چگونه قطعی اینترنت کاکس را با استفاده از آشکارساز آنلاین تأیید کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه قطعی اینترنت کاکس را با استفاده از آشکارساز آنلاین تأیید کنیم؟
همراه ما باشید

اینترنت کاکس برای برخی از کاربران کار نمی کند. هنگامی که برخی از کاربران متوجه شدند که این سرویس کار نمی کند، همه کارها از جمله راه اندازی مجدد دستگاه، چرخش برق روتر و حتی تماس با ISP خود را انجام دادند. با این حال، این بررسی هیچ نتیجه ثمربخشی نداشت. به همین دلیل است که در این پست خواهیم دید که چگونه می توانید قطعی اینترنت Cox را با استفاده از یک آشکارساز آنلاین بررسی کنید.

قطع اینترنت Cox را با استفاده از آشکارساز آنلاین تأیید کنید

قطع اینترنت Cox را با استفاده از آشکارساز آنلاین تأیید کنید

برای بررسی اینکه چه چیزی باعث این مشکل شده است، از یک آشکارساز پایین استفاده خواهیم کرد. چندین وب سایت و ابزار آنلاین وجود دارد که فقط برای بررسی وضعیت یک وب سایت یا خدمات استفاده می شود. ما فهرستی از چندین وب‌سایت ردیاب پایین را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در این فرآیند از آنها استفاده کنید.

آیا کاکس پایین است؟

برای این نمایش، از دو سرویس مختلف استفاده خواهیم کرد، DownDetector.com و DownForEveryoneOrJustMe.com. هر یک از URL ها را کپی کرده و در مرورگر خود پیست کنید. آنها ممکن است مرورگر شما را از نظر سازگاری بررسی کنند، که چیزی نیست جز بررسی از انتهای آنها برای اطمینان از اینکه شما هکر نیستید. که در DownDetector.com، فقط باید تایپ کنید “کاکس” و مطمئن شوید که Cox Internet را تایپ نکنید، در حالی که، in DownForEveryoneOrJustMe.com، می‌توانید «Cox Internet» یا «Cox» را تایپ کنید. هنگامی که نتیجه را دریافت کردید و اگر سرویس از کار افتاد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا مشکل حل شود.

خودشه!

خواندن: چگونه بررسی کنیم که سیگنال یا تلگرام پایین است یا بالا؟

چگونه کابل Cox خود را عیب یابی کنم؟

اگر اینترنت Cox شما کند است و مشکل در نتیجه قطعی سرور نیست، روتر خود را چرخه برق بزنید. در چرخه برق، باید دستگاه را خاموش کنید، همه کابل ها را بردارید، چند ثانیه صبر کنید، کابل ها را به عقب وصل کنید و آن را روشن کنید. اگر دوچرخه‌سواری برق فایده‌ای نداشت، از برنامه Cox که می‌توانید از فروشگاه App و فروشگاه Google Play دانلود کنید، برای تنظیم مجدد مودم استفاده کنید.

خواندن: چگونه تنظیمات فایروال روتر را پیکربندی و تنظیم کنیم؟

چگونه آدرس IP Cox خود را پیدا کنم؟

برای پیدا کردن آدرس IP Cox با استفاده از رایانه ویندوز، به تنظیمات > شبکه و اینترنت > اترنت یا وای فای (که به آن متصل هستید). اگر به اترنت متصل هستید، به Properties بروید و IPv4 را بررسی کنید. در صورتی که به WiFi متصل هستید، به Advanced Options و سپس Properties بروید تا IPv4 را بررسی کنید.

خواندن: آیا یوتیوب قطع شده و کار نمی کند؟

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oSrYXT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *