چگونه مانع از اضافه شدن به یک گروه در فیس بوک و اینستاگرام شویم؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه مانع از اضافه شدن  به یک گروه در و اینستاگرام شویم؟
همراه ما باشید

فیس بوک به شما امکان می دهد گروه هایی را برای رشد کسب و کار، استارتاپ و برندسازی شخصی خود در این پلتفرم ایجاد کنید. می توان یک گروه ایجاد کرد و از دوستان و اعضای خانواده دعوت کرد تا آخرین به روز رسانی ها را به اشتراک بگذارند. در حالی که بسیاری از گروه های فیس بوک مفید هستند، برخی از آنها محتوای جعلی را به اشتراک می گذارند و دائماً فید شما را اسپم می کنند.

 

 

فیس بوک به کسی اجازه نمی دهد که شما را بدون اجازه شما به یک گروه اضافه کند. با این حال، همچنان یادآور دعوت گروهی برای پیوستن به یک انجمن دریافت می‌کنید. اگر نمی‌خواهید با چنین هشدارهایی مقابله کنید، از ترفندهای زیر استفاده کنید تا از اضافه کردن شما به گروه‌های جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را در اینستاگرام تغییر دهید تا افراد ناشناس شما را به گروهی در اینستاگرام اضافه نکنند.

با دوست خود گفتگو کنید

می توانید دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را مسدود کنید و آنها را از ارسال دعوت نامه گروهی در فیس بوک منع کنید. با این حال، این یک راه حل خشن است و ممکن است بر دوستی یا رابطه شما با آن شخص تأثیر بگذارد. درعوض، می‌توانید با آن فرد چت کنید و به آرامی از او بخواهید که از ارسال دعوت‌نامه برای پیوستن به یک گروه خودداری کند.

عضویت و ترک یک گروه

آیا با دوست خود چت کرده اید و هنوز دعوت نامه ای برای پیوستن به یک گروه دریافت کرده اید؟ می توانید به طور موقت به یک گروه بپیوندید و پس از مدتی آن را ترک کنید تا هرگز هشدار دریافت نکنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای نهایی شما برای فروش اجتماعی از طریق اینستاگرام

هنگامی که یک گروه فیس بوک را ترک می کنید، این گزینه را دارید که دیگر هرگز هشداری دریافت نکنید. می توانید از آن استفاده کنید و از دریافت هشدارهای دعوت گروهی در کمترین زمان جلوگیری کنید. ما در اینجا برنامه های دسکتاپ فیس بوک و موبایل را پوشش خواهیم داد. بیایید آنها را در عمل بررسی کنیم.

دسکتاپ فیس بوک

مرحله 1: از فیس بوک در یک مرورگر دیدن کنید و با جزئیات حساب خود وارد شوید.

گام 2: گروه ها را از نوار کناری انتخاب کنید.

از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 1از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 1

مرحله 3: گروهی را که اخیراً به آن ملحق شده اید باز کنید. روی Joined در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنیداز اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید

مرحله 4: از منوی کشویی ترک گروه را انتخاب کنید.

از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 3از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 3

مرحله 5: کلید کنار «جلوگیری از دعوت افراد برای پیوستن مجدد به این گروه» را فعال کنید و تصمیم خود را برای ترک گروه تأیید کنید.

از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 4از اضافه کردن شما به گروه‌های فیسبوک و اینستاگرام جلوگیری کنید 4

اگر می‌خواهید بدون مشاهده هیچ به‌روزرسانی در فید اصلی، عضوی از گروه باقی بمانید، Unfollow group را انتخاب کنید. می توانید اعلان های گروه خود را از همان منو مدیریت کنید.

فیس بوک موبایل

اگر از فیس بوک در یا اندروید استفاده می کنید، مراحل زیر را طی کنید تا یک گروه را برای همیشه ترک کنید و ادمین را از ارسال دعوت نامه برای پیوستن به یک گروه منع کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: اپلیکیشن فیسبوک را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

گام 2: به نمایه خود بروید و Groups را باز کنید.

مرحله 3: یک گروه را انتخاب کنید و روی Joined ضربه بزنید.

مرحله 4: ترک گروه را انتخاب کنید. روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید.

مرحله 5: روی «ترک دائمی گروه» ضربه بزنید.

فرد را مسدود کنید

اگر آن شخص درس را یاد نگرفته است و مدام برای شما دعوت نامه برای پیوستن به یک گروه ارسال می کند، او را مسدود کنید. برای ایجاد تغییرات مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 ترفند استوری اینستاگرام برای جذب فالوورهای شما

مرحله 1: فیس بوک را باز کنید و به نمایه یک شخص بروید.

گام 2: روی منوی سه نقطه افقی ضربه بزنید و از منوی زیر گزینه Block را انتخاب کنید.

می توانید عواقب بلاک کردن شخصی را در فیس بوک بررسی کنید. تصمیم خود را از منوی زیر تایید کنید.

از اضافه کردن شما به گروه های اینستاگرام جلوگیری کنید

اینستاگرام متعلق به فیس بوک به شما امکان می دهد چت های گروهی ایجاد کنید. با این حال، اگر متوجه شدید که در اینستاگرام عضو گروه‌های تصادفی هستید، از مراحل زیر برای تغییر تنظیمات حریم خصوصی خود استفاده کنید. با این ترفندها، تنها افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنید می توانند شما را به یک گروه اضافه کنند.

مرحله 1: اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

گام 2: روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را باز کنید.

مرحله 3: به پیام‌ها و پاسخ‌های داستان بروید.

مرحله 4: روی کنترل‌های پیام ضربه بزنید.

مرحله 5: “چه کسی می تواند شما را به گروه ها اضافه کند” را انتخاب کنید. روی دکمه رادیویی در کنار «فقط افرادی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید» ضربه بزنید.

آیا می توانم مانع از افزودن من به گروه های مسنجر توسط افراد شوم؟

متأسفانه هیچ راهی برای جلوگیری از افزودن شما به گروهی در مسنجر توسط دوستان و اعضای خانواده شما وجود ندارد. برای متوقف کردن این رفتار، باید او را دوست نداشته باشید یا بلاک کنید.

دریافت اعلان های مکرر برای پیوستن به یک گروه در فیس بوک می تواند روحیه شما را خراب کند. برای کاهش اسپم باید مراقب مجوزهای گروه در اینستاگرام باشید. برخلاف مسنجر، واتس‌اپ گزینه‌ای را برای جلوگیری از اضافه کردن شما به گروه‌های نامربوط ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه مانع از اضافه شدن شما به یک گروه در فیس بوک و اینستاگرام شویم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qTsALk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *