاگرام چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟ هنگامی که کاربران فیلمبرداری را متوقف می کنند ناپدید می شوند.
این تجربه معتبر و دوسویه به برندها اجازه میدهد لحظات خام و بدون اسکریپت را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند تا عناصر انسانی را در یک پلتفرم رسانه اجتماعی که در استفاده سنتی آن به شدت ویرایش و جلا داده شده است، ترکیب کنند.
از زمانی که قابلیت لایو راه اندازی شد، اینستاگرام ویژگی های بیشتری را برای الهام بخشیدن به تعامل اضافه کرده است، مانند:
- درخواست ویژگی برای پخش زنده با حساب کاربری زنده
- نظر پین شده
- جعبه پرسش و پاسخ
- حداکثر چهار حساب در Live در یک زمان
- فیلترها
ویدیوی زنده روند رو به رشدی در انواع پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، بنابراین اگر اتفاق جالبی در حال رخ دادن است، شروع به پخش کنید. فرقی نمیکند یک رویداد، جشن تولد تیمی یا فیلمهای پشت صحنه باشد، فالوورهای فداکار شما میخواهند ببینند شما در حال انجام چه کاری هستید.
و اگر میخواهید آن را حتی جالبتر کنید، میتوانید با یک تأثیرگذار یا برند دیگری برای میزبانی یک Live همکاری کنید. با افرادی که مخاطبان شما به آنها علاقه دارند، می توانید این رویداد زنده را تبلیغ کنید و سپس آن را در نمایه خود میزبانی کنید.
تبلیغ این نوع رویدادها به شما کمک میکند در حین تعامل و تعامل با فالوورهای خود از طریق پاسخ دادن به سؤالات آنها و صحبت کردن با آنها در طول لایو، به مخاطبان دیگران ضربه بزنید.
17. مخاطبان خود را متنوع کنید تا با انواع مختلف کاربران طنین انداز شوند.
همانطور که دنبال کنندگان شما رشد می کنند، تشخیص اینکه چه نوع محتوایی با آنها طنین انداز می شود می تواند دشوار باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، مخاطبان خود را به گروه های فرعی تقسیم کنید و محتوای خود را برای جمعیت های مختلف هدف قرار دهید.
به عنوان مثال، اگر 200 هزار فالوور دارید، این فالوورها احتمالاً از مناطق مختلف جهان می آیند، علایق و سرگرمی های متفاوتی دارند و احتمالاً مشاغل مختلفی دارند. به جای ارسال محتوای فراگیر که همه فالوورهای شما را به یکباره راضی می کند، تحقیقات تحلیلی انجام دهید تا آنها را به زیر گروه های کوچکتر تقسیم کنید.
استارباکس را به عنوان مثال خوبی در این زمینه در نظر بگیرید. استارباکس میلیون ها دنبال کننده دارد. هیچ راهی وجود ندارد که برند جهانی قهوه بتواند محتوایی را برای رضایت میلیون ها نفر به طور همزمان ارسال کند – و سعی نمی کند.
در عوض، استارباکس مرتباً محتوای انحصاری بیشتری را برای گروههای خاص ارسال میکند، مانند این پست که آنها منتشر کردهاند و یک روز کاری معمولی را در یک مکان استارباکس نشان میدهد:
این پست برای دنبال کنندگان استارباکس که در خانه کار نمی کنند جذاب نخواهد بود، اما اشکالی ندارد.
شما همیشه نیازی به ارسال محتوا برای راضی نگه داشتن همه ندارید. در عوض، توانایی شرکت خود را برای ارتباط و تعامل با گروههای فرعی نشان دهید و آنچه را که با ارزشهای برند شما همخوانی دارد، پست کنید.
ایجاد یک فضای کار دوستانه چیزی است که برای استارباکس مهم است، بنابراین با ارسال پست در مورد روزهای کاری کافی شاپ، آنها بیشتر از اینکه برای همه جذاب باشند، برای نشان دادن ارزش های خود انجام می دهند. کدام یک نوع نکته است، اینطور نیست؟
18. کاربران مرتبط را تگ کنید.
راه دیگر برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام این است که کاربران مرتبط را در پست های خود تگ کنید. سپس پستهای شما در پستهای برچسبگذاریشده آن شخص نشان داده میشود و هرکسی که آنجا را بررسی کند، صفحه شما را پیدا میکند (و امیدوارم که دنبال کنید). این همچنین راهی عالی برای برجسته کردن سازندگان یا فروشندگانی است که کسب و کار شما با آنها همکاری میکند، مانند مثالی از فروشگاههای Therapy در زیر:
اما مهم این است که فقط افرادی را تگ کنید که در عکس هستند یا مربوط به عکس هستند. به عنوان مثال، بارها اینفلوئنسرها برندهای لباس یا آرایشی را که پوشیدهاند در یک عکس برچسبگذاری میکنند.
19. میزبانی برای تصاحب حساب اینستاگرام.
وقتی با اینفلوئنسرها و سایر برندها همکاری می کنید، به میزبانی یک حساب کاربری اینستاگرام فکر کنید. میتوانید از یک اینفلوئنسر بخواهید استوریهای شما را در آن روز مدیریت کند و این را در استوری خودش تبلیغ کند.
سپس، فالوورهای آنها را وادار میکنید تا داستانها را دنبال کنند و امیدواریم حساب شما را دنبال کنند.
علاوه بر این، میتوانید از یک اینفلوئنسر یا برند بپرسید که آیا میتوانید داستانهای آنها را به دست بگیرید و با مخاطبان آنها به عنوان راهی برای تبلیغ حساب خود تعامل کنید.
20. وارد صفحه کاوش اینستاگرام شوید.
ورود به صفحه کاوش اینستاگرام ساده تر از انجام دادن است. ما آن را دریافت می کنیم. با این حال، ایجاد پست هایی با هدف قرار گرفتن در صفحه کاوش به این معنی است که محتوایی به راحتی قابل اشتراک گذاری و مد روز ایجاد خواهید کرد.
به روندهای ویروسی فکر کنید و ویدیویی ایجاد کنید که مخاطبان شما ممکن است با آن درگیر شوند. علاوه بر این، از هشتگ ها استفاده کنید و سایر کاربران و برندها را در آن پست ها تگ کنید.
به نظر میرسد الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام نیز محتوایی را جذب میکند که تعامل بیشتری دارد، به خصوص اگر این تعامل در چند ساعت اول ارسال اتفاق بیفتد. در مورد اینستاگرام، کیفیت بهتر از کمیت است و دریافت تعامل از سوی کاربران تاثیرگذار یکی از بهترین راهها برای انجام آن است.
تبلیغ اکانت اینستاگرام شما
21. پست ها را با هشتگ های مرتبط بهینه کنید.
در اینستاگرام، یک هشتگ مکالمات کاربران مختلف را که قبلاً به یک جریان متصل نبوده اند، مرتبط می کند. اگر از هشتگ های مرتبط اینستاگرام استفاده می کنید، پست های شما در معرض مخاطبان گسترده تری قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا برای مشتریان بالقوه قابل کشف باشید.
کلید استفاده موثر از هشتگ ها انتخابی بودن و استفاده کم از آنهاست. سعی کنید تعداد هشتگ های هر عنوان را به حدود سه تا محدود کنید. به طور مشابه، از هشتگهای «لایک برای لایک» مانند #like4like یا #like4like استفاده نکنید.
این یک تاکتیک میانبری است که فقط فالوورهایی با کیفیت پایین برای شما به همراه خواهد داشت.
برای یافتن هشتگ هایی که ممکن است مخاطبان شما استفاده کنند، کمی درباره هشتگ های مرتبط در حوزه یا صنعت خود تحقیق کنید. ساده ترین راه برای انجام این تحقیق در خود برنامه اینستاگرام، در تب Explore (همچنین به عنوان نماد ذره بین نیز شناخته می شود) است.
هنگامی که یک هشتگ را جستجو می کنید، لیستی از هشتگ های مرتبط را در بالای صفحه به شما نشان می دهد.
به عنوان مثال، هنگامی که من برای #استراتژی دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام جستجو می کنم، هشتگ های مرتبطی مانند #Digitalmarketingexpert، #Digitalmarketing و غیره را به من نشان می دهد.
برای کمک به ارتباط با فالوورهای خود در سطح شخصی، ممکن است به دنبال ترندهای هشتگ مانند #tbt (“پنجشنبه بازگشت”)، #MotivationMonday، #TransفرمتionTuesday یا سایر هشتگ های پرطرفدار باشید.
هنگامی که دنبال کننده ای ایجاد کردید، می توانید هشتگ های خود را ایجاد کنید – مانند نام شرکت یا شعاری که برای محتوای شما اعمال می شود. این یک راه عالی برای ایجاد نام تجاری خود در پلتفرم و ایجاد یک حضور منسجم تر است.
22. تبلیغات و تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.
علاوه بر این، برای تبلیغ اینستاگرام خود، مهم است که با تبلیغات و تبلیغات اینستاگرام شروع کنید. این به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. من می دانم که ممکن است به نظر برسد که تبلیغات فقط برای فروش محصولات خاص مؤثر است، اما من چندین حساب تجاری را به دلیل یک پست حمایت شده که دیدم دنبال کردم.
در اینجا چند مقاله برای شروع شما وجود دارد:
23. لینک پروفایل خود را در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
وب سایت دارید؟ خبرنامه؟ کانال یوتیوب؟ اطمینان حاصل کنید که پیوندی به اینستاگرام خود در هر پلتفرم قرار داده اید. پست ها را در وبلاگ خود جاسازی کنید، در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود پست کنید و پیوندهای اجتماعی را در خبرنامه های ایمیل خود به اشتراک بگذارید. یک راه عالی برای به دست آوردن فالوور در یک پلتفرم این است که از فالوورهای فعلی در پلتفرم های دیگر بپرسید که آیا می خواهند شما را در جای دیگری نیز دنبال کنند.
اولین جایی که میخواهید از اضافه کردن نشان اینستاگرام مطمئن شوید، وبسایتتان است، بهویژه فوتر و صفحه «درباره ما».
در اینجا نشان می تواند شبیه باشد:
اگر برند شما دارای مکانهایی است، یک فراخوان چاپی خوب به مردم اطلاع دهید که شما یک حساب اینستاگرام دارید و آنها را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند. همچنین می توانید آنها را روی کارت ویزیت خود قرار دهید. حتی ممکن است برای انجام این کار یک کد تخفیف ارائه دهید.
همچنین، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های دیجیتال خود تبلیغ کنید. به احتمال زیاد، افرادی که قبلاً شما را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنند، شما را در اینستاگرام نیز بدون هیچ انگیزه ای دنبال می کنند.
به آن فالوورها اطلاع دهید که در اینستاگرام هستید و آنها را تشویق کنید تا شما را در آنجا دنبال کنند.
در این مثال، شرکت شراب The McBride Sisters مشترکین ایمیل خود را تشویق کرد که آنها را در اینستاگرام با یک CTA ساده دنبال کنند: «به جامعه بپیوندید».
24. با اینفلوئنسرها و برندهایی با مخاطبان مشابه تبلیغ متقابل کنید.
هنگامی که با افرادی که در پشت اکانتهایی با مخاطبان مشابه خودتان هستند، رابطه برقرار کردید، همکاری با آنها را در نظر بگیرید.
مشارکت با اینفلوئنسرها و برندهای اینستاگرام به قابلیت کشف، دسترسی و اثبات اجتماعی کمک می کند.
به عنوان مثال، اینفلوئنسر @lavishlyjackie یک ویدیوی حمایت شده با آتلیه زیتون منتشر کرد. سپس برند خرید قدیمی از این ویدئو در وثیقه خود استفاده کرد.
با این مشارکت، هر دو اکانت می توانند دامنه خود را افزایش دهند و فالوورهای جدیدی به دست آورند. این یک برد-برد است. با این حال، مطمئن شوید که محتوایی ایجاد کنید که طبیعی به نظر برسد و برای برندها و مخاطبان جمعی شما منطقی باشد.
25. برای نشان تأیید اقدام کنید.
هنگامی که یک حساب کاربری در اینستاگرام تأیید می شود، یک نقطه آبی به نام نشان در کنار نام کاربری دارد. وقتی کاربر دیگری با این نمایه روبرو میشود یا نام کاربری تأیید شده را در جستجو پیدا میکند، نقطه آبی به او تأیید میکند که این حساب کسبوکار، فرد یا برندی است که ادعا میکند. نویسنده @angiethomas یکی از این نشان ها را دارد.
در حالی که اینستاگرام لیستی از الزامات واجد شرایط بودن نشان را دارد، این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد برای آن درخواست دهند. میتوانید در مورد این فرآیند در مرکز راهنمایی اینستاگرام بیشتر بدانید.
26. فیلترها و نشان های خود را ایجاد کنید.
وقتی زمان تبلیغ یک محصول یا ویژگی جدید فرا می رسد، ایجاد فیلترها، برچسب ها یا نشان های خود می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه فیلتر خود را ایجاد کنید تا استوری های اینستاگرام خود را جاز کنید.
بهترین راه برای انجام این کار استفاده از این پستها در پستهای با قابلیت اشتراکگذاری بالا است که دنبالکنندگان میخواهند به استوریهای خود اضافه کنند. به این ترتیب، شما به مخاطبان آنها دسترسی خواهید داشت و کاربران شما صفحه شما را برای شما تبلیغ می کنند.
چگونه از فالوورهای فعلی اینستاگرام خود بهره بیشتری ببرید؟
هنگامی که پایه محکمی از دنبال کنندگان دارید، از آنها به نفع خود استفاده کنید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید فالوورهای خود را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید.
1. از طریق فالو، لایک و کامنت با کاربران در ارتباط باشید.
اینستاگرام بسیار یک انجمن است، و یک راه عالی برای درگیر شدن در آن جامعه، فالو کردن افرادی است که شما را دنبال میکنند. این طبیعی ترین راه برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خود است.
این دو چیز را انجام می دهد: یکی، زمانی که آنها اعلان دریافت می کنند که شما آنها را دنبال کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر با نمایه شما درگیر شوند. این به اهمیت داشتن محتوای عالی در حساب خود قبل از شروع اتصال برمی گردد.
ثانیاً، به این معنی است که پستهای اخیر آنها را در فید خود خواهید دید، بنابراین میتوانید آنها را لایک کنید و در صورت تمایل با آنها ارتباط برقرار کنید.
همانطور که دنبال کننده می سازید، از فالوورهای خود با پاسخ دادن و پین کردن نظرات آنها و حتی ارسال مجدد پست های آنها برای محتوای تولید شده توسط کاربر، جشن بگیرید.
2. برای تشویق مشارکت، مسابقات اینستاگرامی را اجرا کنید.
یکی دیگر از راههای عالی برای افزایش دسترسی خود و در عین حال افزایش تعامل با عکسهایتان، برگزاری یک مسابقه یا هدیه اینستاگرامی است. به عنوان بخشی از مسابقه خود، می توانید از کاربران بخواهید که حساب شما را دنبال کنند، پست را لایک کنند، و/یا نظر بدهند تا واجد شرایط برنده شدن باشند.
منظورم این است که بی خیال. چه کسی عاشق برنده شدن چیزهای رایگان نیست؟
همچنین می توانید یک عنصر محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نیز به مسابقه اضافه کنید، جایی که افراد عکسی از خود ارسال می کنند و از یک هشتگ خاص استفاده می کنند.
3. محتوایی را پست کنید که قرار است دوباره به اشتراک گذاشته شود.
هر پست در اینستاگرام شما باید هدفی داشته باشد. این می تواند ایجاد لایک، نظر، تعامل یا اشتراک گذاری باشد. اما نمیتوانید از فالوورها انتظار داشته باشید که محتوا را دوباره به اشتراک بگذارند. باید دلیلی وجود داشته باشد.
به همین دلیل، پست های اینستاگرام خود را مهندسی معکوس کنید. فکر کنید، “مخاطبان من چه نوع محتوایی را دوباره به اشتراک خواهند گذاشت؟” سپس، آن محتوا را ایجاد کنید. این می تواند یک نقل قول، یک الگوی رفتاری، یک اینفوگرافیک، آمار و غیره باشد.
برای به دست آوردن فالوورهای جدید، باید محتوایی را ارسال کنید که قرار است مجدداً به اشتراک گذاشته شود، به طوری که وقتی دیگران آن را دوباره در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند و شما را تگ کردند، مخاطبان شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند.
4. به فرمت های محتوای پرطرفدار متمایل شوید.
با ورود TikTok به صحنه رسانه های اجتماعی، ویدئوهای کوتاه به یکی از موثرترین قالب های محتوایی در رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند.
در واقع، طبق نظرسنجی HubSpot Blog، 85 درصد از بازاریابان که از ویدیوهای کوتاه استفاده می کنند، آنها را مؤثرترین قالب محتوا می دانند. و 95 درصد از بازاریابان که از ویدیوهای کوتاه استفاده می کنند، قصد دارند سرمایه گذاری خود را افزایش دهند یا در سال بعد به همان میزان سرمایه گذاری کنند.
به همین دلیل مهم است که به فرمت های محتوای پرطرفدار متمایل شوید. پس از TikTok، اینستاگرام با حلقههای IG عرضه شد و این ویژگی راهی عالی برای ارسال محتوای خندهدار و مرتبط است.
وقتی اینستاگرام با ابزارهای جدیدی مانند IG Reels عرضه میشود، از استفاده از آن ویژگیها نترسید زیرا میتوانند به شما در جذب فالوور اینستاگرام کمک کنند.
چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش ندهیم
اکنون که نکاتی را در مورد افزایش فالوور اینستاگرام خود بیان کردیم، در اینجا مواردی وجود دارد که هرگز نباید انجام دهید. این تاکتیکها اغلب بیشتر از اینکه فایده داشته باشند آسیب میرسانند و میتوانند منجر به از دست دادن فالوور، کاهش تعامل، جریمه یا حتی ممنوعیت اینستاگرام شود.
خرید فالوور فیک اینستاگرام
اگر می خواهید مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید، اصالت و صداقت کلیدی است. اما برای رشد سریع حساب های IG خود، برخی به خرید فالوور متوسل می شوند.
اگر این مرحله ای است که در نظر دارید، ابتدا به فلسفه این تصمیم فکر کنید. در اصل، خرید فالوور غیراخلاقی و مغایر با دستورالعملهای انجمن اینستاگرام است. این حرکت می تواند با از بین بردن اعتماد، به اعتبار برند شما آسیب برساند.
سپس تأثیرات تاکتیکی این رویکرد وجود دارد.
فالوورهای جعلی نمی توانند درگیر شوند، و محتوای شما را لایک نمی کنند، نظر نمی دهند، به اشتراک نمی گذارند یا بازنشر می کنند. این عدم مشارکت سیگنالی به پلتفرم میفرستد که محتوای شما برای فالوورهای شما جالب یا مفید نیست.
در حالی که تعداد فالوورهای شما افزایش می یابد، فالوورهای جعلی معیارهایی مانند:
- دسترسی ارگانیک
- دوست دارد
- نظرات
افزایش تعداد فالوورها نیز اندازه گیری تأثیرات واقعی کمپین ها و استراتژی های اجتماعی را برای شما دشوارتر می کند. در عوض، روی افزایش دنبال کنندگان ارگانیک که در مورد برند و محتوای شما هیجان زده هستند، تمرکز کنید.
استفاده بیش از حد از هشتگ ها
استفاده از هشتگ های زیاد در کپشن های اینستاگرام می تواند به چند دلیل تاثیر منفی بر تعداد فالوورهای شما داشته باشد:
- این می تواند پیام یا داستان پشت پست شما را کمرنگ کند، توجه بینندگان را از محتوای اصلی منحرف کند و زیرنویس های شما را کمتر واضح و منسجم نشان دهد.
- می تواند مخاطبانی را جذب کند که واقعاً علاقه ای به پست های شما ندارند. این می تواند به تعامل کم و نرخ پرش بالا منجر شود، زیرا بعید است که آن فالوورها با محتوای شما تعامل داشته باشند یا به دنبال کنندگان وفادار تبدیل شوند.
- این میتواند باعث شود که پستهای شما هرزنامه یا ناامید به نظر برسد. این می تواند کاربران را از مشاهده یا دنبال کردن حساب شما باز دارد، زیرا ممکن است کمتر معتبر یا حرفه ای به نظر برسد.
به جای ایجاد یک شبکه گسترده با هشتگ های متعدد، روی استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفمند که با محتوای پست شما همسو هستند تمرکز کنید. به این ترتیب، به احتمال زیاد کاربرانی را جذب میکنید که واقعاً به جایگاه شما علاقه دارند و شانس تعامل و رشد فالوور را افزایش میدهید.
محتوای بی کیفیت یا غیر اصلی را ارسال کنید.
اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت پایین را به اشتراک می گذارید، بعید است که حساب شما فالوورهای جدیدی جذب کند. فیدهای کاربران با محتوا به همان شکلی که هست بیش از حد اشباع شده است – پست های غیراصلی احتمالاً اسکرول می شوند زیرا نویز را کاهش نمی دهند.
محتوای شما بازتابی از برند یا تصویر شخصی شما در اینستاگرام است. ارسال محتوای بی کیفیت می تواند شما را غیرحرفه ای، غیر معتبر یا بی علاقه به ارائه ارزش برای مخاطبان خود کند. این می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند و کاربران را کمتر با پست های شما درگیر کند یا حساب شما را دنبال کند.
محتوای باکیفیت و اصلی برای جلب توجه کاربران، ایجاد تصویر مثبت برند و جذب و حفظ فالوور ضروری است.
با تمرکز بر تولید محتوای بصری جذاب و منحصربهفرد که ارزشی برای مخاطبان شما فراهم میکند، میتوانید تعامل را افزایش دهید، دسترسی را افزایش دهید و درک مثبتی از برند خود در اینستاگرام تقویت کنید.
کیفیت بر کمیت هنوز مهم است
در نهایت، مهم است که کمتر روی تعداد فالوورهایی که دارید تمرکز کنید و بیشتر روی کیفیت محتوایی که ایجاد می کنید تمرکز کنید. اگر برای ایجاد محتوای جذاب، آموزنده یا الهامبخش بدون نگرانی در مورد «راهحلهای سریع» برای افزایش فالوور، تلاش و زمان صرف کنید، بهطور طبیعی رشد میکند.
شما می خواهید بازی طولانی را در اینستاگرام انجام دهید، و این با تمرکز بر آنچه می توانید کنترل کنید شروع می شود: کیفیت محتوایی که تولید می کنید، پیام هایی که تبلیغ می کنید و برندی که می سازید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2016 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید
لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-1000-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%88%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%ae/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها