چگونه لینک Discord را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم

زمان مطالعه: 9 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه لینک Discord را به بیو خود اضافه کنیم همراه ما باشید

دو راه برای اضافه کردن لینک Discord به بیو اینستاگرام وجود دارد.

  • راه شماره 1 قرار دادن لینک Discord در تنظیمات پروفایل اینستاگرام است. پس از آن، در صفحه IG شما نمایش داده می شود. این یک راه ساده اما ناکارآمد است.
  • راه شماره 2 به اشتراک گذاری پیوند Discord در اینستاگرام با استفاده از درخت پیوند است. این یک راه پیشرفته برای به اشتراک گذاشتن پیوند است. در این مورد، پیوند موجود در صفحه IG شما به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند کجا بروند: سرور Discord یا سایر پروفایل ها و سایت های شبکه اجتماعی.

بیایید ببینیم چگونه پیوند سرور Discord را کپی کنیم و سپس آن را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم.

هر راهی که برای افزودن لینک Discord به بیو اینستاگرام خود انتخاب کنید، ابتدا باید آن پیوند را کپی کنید. توصیه می کنیم این کار را از طریق تلفن خود انجام دهید زیرا به هر حال از تلفن خود برای قرار دادن پیوند در بیو خود استفاده می کنید – نمی توانید این کار را از طریق رایانه انجام دهید.

لینک سرور Discord به کاربران اینستاگرام امکان دسترسی به تمام کانال های سرور را می دهد. در همان زمان، می توانید انتخاب کنید که کاربر با ضربه زدن روی پیوند سرور به کدام کانال برسد. هنگام کپی کردن پیوند می توانید این کار را انجام دهید:

02. کانالی را انتخاب کنید که می‌خواهید کاربران به آنجا برسند.

03. روی نماد اعضا ضربه بزنید .

لینک سرور Discord شما کپی شده است و اکنون می توانید آن را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. نحوه انجام این کار را در قسمت بعدی بخوانید.

توجه داشته باشید! به طور پیش فرض، پیوند Discord پس از 7 روز منقضی می شود. هنگام کپی کردن پیوند می توانید این را در تنظیمات تغییر دهید. همچنین به صورت پیش فرض تمامی کاربران در صورت دنبال کردن لینک می توانند به کانال سرور بپیوندند. می توانید این را در تنظیمات کانال تغییر دهید.

حالا بیایید به اولین راه برای افزودن لینک Discord به بیو اینستاگرام خود نگاه کنیم. این ساده ترین راه است، اما ناکارآمد است.

لینک Discord را در بیو اینستاگرام خود در تنظیمات پروفایل قرار دهید:

01. به صفحه نمایه خود بروید .

04. روی افزودن پیوند خارجی ضربه بزنید .

05. روی فیلد پیوند ضربه بزنید و نگه دارید تا یک منو ظاهر شود.

لینک Discord به بیو اینستاگرام شما اضافه شد. اینطور به نظر می رسد:

توجه داشته باشید، تنها یک لینک قابل کلیک می تواند به بیو اینستاگرام اضافه شود. اگر می خواهید پیوندهای بیشتری اضافه کنید، از راه شماره 2 استفاده کنید.

راه دوم برای افزودن لینک Discord به بیو اینستاگرام فرصت های بیشتری به شما می دهد.

شما باید یک لینک در صفحه بیو ایجاد کنید و آن را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. در اسکرین شات های زیر می توانید نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید. در سمت چپ یک لینک قابل کلیک در بیو اینستاگرام، در سمت راست یک پیوند در صفحه بیو با لینک های Discord و سایر شبکه های اجتماعی و سایت ها وجود دارد. لینک کامل را می توانید در بیو پیج اینجا ببینید.

یک لینک در بیو صفحه به شما کمک می کند:

  • بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام خود را تشویق کنید تا به سرور Discord شما بپیوندند . به کاربران بگویید و نشان دهید که اگر به سرور بپیوندند چه چیزی به دست می آورند. به کانال های سرور مختلف لینک بدهید تا هر کاربر بتواند کانال مربوط به خود را پیدا کند.
  • مخاطبان خود را به رویدادهای آنلاین خود جذب کنید . اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را اضافه کنید و پیوندهایی به آنها ارائه دهید. بنابراین کاربران اینستاگرام استریم، جلسه آنلاین یا رویدادهای دیگر شما را از دست نخواهند داد.
  • کمک های مالی دریافت کنید . پیوندهای نمایه خود را در Patreon، Boosty و سایر خدمات اهدایی اضافه کنید. همچنین می توانید ارائه دهندگان پرداخت را برای پذیرش پول بدون خدمات اهدایی متصل کنید. بیش از 50 ارائه دهنده در دسترس هستند.
  • کالا و محصول خود را بفروشید . پیوندهایی را به فروشگاه خود اضافه کنید یا ارائه دهندگان پرداخت را متصل کنید و محصولات را مستقیماً در لینک اینستاگرام خود در صفحه بیو قرار دهید.
  • مخاطبان محتوایی را که کسب درآمد می کنید افزایش دهید . اگر از پخش موسیقی و ویدیوهای خود درآمد کسب می کنید، به آنها پیوند اضافه کنید. به عنوان مثال، به Spotify پیوند دهید و پیوندهای موسیقی دیگر را اضافه کنید و کاربران را به YouTube و سایت های دیگر بفرستید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیر عامل اینستاگرام می گوید Threads برای اخبار و سیاست نیست
  • در تمام حساب های اجتماعی خود فالوور به دست آورید . به تمام حساب های اجتماعی خود پیوند دهید. به عنوان مثال، پیوندهای نمایه YouTube، Twitter، TikTok، پیوند Threads و موارد دیگر را اضافه کنید.

اجازه ندهید طیف وسیعی از ویژگی ها شما را بترساند، ایجاد صفحه را دشوار نمی کند. یک صفحه را می توان در دو دقیقه ایجاد کرد. و البته، ما نمی توانیم شما را بدون دستورالعمل رها کنیم، می توانید یک راهنمای گام به گام در زیر پیدا کنید تا مجبور نباشید تنظیمات را درک کنید.

اول از همه، شما باید در Taplink ثبت نام کنید. به صفحه قالب ها منتقل می شوید. در آنجا می توانید Empty template را انتخاب کنید تا صفحه ای با طراحی خود ایجاد کنید. یا می توانید یک قالب آماده انتخاب کنید. اگر صفحه‌ای را که در این مقاله نشان می‌دهیم دوست دارید، برای استفاده از الگوی آن، روی پیوند ضربه بزنید.

ما الگوی خالی را به عنوان مثال انتخاب کردیم:

بیایید عکس نمایه شما را برای شخصی سازی صفحه آپلود کنیم:

  1. روی عکس نمایه ضربه بزنید .
  2. روی آپلود تصویر ضربه بزنید و تصویری را در دستگاه خود انتخاب کنید.
  3. در صورت تمایل، می توانید اندازه عکس پروفایل خود را تغییر دهید.
  4. روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید .

اکنون صفحه ای دارید که می توانید هر چیزی را که می خواهید اضافه کنید! عناصری که می توانید اضافه کنید به طرح Taplink شما بستگی دارد. به عنوان مثال، دکمه های مارک برای افزودن پیوندهای Discord در طرح های حرفه ای و تجاری موجود است. پیوندهای بدون علائم شناسایی برند در همه طرح‌ها در دسترس هستند – رایگان، حرفه‌ای و تجاری. بیایید ببینیم که چگونه پیوندها را به هر دو صورت و سایر عناصر اضافه کنیم.

در Taplink، می‌توانید پیوندهایی اضافه کنید که شبیه دکمه‌های مارک هستند. وقتی کاربر روی چنین دکمه‌ای ضربه می‌زند، به اپلیکیشن برندی می‌رسد که کاربر قبلاً مجاز است. این بدان معنی است که آنها فقط باید یک بار ضربه بزنند تا مشترک شوند یا لایک کنند.

02. برنامه پیام رسانی را انتخاب کنید .

03. یک برنامه پیام رسانی را انتخاب کنید ، در مورد ما Discord است.

04. به صورت اختیاری، می توانید متن سفارشی را مشخص کنید که روی دکمه نمایش داده شود.

05. پیوند کپی شده را جایگذاری کنید .

06. پیوندهای برنامه های پیام رسانی دیگر را اضافه کنید. روی + افزودن مورد جدید کلیک کنید . مراحل 3-5 را تکرار کنید. به عنوان مثال، ما یک لینک به چت های واتس اپ و تلگرام اضافه کرده ایم.

حتی می توانید دکمه های مارک بیشتری اضافه کنید. به عنوان مثال، به کانال های مختلف سرور Discord پیوند دهید. بنابراین کاربران اینستاگرام بیشتری را مورد توجه قرار خواهید داد. ممکن است مخاطب جدیدی به کانالی با قوانین انجمن شما علاقه مند شود. مخاطبان قدیمی از قبل همه چیز را می دانند و به احتمال زیاد به کانال با اخبار جامعه علاقه مند هستند. هرچه کاربران بیشتر علاقه مند شوند، تعداد بیشتری از آنها به سرور شما می روند.

مراحل 1 تا 6 را برای اضافه کردن یک دکمه مارک دیگر تکرار کنید. ما این کار را 3 بار دیگر انجام دادیم، بنابراین 3 دکمه Discord دیگر اضافه کردیم.

صفحه ما اکنون به این شکل است. مطمئنا، هنوز خیلی قابل ارائه نیست، اما صبور باشید، می بینید که صفحه شیک می شود و شبیه آنچه در ابتدای این قسمت مقاله دیدید می شود.

اکنون صفحه دارای پیوندهای Discord است که به عنوان دکمه های مارک نشان داده می شوند. کاربران اینستاگرام بلافاصله متوجه خواهند شد که لینک ها به کجا منتهی می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم: 9 نکته ضروری

البته، شما می توانید نه تنها به برنامه های پیام رسان، بلکه به هر صفحه وب نیز لینک اضافه کنید.

یک پیوند به یک صفحه وب اضافه کنید:

  1. روی افزودن بلوک ضربه بزنید .
  2. پیوند را انتخاب کنید .
  3. متنی که روی دکمه نمایش داده می شود را مشخص کنید .
  4. به صورت اختیاری، می توانید متن اضافی را وارد کنید . با فونت کوچکتر زیر متن اصلی دکمه نوشته خواهد شد.
  5. پیوند یک صفحه وب را جایگذاری کنید .
  6. روی ذخیره تغییرات ضربه بزنید .

لینک در صفحه شما ظاهر شده است.

می توانید هر تعداد لینک که دوست دارید اضافه کنید. مراحل 1-6 را برای افزودن یک مورد جدید تکرار کنید. یک پیوند دیگر برای نشان دادن یک مثال اضافه کردیم. صفحه ما اکنون به این صورت است:

علاوه بر پیوندها، می توانید تصاویر، ویدیوها، موسیقی و بسیاری موارد دیگر را به لینک اینستاگرام خود در صفحه بیو اضافه کنید. در اینجا لیستی است که باید مشخص شود:

همه این عناصر را می توان مانند پیوندها اضافه کرد: یکی را که نیاز دارید انتخاب کنید و فیلدها را پر کنید.

به عنوان مثال، متن، چرخ فلک عکس، فهرست کشویی پرسش‌های متداول، فرم انتخاب، و پیوندهایی به شبکه‌های اجتماعی را به صفحه اضافه کردیم. صفحه ما اکنون به این شکل است.

شما می توانید هر زمان که بخواهید یک عنصر اضافی را از پیوند خود در صفحه بیو حذف کنید. اگر دیگر به عنصری نیاز ندارید:

  1. روی عنصر ضربه بزنید .
  2. روی Action ضربه بزنید .
  3. روی Delete ضربه بزنید .
  4. روی Delete ضربه بزنید .

ما تصمیم گرفتیم این عنصر را در صفحه نگه داریم 🙂

اکنون که پیوند شما در صفحه بیو همه چیز مورد نیاز شما را دارد، بیایید آن را شیک کنیم.

Taplink ابزارهای زیادی برای شخصی سازی ظاهر بصری لینک اینستاگرام شما در بیو پیج دارد. با استفاده از تم های از پیش طراحی شده می توانید یک سبک را با چند کلیک تنظیم کنید. در میان تقریباً 300 گزینه، قطعاً می توانید گزینه ای را پیدا کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد.

یک تم از پیش طراحی شده را اعمال کنید:

03. یک نوع (ساده، پیشرفته، متحرک) را انتخاب کنید.

04. یک سبک را انتخاب کنید . برای دیدن همه گزینه ها انگشت خود را به سمت راست بکشید.

05. یک پالت رنگ را انتخاب کنید . برای دیدن پالت ها انگشت خود را به سمت راست بکشید.

06. در زیر تمی که دوست دارید روی View ضربه بزنید.

انجام شد، طرحی اعمال شده است.

در صورت تمایل، از ابزارهای طراحی Taplink برای تنظیم دقیق ظاهر صفحه استفاده کنید. به عنوان مثال، یک رنگ و فونت جدید برای دکمه ها در تنظیمات طراحی صفحه تعیین می کنیم. ما همچنین بخش‌ها را اضافه کردیم، تورفتگی‌ها را تغییر دادیم، پیوندهای برنامه‌های پیام‌رسان را دوباره طراحی کردیم، و رنگ جدیدی را برای دکمه پخش زنده هر دوشنبه ساعت 8 بعد از ظهر در تنظیمات فردی آن تنظیم کردیم.

صفحه اکنون به این صورت است:

هنگامی که یک صفحه Taplink ایجاد کردید، وقت آن است که آن صفحه را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. ابتدا لینک صفحه را کپی کنید:

  1. روی انتشار ضربه بزنید .
  2. آدرس وب صفحه را در قسمت وب سایت تکمیل کنید . به عنوان مثال، نام کاربری خود را در Discord یا Instagram وارد کنید.
  3. روی اتصال ضربه بزنید .
  4. روی Copy link ضربه بزنید .

باید لینک کپی شده را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. در بالا نحوه انجام این کار را توضیح دادیم. همان مراحل را دنبال کنید، اما به جای پیوند Discord، پیوند کپی شده را جایگذاری کنید.

دو راه برای اضافه کردن لینک Discord به بیو اینستاگرام وجود دارد. در هر دو مورد، ابتدا باید لینک سرور را کپی کنید. پس شما باید:

راهی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

امیدواریم از این مقاله چگونه لینک Discord را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LPpIWz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *