چگونه پس از بن و محروم شدن مجددا به Tinder برگردیم؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه پس از ممنوعیت به برگردیم؟ همراه ما باشید

وقتی به برنامه‌های دوستیابی آنلاین فکر می‌کنید، Tinder می‌تواند اولین کسی باشد که در بیشتر مغز ما ظاهر می‌شود. با این حال، اگر به دلایلی از برنامه محروم شده اید، این راهنما می تواند به شما کمک کند پس از ممنوعیت دوباره به Tinder بازگردید.

 

قبل از اینکه به جلو برویم، می‌خواهیم توضیح دهیم که Tinder در مورد ممنوعیت‌ها سختگیرانه عمل می‌کند و شانس لغو ممنوعیت محدود است مگر اینکه دلایل قوی داشته باشید یا به اشتباه ممنوع شده باشید. صرف نظر از این، ما هنوز همه احتمالات را برای لغو ممنوعیت در Tinder بررسی کرده ایم.

دلایل ممنوعیت شما در Tinder

دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد که Tinder می‌تواند شما را ممنوع کند، و اگر دلیل شما برای ممنوعیت آنقدر شدید نباشد، می‌توانید به Tinder اعتراض کنید. با این حال، مهم است که بدانید در وهله اول چرا ممنوع الکار شدید. بنابراین، بیایید دلایل احتمالی را ببینیم.

پروفایل Tinder را غیرفعال کنیدپروفایل Tinder را غیرفعال کنید
  • حساب شما جعلی/ربات پیدا شد: Tinder یک سیاست قوی در برابر حساب‌ها و ربات‌های جعلی دارد. اگر جعل هویت شخصی یا از هر نرم افزاری برای فریب دادن الگوریتم استفاده کنید، برای همیشه محروم خواهید شد.
  • شما برای سایر کاربران توهین آمیز بودید: شخصیت شما نقش بزرگی در تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل ایفا می کند. اگر به آنها بی احترامی کنید، می توانند گزارش دهند و شما را از Tinder منع کنند.
  • سخنان تنفرآمیز: Tinder جایی است که افراد از طبقات مختلف زندگی یکدیگر را ملاقات می کنند. اگر به هر کسی بر اساس جنسیت، جنسیت، مذهب و منطقه سخنان نفرت پراکنی کرده باشید، از این پلتفرم محروم خواهید شد.
  • خردسالان: اگر زیر 18 سال دارید، نمی توانید از برنامه استفاده کنید. صبر کنید تا به اندازه کافی بزرگ شوید و دوستیابی آنلاین را امتحان کنید.

چگونه در Tinder Unbann شویم

اکنون که می‌دانید چرا در Tinder ممنوع شده‌اید، به ما اطلاع دهید که چگونه می‌توانید برای ممنوعیت Tinder تجدیدنظر کنید. این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: لینک زیر را با استفاده از لینک زیر باز کنید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنیم

گام 2: از اینجا، «مشکل با ورود به حساب کاربری» > «نمی توانم وارد سیستم شوم، حساب کاربری من مسدود شده است» را انتخاب کنید.

مرحله 3: اکنون، ایمیل و شماره تلفن خود را اضافه کنید (از ایمیل پیوند شده به حساب Tinder خود استفاده کنید).

مرحله 4: پس از آن، اگر فکر می‌کنید که بدون دلیل از Tinder محروم شده‌اید، آن را ذکر کنید و برای عمیق‌تر شدن موضوع درخواست کمک کنید. همچنین می توانید هر فایلی را برای پشتیبانی از درخواست تجدیدنظر خود اضافه کنید.

مرحله 5: پس از ارائه تمام اطلاعات، گزینه Submit را بزنید.

اطلاعات لازم را اضافه کنید و گزینه Submit را بزنیداطلاعات لازم را اضافه کنید و گزینه Submit را بزنید

چگونه از Tinder Ban دور شویم

هنگامی که از Tinder محروم شدید، اگر در دریافت کمک موفق نبودید، راهی ندارید جز اینکه حساب خود را مدت‌هاست که از بین رفته‌اید. شما نمی توانید از همان شناسه ایمیل، شماره تلفن یا شناسه فیس بوک برای ایجاد یک حساب جدید استفاده کنید.

با این حال، می توانید یک حساب کاربری جدید با استفاده از یک شناسه ایمیل و شماره تلفن جدید ایجاد کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، مطمئن شوید که این کار را در دستگاه جدیدی انجام می‌دهید که قبلاً برای دسترسی به Tinder از آن استفاده نکرده‌اید. در اینجا نحوه ایجاد یک حساب Tinder جدید آورده شده است:

مرحله 1: برنامه یا وب Tinder را باز کنید و روی ایجاد حساب کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنیدایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید

گام 2: یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید (ما «ادامه با Google» را انتخاب می‌کنیم):

  • با گوگل ادامه دهید
  • برای ورود با فیس بوک
  • با شماره تلفن خود وارد شوید
با استفاده از چندین روش در Tinder وارد شویدبا استفاده از چندین روش در Tinder وارد شوید

مرحله 3: شماره تلفن خود را اضافه کنید و Continue را بزنید. پس از آن، OTP را اضافه کرده و Continue را بزنید.

شماره تلفن خود را اضافه کنید و سپس Continue را بزنیدشماره تلفن خود را اضافه کنید و سپس Continue را بزنید

مرحله 4: روی “من با شرایط و ضوابط موافقم” کلیک کنید.

مرحله 5: اکنون، اطلاعات، از جمله نام، شناسه ایمیل، تاریخ تولد، جنسیت، اولویت، عکس‌ها و اطلاعات دیگر را اضافه کنید. پس از افزودن تمام اطلاعات لازم، روی Continue کلیک کنید.

اطلاعات لازم را اضافه کنید و Continue را بزنیداطلاعات لازم را اضافه کنید و Continue را بزنید

در صورت درخواست، به مکان و هر گونه مجوز دیگری اجازه دهید. اما برای اطمینان از اینکه دوباره تحریم نمی شوید، به بخش بعدی بروید.

چگونه از ممنوعیت Tinder جلوگیری کنیم

همانطور که اشاره کردیم، Tinder در مورد محافظت از داده‌های کاربر و حریم خصوصی سخت‌گیرانه عمل می‌کند و از این رو، اگر هر یک از خط‌مشی‌های آن‌ها را نقض کنید، حساب شما مسدود می‌شود. اگر می دانید دفعه قبل چرا ممنوع الکار شدید، این را تکرار نکنید. اگر نمی‌دانید چرا تحریم شدید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • نمایه خود را تأیید کنید: اولین کاری که باید هنگام ورود به Tinder انجام دهید این است که پروفایل خود را تأیید کنید. می توانید این گزینه را در صفحه نمایه خود ببینید و دستورالعمل ها را برای تأیید پروفایل خود دنبال کنید. با این کار Tinder متوجه می شود که حساب شما کلاهبرداری نیست و توسط یک ربات اجرا نمی شود.
  • از تصاویر خوب استفاده کنید: البته، با برنامه های دوستیابی، باید از تصاویری استفاده کنید که بهترین جنبه شما را نشان دهد. اما در حالی که در آن هستید، اطمینان حاصل کنید که هیچ تصویر صمیمی یا جنسی را وارد نکنید. این خط‌مشی Tinder را نقض می‌کند و حساب شما می‌تواند مسدود شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای رفع خطای Tinder 'Too Many Login Attempts'
اکانت Tinder را بدون ورود به سیستم حذف کنیداکانت Tinder را بدون ورود به سیستم حذف کنید
  • با احترام رفتارکن: این یک قانون طبیعی است که همه باید در زندگی خود از آن پیروی کنند. شما باید به افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید احترام بگذارید. در غیر این صورت، آنها می توانند نمایه شما را گزارش کنند و بنابراین، شما را از این پلتفرم محروم کنند.

سوالات متداول در مورد ممنوعیت حساب Tinder

1. اگر اکانت Tinder من مسدود شده باشد، آیا حذف می شود؟

طبق گفته Tinder، هنگامی که شما از این پلتفرم ممنوع می شوید، نمی توانید به حساب فعلی خود دسترسی داشته باشید یا حساب جدیدی ایجاد کنید. این می تواند به این معنی باشد که حساب شما به زودی پس از مسدود شدن بسته می شود. بدون در نظر گرفتن این موضوع، Tinder تایید کرده است که حساب های غیرفعال پس از دو سال حذف خواهند شد.

2. تحریم های Tinder چقدر طول می کشد؟

ممنوعیت Tinder دائمی است مگر اینکه بتوانید خود را متقاعد کنید که ممنوعیت یک اشتباه بوده است و بنابراین پس از ممنوعیت دوباره به Tinder بازگردید.

فرصت دوم را هدر ندهید

اگر می توانید پس از ممنوعیت به Tinder بازگردید، پیشنهاد می کنیم این شانس دوم را هدر ندهید. همیشه محترم باشید و از سیاست های پلتفرم خود پیروی کنید تا در آینده از چنین مسائلی جلوگیری کنید. اگر پیشنهاد یا سوالی دارید در نظرات با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله چگونه پس از ممنوعیت به Tinder برگردیم؟ مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JksHHr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *